استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۱ ساعت پیش

استخدام کارشناس خدمات پس از فروش در شرکت آسیاتک
آسیاتک

استخدام کارشناس خدمات پس از فروش در شرکت آسیاتک

آسیاتک
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت (شنبه-تا چهارشنبه 8 الی 17:30)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام شرکت آسیاتک

 

 شرکت آسیاتک جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس خدمات پس از فروش  حداقل سابقه کاری موردنیاز: 2 سال
روزهای کاری
شنبه-تا چهارشنبه 8 الی 17:30
وظایف کلیدی کارشناس خدمات After Sales:
پاسخ به سوالات مشتریان درباره عملکرد، کیفیت و نحوه استفاده از محصول
پیگیری نظرات و شکایات مشتریان بعد از تحویل کالا
انجام هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های فنی مرتبط با محصولات
تشکیل پرونده مشتریان و ثبت سوابق در سیستم‌های نرم‌افزاری مرتبط
برقراری ارتباط موثر با مشتریان و مدیریت ارتباطات پس از فروش
همکاری با بخش‌های مختلف سازمان برای حل مشکلات و بهبود کیفیت خدمات
آموزش مشتریان در خصوص استفاده و نگهداری از محصولات
تحلیل داده‌های مرتبط با رضایت مشتری و ارائه پیشنهادات بهبود
مهارت‌ها و دانش مورد نیاز:
توانایی حل مسئله و مدیریت بحران
مهارت‌های ارتباطی و مذاکره
آشنایی با اجزای فنی محصولات
مدیریت زمان و توانایی کار تیمی

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3048510
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه