استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۲ روز پیش

استخدام کارشناس مدیریت پروژه (PMO) در شرکت مهیمن
شرکت مهیمن

استخدام کارشناس مدیریت پروژه (PMO) در شرکت مهیمن

شرکت مهیمن
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت مهیمن

 

شرکت مهیمن در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

کارشناس مدیریت پروژه (PMO)
شرح موقعیت شغلی ما در مهیمن به‌دنبال همکاری با فردی دقیق، منظم و یادگیرنده هستیم که بتواند در حوزه‌ی مدیریت پروژه‌ها و امور قراردادی نقش مؤثری ایفا کند و در کنار تیمی حرفه‌ای، مسیر رشد خود را با شتاب طی کند.
اگر با ابزارهایی مانند Jira و متدولوژی‌های مدیریت پروژه (مانند Agile و Scrum) آشنا هستید و از کار در محیط‌های فناورانه و داده‌محور لذت می‌برید، این موقعیت برای شماست.
وظایف و مسئولیت های کلیدی برقراری ارتباط موثر با کارفرمایان
برنامه‌ریزی، پایش و گزارش‌دهی وضعیت پروژه‌ها بر اساس شاخص‌های عملکردی سازمان
اطمینان از اجرای صحیح فرآیندها و هماهنگی میان تیم‌های درگیر در پروژه
مستندسازی، تهیه گزارش‌های تحلیلی و ارائه آن به مدیران مربوطه
همکاری در بهبود فرآیندهای PMO و به‌روزرسانی مستندات و رویه‌ها
بررسی مفاد قراردادها و مشارکت در تحلیل و بهینه‌سازی فرآیندهای قراردادی
پشتیبانی از تیم‌ها در استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه و استانداردسازی داده‌ها
شایستگی‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط در حوزه PMO یا مدیریت پروژه
مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت پروژه، فناوری اطلاعات یا رشته‌های مرتبط
تسلط بر ابزارهای مدیریت پروژه (Jira، MS Project یا ابزارهای مشابه)
آشنایی با اصول و متدولوژی‌های مدیریت پروژه (PMBOK، Agile، Scrum و...)
دقت بالا، مهارت در مستندسازی و پیگیری امور بین‌دپارتمانی
توانایی تحلیل داده‌ها و ارائه گزارش‌های مدیریتی
آشنایی با مفاد قراردادها و اصول پایه‌ی امور مالی پروژه‌ها
شرایط احراز جنسیت: تفاوتی ندارد
سن: از 25 سال تا 35 سال
سطح ارشدیت: کارشناس
حداقل سابقه کاری موردنیاز: 2 سال
روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3048825
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه