۱ روز پیش

استخدام کارشناس فروش با بیمه در موسسه سعادت اندیشان کاج
سعادت اندیشان کاج

استخدام کارشناس فروش با بیمه در موسسه سعادت اندیشان کاج

سعادت اندیشان کاج
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
دیپلم
سابقه ندارد
از ۹ میلیون تومان
زن
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام موسسه سعادت اندیشان کاج

 

موسسه حقوقی و ثبتی سعادت اندیشان کاج جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران در زمینه امور ثبتی شرکت ها و اشخاص حقیقی از واجدین شرایط زیر دعوت بعمل می آورد.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: مهم نیست
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
ما به دنبال نیروی سازمانی پویا و با انگیزه‌ای هستیم که به تیممون ملحق بشه و مسئولیت ایجاد و توسعه روابط بلندمدت با مشتریان را به عهده داشته باشه.
به عنوان یک کارشناس تیم فروش، باید بازار و مشتریان سازمان را شناسایی کنیم، خدمات سازمان را به مشتریان بالقوه ارائه دهیم، برای برآوردن نیازها و درخواست‌های مشتریان تلاش کنیم، به سوالات آن‌ها به موقع پاسخ دهیم و هدف ارائه یک تجربه مثبت به مشتری را محقق کنیم. نیازهای مشتریان را تحلیل کنیم و بهترین راه حل را پیشنهاد دهیم.
در این راستا مهارت‌های ارتباطی، مذاکره و علاقه به کارفرمایان برای برآوردن نیازهای تخصصی در حوزه منابع انسانی، اهمیت زیادی پیدا میکنن.
مهارت هایی که در این همکاری بدست می آورید:
مهارت های امور ثبتی
تکنیک های مذاکره
مهارت در فرایند اجرایی امور ثبتی و حقوقی
شرایط شغلی:
مسلط یا علاقه مند به یاد گیری امور ثبتی
منظم و آراسته با روابط عمومی بالا
متعهد نسبت به امور محوله
شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17:30 پنجشنبه ها 9تا14
حقوق پایه (وزارت کار 1403)+پورسانت+بیمه
آشنا به کامپیوتر
سن: حداکثر40 سال
قابلیت کار گروهی
مرتب و منظم
دارای روابط عمومی بالا و فن بیان
علاقه مند به کار گروهی
مسئولیت پذیر
جوان و با انگیزه
مشتاق به آموزش و پیشرفت
توانمند در حل مسئله و پیگیری موضوعات اداری
توانمند در مستند سازی
منظم، متعهد و وظیفه شناس
مزایا:
بیمه

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
سعادت اندیشان کاج

موسسه ثبتی و حقوقی سعادت اندیشان برای تکمیل کادر اداری و ارایه خدمات خود از کارمندان اداری در زمینه امور ثبتی شرکت ها و اشخاص حقیقی دعوت بعمل می آورد. ما به دنبال نیروی سازمانی پویا و با انگیزه‌ای هستیم که به تیممون ملحق بشه و مسئولیت ایجاد و توسعه روابط بلندمدت با مشتریان را به عهده داشته باشه. به عنوان یک کارشناس تیم فروش، باید بازار و مشتریان سازمان را شناسایی کنیم، خدمات سازمان را به مشتریان بالقوه ارائه دهیم، برای برآوردن نیازها و درخواست‌های مشتریان تلاش کنیم، به سوالات آن‌ها به موقع پاسخ دهیم و هدف ارائه یک تجربه مثبت به مشتری را محقق کنیم. نیازهای مشتریان را تحلیل کنیم و بهترین راه حل را پیشنهاد دهیم. در این راستا مهارت‌های ارتباطی، مذاکره و علاقه به کارفرمایان برای برآوردن نیازهای تخصصی در حوزه منابع انسانی، اهمیت زیادی پیدا میکنن. مهارت هایی که در این همکاری بدست می آورید: مهارت های امور ثبتی تکنیک های مذاکره مهارت در فرایند اجرایی امور ثبتی و حقوقی شرایط شغلی: مسلط یا علاقه مند به یاد گیری امور ثبتی منظم و آراسته با روابط عمومی بالا متعهد نسبت به امور محوله

https://iranestekhdam.ir/?p=2857262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه