۱ ماه پیش

استخدام کارشناس منابع انسانی برای شرکت پتروشیمی جم در عسلویه
پتروشیمی جم

استخدام کارشناس منابع انسانی برای شرکت پتروشیمی جم در عسلویه

پتروشیمی جم
عسلویه
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت پتروشیمی جم

 

شرکت پتروشیمی جم در استان بوشهر، عسلویه جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس منابع انسانی

آگاهی نسبت به روش ها و مقررات پرسنلی و اداری مربوط به امور کارکنان و کوشش در حل مسائل پرسنل 
رسیدگی به مشکلات و درخواست های کارکنان شاغل- بازنشسته و انجام هرگونه مکاتبات لازم بر حسب مورد
انجام اقدامات پرسنلی در مورد استعفا – فوت یا از کار افتادگی عادی یا ناشی از کار کارکنان- بازخرید- مرخصی استحقاقی- پاداش پایان خدمت و سایر حقوق متعلقه و تسویه حساب و هماهنگی کامل با ادارات ذیربط
انجام کلیه اقدامات مربوط به پرداخت حقوق، دستمزد و فوق العاده های مختلف و علی الحساب آنها و همچنین محاسبه و صدور دستور پرداخت ماموریت های داخلی – اضافه کاری و قطع فوق العاده های مذکور در مواقع لزوم
انجام مکاتبات مربوط به سازمان تامین اجتماعی در مورد سوابق کار و پرداخت های بیمه و بهداشتی کارگران
تهیه پیش نویس های احکام ماموریت های اداری آموزشی- استعلاجی 
تنظیم و بررسی اطلاعات مربوط به سوابق و مشخصات پرسنلی کارکنان به منظور آگاهی بیشتر از کیفیت نیروی انسانی موجود و تعیین صلاحیت و شایستگی آنان برای احراز مشاغل
انجام اقدامات لازم بمنظور انتصابات و ترفیعات کارکنان و ایجاد هماهنگی های لازم
تهیه برگ ارزیابی کار کارمندان و توزیع آن بین ادارات جهت اظهار نظر در مورد اضافات سالیانه و جمع آوری اوراق 
تهیه آمارهای مختلف مورد نیاز مدیریت شرکت و تجزیه و تحلیل آمارها و اطلاعات پرسنلی کارکنان جهت بررسی و اقدامات لازم در مورد جابجایی افراد در پست های مناسب 
تهیه مشخصات افراد در ارتباط با هزینه های سرانه متاهلی و مجردی کارکنان در زمان مناسب- کنترل و تایید محاسبه این هزینه ها جهت استفاده در بودجه کارکنان در سال بعد.
تشکیل پرونده کارکنان جدید الاستخدام، تهیه خلاصه پرونده و آماده نمودن برگ های اقدامات پرسنلی در مورد انتصابات و ترفیعات و صدور احکام مربوطه
ایجاد و نگهداری سیستم بایگانی مکانیزه به طور صحیح جهت حفظ اسناد و پرونده های پرسنلی کارکنان
ارائه پیشنهاد جهت رفع مشکلات موجود در ستاد شرکت و اعلام مقررات داخلی جدید پس از تصویب مسئولین ذیر ربط.
انجام و پیگیری کلیه مراحل وام های مختلف کارکنان اعم از وام مسکن، اضطراری، پس انداز و غیره و حصول اطمینان از انجام به موقع آنها.
بررسی و تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی شاغلین و درخواست های دریافت شده از سوی مدیریت ها و واحدهای ستادی 
کارشناسی دوره های مورد نیاز شامل تعیین موضوع، سرفصل مطالب و محتوای دوره، اهداف آموزش، شرایط شرکت کنندگان و برنامه ریزی بمنظور اجرای دوره ها با توجه به اولویت ها.
پیگیری اجرای برنامه های آموزشی طبق تقویم آموزشی با همکاری با واحد آموزش و اعلام دوره ها و سمینارهای برنامه ریزی شده به مدیریت ها و واحدهای ستادی شرکت بمنظور آگاهی و معرفی کارکنان واجد شرایط و ارسال مدارک طبق برنامه های تنظیمی
مکاتبه و تماس با مراکز آموزشی، دانشگاهی، مراکز علمی، موسسه های آموزشی و پژوهشی در داخل کشور و معرفی اساتید مجرب و متخصص
همکاری با مربیان اعزامی از مراکز آموزشی به منظور تهیه و تنظیم و ترجمه متون آموزشی، تهیه فیلم، اسلاید ترانس پرنسی و برنامه های سودمند رایانه ای
سابقه کار 3 تا 5 سال در صنایع مرتبط
مدرک تحصیلی مرتبط با کارشناس منابع انسانی

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3022415
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه