۲ هفته پیش

استخدام کارشناس مسئول کنترل کیفیت در شرکت خوشگوار
خوشگوار

استخدام کارشناس مسئول کنترل کیفیت در شرکت خوشگوار

خوشگوار
قزوین
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه ندارد
از ۳۰ میلیون به بالا
آقا
تمام وقت (شنبه تا پنج شنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت خوشگوار

 

شرکت خوشگوار جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر در قزوین دعوت به همکاری می نماید.

کارشناس مسئول کنترل کیفیت
شرایط احراز جنسیت فقط آقا
سن از 23 سال تا 35 سال
سطح ارشدیت کارشناس
بازه حقوق از 30 تا 40 میلیون تومان
روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه
شرایط شغلی آشنایی کامل با اصول و الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت (مانند ISO 9001، FSSC 22000، HACCP، GMP).
تسلط به آزمون‌های شیمیایی و میکروبیولوژی
آشنایی با روش‌های نمونه‌برداری و استانداردهای مرتبط.
توانایی کار با تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط.
دانش کافی در زمینه CIP و فرآیندهای شست‌وشو و ضدعفونی.
آشنایی با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی.
مهارت‌های فردی و تحلیلی:
توانایی تحلیل داده‌ها و کشف الگوها در نتایج آزمایشگاهی و فرآیندهای تولید.
تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس (به ویژه Excel پیشرفته) برای جمع‌آوری، سازماندهی و تحلیل داده‌ها.
توانایی ارائه بصری داده‌ها (Data Visualization) برای گزارش‌دهی موثر.
تفکر سیستمی و توانایی درک ارتباط بین متغیرهای مختلف در فرآیند تولید و کیفیت.
نظارت مستقیم بر عملیات کنترل کیفیت در شیفت مربوطه
اطمینان از انطباق محصولات با استانداردهای ملی و بین‌المللی و مشخصات فنی شرکت.
نظارت و در صورت لزوم، انجام آزمون‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی طبق دستورالعمل‌های استاندارد.
تایید نتایج آزمایش‌ها و گزارش‌دهی ناهنجاری‌ها.
هدایت، آموزش و پشتیبانی از پرسنل کنترل کیفیت شیفت.
توزیع وظایف و اطمینان از انجام صحیح مسئولیت‌ها.
ثبت دقیق و منظم سوابق کنترلی، نتایج آزمایش‌ها و گزارشات عدم انطباق.
تحلیل و تفسیر داده‌های کیفی جهت شناسایی روندها، مشکلات پنهان و فرصت‌های بهبود.
تهیه گزارشات شیفتی و انتقال اطلاعات لازم به شیفت‌های بعدی و مدیریت.
شناسایی، بررسی و گزارش‌دهی عدم انطباق‌ها و انحرافات کیفی.
همکاری با واحدهای تولید و فنی برای رفع مشکلات و اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) بر اساس تحلیل داده‌ها.
نظارت بر رعایت اصول GMP و بهداشت در تمامی مراحل تولید و آزمایشگاه.
بررسی و تایید اثربخشی فرآیندهای CIP و شست‌وشو.
نظارت بر فرآیند صحیح نمونه‌برداری از کلیه نقاط کنترلی

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3031354
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه