۱ سال پیش

استخدام کارشناس سیستم ها و روش ها (تضمین کیفیت) در موسسه مسیر بهره وری آرتا
No Image

استخدام کارشناس سیستم ها و روش ها (تضمین کیفیت) در موسسه مسیر بهره وری آرتا

مسیر بهره وری آرتا
شیراز (فرهنگ شهر)
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

موسسه کسب و کار مسیر بهره وری در شیراز بعنوان یکی از برجسته ترین و فعال ترین سازمان های فعال در زمینه ارائه خدمات مشاوره مدیریت کسب و کار در استان فارس و جنوب کشور در نظر دارد از متخصصان و علاقه مندان جهت مشارکت در اجرای پروژه های خود دعوت به همکاری بعمل آورد :

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس سیستم ها و روش ها (تضمین کیفیت) خانم یا آقا حداکثر 35 ساله
تحصیلات : ترجیحا کارشناسی رشته مهندسی صنایع یا مدیریت اما اگر سایر ویژگی های مورد نیاز ما رو داشته باشید، اهمیت زیادی نداره
باید بتونید با مجموعه نرم افزارهای Office کار کنید مثل word، Excel و Powerpoint و VISIO
شما تو این شغل باید به شدت پیگیر، پرانرژی و مثبت باشید و مهارت های ارتباطی و کارتیمی بالایی داشته باشید.
تو این شغل باید باهوش و خلاق باشید و اهل تجزیه و تحلیل و حل مسئله باشید تا بتونید موفق و اثرگذار باشید.
شما باید اهل آموزش و یادگیری باشید تا بتونید در کنار ما رشد کنید و موفق باشید.
ما دنبال همکارهای همدل، منظم و وقت شناس هستیم چون می خواهیم سالهای سال در کنار هم و در پروژه های زیادی کار کنیم و از کار کردن کنار هم لذت ببریم.
سابقه کاری نیاز نیست اما اگر قبلا سابقه فعالیت توی شغل های مشابه مثل کارشناس تضمین کیفیت یا سیستم ها و روش ها رو داشته باشید، در اولویت ما هستید.
اگر با اصول مدل سازی و بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار و همینطور با الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت ISO9001 و ISO10002 و ISO10004 و .. آشنایی داشته باشید، یا در این زمینه تجربه داشته باشید در اولویت ما هستید.
ضمنا اگر با ابزارهای کنترل فرآیند آماری و نرم افزار SPSS آشنایی دارید خیلی عالیه  و تو اولویت ما هستید، اما اگر تا حالا باهاش کار نکردید هم  نگران نباشید بهتون آموزش میدیم.
وظایف و مسئولیت های اصلی شما اینه :
شما بعنوان کارشناس فنی پروژه در محل کارفرما مستقر هستید و قرار هست کلیه امورات پروژه رو طبق برنامه با همکاری با تیم کارفرما و تا زمان نتیجه گیری، پیگیری و اجرا نمایید.
شما عضوی از تیم مشاور هستید و پیگیری امورات فنی پروژه ها شامل مشارکت در طراحی، مدل سازی، مستندسازی و بهینه سازی فرآیندها و تهیه و تدوین فرم ها، روش ها، دستورالعمل ها و آیین نامه های سازمانی و نظارت بر حسن اجرای اونها رو بعهده دارید.
شما دبیر جلسات هم هستید و باید هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات فنی و پیگیری انجام اقدامات تعیین شده در جلسات رو تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کنید.
در نهایت باید نظارت داشته باشید روی حسن اجرای فرآیندها و مدام باید گزارشات رو تهیه کنید و به مدیریت مجموعه و تیم مشاور ارائه کنید.
ضمنا شما هماهنگی های مربوط به آموزش های سازمانی رو هم بعهده دارید.
مزایای همکاری با ما چیه:
ما یه تیم مشاوره حرفه ای و قوی داریم و شما فرصت دارید با اونها همکاری و ارتباط داشته باشید.
موضوع پروژه های ما عارضه یابی و افزایش بهره وری در کسب و کارهاست، لذا اگر بدنبال کسب تجربه و رشد و پیشرفت هستید مجموعه ما یکی از بهترین جاهایی هست که می تونید کار کنید.
فضای کاری ما محترمانه، اخلاق مدار، صمیمی و علمیه
اینجا کلی آموزش های خوب می بینید که هم به رشد شخصی و هم پیشرفت شغلی تون کمک می کنه و کیفیت زندگی تون بالا میره
ما هیچ محدودیتی در پرداخت حقوق و دستمزد نداریم و بصورت توافقی و متناسب با شایستگی های شما حقوق تعیین میشه و بموقع هم پرداخت میشه.
ما از شما مثل یه مربی حمایت می کنیم و اختیاراتی که لازم دارید رو بهتون میدیم.
اینجا امنیت شغلی دارید چون حجم کار ما پروژه های ما زیاده و قرارداد رسمی و بلند با هم میبندیم و بیمه تامین اجتماعی میشید.
ساعت کاری مون هم منعطف و قابل مذاکره است.
آدرس محل کار فرهنگ شهر هست و دسترسی بهش خیلی راحته، مترو، تاکسی و ..
ما سعی کردیم تمام نیازهای افراد برای کار کردن رو درک و برآورده کنیم لذا مجموعه ما یه جای ایده آل برای کار کردن شماست، پس اگر شرایط بالا رو دارید، جاتون اینجا پیش ما رزرو هست. فقط کافیه مشخصات خودتون (رزومه) رو واسه بررسی و مصاحبه بفرسیتد.

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2629399
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه