۹ ماه پیش

استخدام کارشناس خدمات پس از فروش آقا در شرکت لیدر
لیدر

استخدام کارشناس خدمات پس از فروش آقا در شرکت لیدر

لیدر
تبریز (جاده قدیم تهران)
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8-17 پنج شنبه 8-14:30)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت لیدر

شرکت لیدر جهت تکمیل کادر خود در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز (جاده قدیم تهران) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس خدمات پس از فروش
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز
آشنایی با مسائل فنی ماشین لباسشویی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
لیدر

تولید کننده لوازم خانگی - کسب عنوان تولید کننده برتر کشور در سه دوره شرکت تولیدی صنعتی الماس آذر سهند فعالیت خود را در سال 1365 با طراحی و تولید لباسشویی های نیمه اتوماتیک آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از متخصصین عرصه ی مکانیک و الکترونیک و با هدف خودکفایی در عرصه تولید ملی با تکیه بر دانش بومی، اشتغال زایی و حمایت از مصرف کنندگان توانست در سال 1385 لباسشویی تمام اتوماتیک دیجیتال خود را با برند تجاری "لیدر" طراحی و عرضه نماید. لیدر با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات بروز دنیا و با رویکرد دستیابی به بالاترین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت محصولات و با رعایت استانداردهای بین المللی موفق به کسب گواهینامه های سیستم مدیریتی و اخذ استاندارد ملی شد ، و نیز در همین راستا لباسشویی تمام اتوماتیک لیدر با مورد آزمایش قرار گرفتن در آزمایشگاههای اداره استاندارد ملی و دیگر آزمایشگاههای مورد تایید این نهاد رده انرژی Aرا کسب نمود که بسیار حائز اهمیت می باشد. این گروه صنعتی به منظور تکمیل سبد محصولات خود در سال 1394 اقدام به تولید ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک به صورت CKDنمو

https://iranestekhdam.ir/?p=2746745
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه