استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۱ هفته پیش

استخدام کارشناس خرید اقلام عمومی و اداری در شرکت همراه اول
همراه اول

استخدام کارشناس خرید اقلام عمومی و اداری در شرکت همراه اول

همراه اول
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه ندارد
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام همراه اول

 

شرکت همراه اول در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس خرید اقلام عمومی و اداری  حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد
محدودیت سنی: 25-35
شاغل این شغل وظیفه‌ی کنترل و پیگیری تأمین اقلام عمومی و اداری مورد نیاز شرکت را برعهده دارد. هدف غایی این شغل تأمین به موقع، بجا و مناسب اقلام عمومی و اداری مورد نیاز است.
وظایف های شغلی:
شناسایی الزامات حوزه‌های ذینفع موضوع خرید بمنظور حصول اطمینان از تطابق خرید با الزامات شرکت
تحلیل درخواست متقاضیان اقلام عمومی و اداری به منظور تطبیق با دستورالعمل‌های مصوب و انجام امور محوله در خصوص تشریفات خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن
همکاری در تشخیص، تعیین و تبیین خرید به یکی از روش‌های مناقصه‏ عام ، محدود و بین المللی، ترک تشریفات مناقصه و انحصاری براساس آیین‌نامه مصوب به منظور تسریع انجام
انجام مذاکره با شرکت‌های تامین‌کننده بصورتیکه شرایط خرید اقلام عمومی و اداری از جمله، قیمت، نحوه پرداخت، تحویل، و سایر تعهدات قراردادی نهایی گردد.
پیگیری ارسال پاکات پیشنهاد قیمت به کمیسیون معاملات به منظور ارسال در موعد مقرر
اخذ تاییدات خرید، مجوزهای فنی، اخذ ضمانت‌نامه‌ها و کلیه مکاتبات مربوط به انجام درخواست‌های خرید بمنظور اجرای تشریفات خرید.
نهایی سازی برنامه زمانبندی خریدهای اقلام عمومی و اداری اعم از داخلی و خارجی، کنترل حمل به موقع تجهیزات و ارائه به موقع خدمات
نظارت بر عملکرد تامین‏‌کنندگان اقلام عمومی و اداری، ارایه گزارشات پیشرفت پروژه‏‌های خرید و شرایط مالی هر خرید مبنی بر درخواست و پیگیری پرداخت به موقع به تامین‌کنندگان
گردآوری اطلاعات در مورد خرید اقلام عمومی و اداری با بررسی نتیجه مقایسه قیمت‌ها و شرایط فروش پیشنهادات واصله بر اساس اختیارات تفویض شده و با نظر مقام مافوق به منظور کاهش هزینه‌ها
پیگیری فرایند ورود اطلاعات خرید کالا و خدمات و خدمات در سیستم SAP به منظور پیگیری درخواست خرید و انجام امور صدور سفارش خرید و انجام مراحل اداری انجام خرید به منظور اخذ مجوزهای لازم خرید

متقاضیان واجد شرایط می توانند تا تاریخ 1404/09/11 با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3039707
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه