۱ روز پیش

استخدام کارشناس فروش با بیمه برای شرکت رستاک رویان پارسیان در مشهد

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
زن
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه 8 الی 15)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام رستاک رویان پارسیان

 

شرکت بازرگانی معتبر رستاک رویان پارسیان فعال در زمینه کاشی و سرامیک جهت تکمیل کادر خود در مشهد (ابتدای بلوار توس) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: خراسان رضوی
شهر مورد نیاز: مشهد
دارای سابقه کار
فن بیان مطلوب
آموزش پذیر و آشنا با اصول مشتری مداری
مسولیت پذیر و منضبط
روحیه کار تیمی
مزایا:
بیمه

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
رستاک رویان پارسیان

معرفی شرکت رستاک رویان پارسیان کاشی و تجهیزات ساختمانی پارسیان، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید، پخش و عرضه مستقیم کالا به مصرف‌کننده و پروژه‌ها آغاز کرده است. ظرفیت تولید این شرکت به ۶۰۰ هزار متر مربع کاشی دیواری و ۱/۵ میلیون متر مربع کاشی کف می‌رسد. علاوه بر فعالیت در زمینه تولید، این شرکت به پخش محصولات با کارخانه‌ها و برندهای معتبر در سطح کشور نیز مشغول است. با توجه به اهمیت کیفیت در تصاحب بازارهای مصرف، اعتقاد دارند که با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین جهانی و استفاده از بهترین مواد، باید بهترین محصولات را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.آدرس شرکت رستاک رویان پارسیانمشهد، بلوار توس، بین توس 33 و 35

https://iranestekhdam.ir/?p=2854104
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه