استخدام کارشناس فروش با بیمه در موسسه سعادت اندیشان کاج
(شنبه تا پنجشنبه)
استخدام موسسه سعادت اندیشان کاج
موسسه حقوقی و ثبتی سعادت اندیشان کاج جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران در زمینه امور ثبتی شرکت ها و اشخاص حقیقی از واجدین شرایط زیر دعوت بعمل می آورد.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس فروش |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: مهم نیست
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
ما به دنبال نیروی سازمانی پویا و با انگیزهای هستیم که به تیممون ملحق بشه و مسئولیت ایجاد و توسعه روابط بلندمدت با مشتریان را به عهده داشته باشه. به عنوان یک کارشناس تیم فروش، باید بازار و مشتریان سازمان را شناسایی کنیم، خدمات سازمان را به مشتریان بالقوه ارائه دهیم، برای برآوردن نیازها و درخواستهای مشتریان تلاش کنیم، به سوالات آنها به موقع پاسخ دهیم و هدف ارائه یک تجربه مثبت به مشتری را محقق کنیم. نیازهای مشتریان را تحلیل کنیم و بهترین راه حل را پیشنهاد دهیم. در این راستا مهارتهای ارتباطی، مذاکره و علاقه به کارفرمایان برای برآوردن نیازهای تخصصی در حوزه منابع انسانی، اهمیت زیادی پیدا میکنن. مهارت هایی که در این همکاری بدست می آورید: مهارت های امور ثبتی تکنیک های مذاکره مهارت در فرایند اجرایی امور ثبتی و حقوقی شرایط شغلی: مسلط یا علاقه مند به یاد گیری امور ثبتی منظم و آراسته با روابط عمومی بالا متعهد نسبت به امور محوله شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17:30 پنجشنبه ها 9تا14 حقوق پایه (وزارت کار 1403)+پورسانت+بیمه آشنا به کامپیوتر سن: حداکثر40 سال قابلیت کار گروهی مرتب و منظم دارای روابط عمومی بالا و فن بیان علاقه مند به کار گروهی مسئولیت پذیر جوان و با انگیزه مشتاق به آموزش و پیشرفت توانمند در حل مسئله و پیگیری موضوعات اداری توانمند در مستند سازی منظم، متعهد و وظیفه شناس مزایا:
بیمه
|
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند با شمارههای زیر تماس حاصل نمایند.
- ثبتنام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
- تلفن 02141617300
- تلفن 09129675602
- مهلت ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
موسسه ثبتی و حقوقی سعادت اندیشان برای تکمیل کادر اداری و ارایه خدمات خود از کارمندان اداری در زمینه امور ثبتی شرکت ها و اشخاص حقیقی دعوت بعمل می آورد. ما به دنبال نیروی سازمانی پویا و با انگیزهای هستیم که به تیممون ملحق بشه و مسئولیت ایجاد و توسعه روابط بلندمدت با مشتریان را به عهده داشته باشه. به عنوان یک کارشناس تیم فروش، باید بازار و مشتریان سازمان را شناسایی کنیم، خدمات سازمان را به مشتریان بالقوه ارائه دهیم، برای برآوردن نیازها و درخواستهای مشتریان تلاش کنیم، به سوالات آنها به موقع پاسخ دهیم و هدف ارائه یک تجربه مثبت به مشتری را محقق کنیم. نیازهای مشتریان را تحلیل کنیم و بهترین راه حل را پیشنهاد دهیم. در این راستا مهارتهای ارتباطی، مذاکره و علاقه به کارفرمایان برای برآوردن نیازهای تخصصی در حوزه منابع انسانی، اهمیت زیادی پیدا میکنن. مهارت هایی که در این همکاری بدست می آورید: مهارت های امور ثبتی تکنیک های مذاکره مهارت در فرایند اجرایی امور ثبتی و حقوقی شرایط شغلی: مسلط یا علاقه مند به یاد گیری امور ثبتی منظم و آراسته با روابط عمومی بالا متعهد نسبت به امور محوله