۱ هفته پیش

استخدام کارشناس دفتر فنی برای شرکت نابرا در تبریز
نابرا

استخدام کارشناس دفتر فنی برای شرکت نابرا در تبریز

تبریز (محدوده چایکنار)
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(قانون کار)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت نابرا

شرکت نابرا در تبریز (محدوده چایکنار) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس دفتر فنی
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: عمران
سابقه کاری: ۳ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز
آشنا به کلیه امور دفتر فنی، تهیه برآورد براساس فهرست بها های سازمان برنامه و بودجه، صورت وضعیت نویسی، تهیه قیمت جدید، آنالیزبهاء، آشنا به بخشنامه های و نرم افزار های عمرانی ، تعدیل نویسی و بررسی تمام موارد اشاره شده.

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
نابرا

شرکت راه و ساختمانی نقش آفرینان بنا راه ( نابرا ) در سال 1392 توسط جمعی از مهندسان با تجربه در امور راه سازی ، بزرگراه‌ها، پل، ابنیه فنی و ابنیه صنعتی در حوزه ی اجرای عملیات عمرانی و نظارت بر پروژه‌های بزرگ راه وابنیه تاسیس گشت این مجموعه توانست در مهرماه سال 1392 موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه پنج با از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گردد. شرکت نابرا همواره مشتری مداری، برنامه ریزی مناسب، کیفیت و نوآوری و بکارگیری استاندارد‌های جهانی در تحویل به موقع پروژه‌ها را از مهم ترین خود می‌دانسته است، لزا با کادری متشکل از مدیران ارشد، کارشناسان و نیروهای انسانی متخصص تا کنون توانسته است کیفیت و دقت عمل تحسین برانگیزی را در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به نمایش بگذارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2848279
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه