۹ ساعت پیش

استخدام کارشناس نگهداشت شعب برای شرکت خودرو ۴۵ در تهران
خودرو ۴۵

استخدام کارشناس نگهداشت شعب برای شرکت خودرو ۴۵ در تهران

خودرو ۴۵
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام شرکت خودرو 45

 

شرکت خودرو 45 در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط ذیل نیازمند است.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس نگهداشت شعب انجام امور تنخواه‌گردانی شعب شامل دریافت، ثبت، کنترل و ارسال فاکتورها و اسناد هزینه به واحد مالی
هماهنگی با تیم خرید و انبار برای تأمین و ارسال به‌موقع اقلام پذیرایی، لوازم مصرفی، اقلام نظافتی و تجهیزات مورد نیاز شعب
ایجاد و حفظ ارتباط با پیمانکاران (تأسیسات، دکوراسیون، نظافت، تابلو و…) به‌منظور انجام اقدامات اصلاحی، تعمیرات و نگهداشت در شعب
مراجعه به ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی مرتبط جهت اخذ مجوزهای لازم، به‌ویژه در حوزه زیباسازی شهری، استقرار تابلوها و المان‌های برند
ثبت، پیگیری و مدیریت درخواست‌های تعمیرات و نگهداشت (برق، تاسیسات، سیستم‌های سرمایش/گرمایش، مبلمان و تجهیزات شعب) تا زمان رفع کامل مشکل
انجام بازدیدهای دوره‌ای از شعب به‌منظور بررسی وضعیت ظاهری، نظافتی، چیدمان، تابلوها و رعایت استانداردهای برند و ارائه گزارش‌های اصلاحی
هماهنگی با واحدهای داخلی (عملیات، منابع انسانی، مالی و…) برای پاسخ‌گویی به نیازها و درخواست‌های شعب در حوزه نگهداشت و پشتیبانی
مشارکت در استانداردسازی فضا و تجهیزات شعب (آرم‌ها، تابلوها، مبلمان، تجهیزات پذیرش و…) مطابق دستورالعمل‌های شرکت
تهیه و به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی شعب، شامل اطلاعات املاک، پیمانکاران، سوابق تعمیرات و هزینه‌های نگهداشت
تهیه گزارش‌های دوره‌ای از هزینه‌های نگهداشت و ارائه پیشنهاد برای بهینه‌سازی هزینه‌ها و بهبود فرآیندها
حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های مدیریت کسب‌وکار، مدیریت، مهندسی صنایع، عمران، مدیریت پروژه یا رشته‌های مرتبط
حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط در حوزه نگهداشت و پشتیبانی شعب/املاک، عملیات شعب، تدارکات، تسهیلات (Facility Management) یا امور اداری و پشتیبانی (ترجیحاً در صنایع مشابه)
آشنایی با مبانی قراردادهای اجاره و خدمات و نحوه تعامل با مالکان املاک و پیمانکاران
توانمندی در برنامه‌ریزی، سازماندهی و پیگیری همزمان چند موضوع در شعب مختلف
مهارت‌های ارتباطی و مذاکره قوی برای تعامل مؤثر با مدیران شعب، پیمانکاران، تأمین‌کنندگان و واحدهای داخلی
آشنایی با مفاهیم حسابداری مقدماتی و تنخواه‌گردانی
تسلط مناسب بر نرم‌افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint و سایر ابزارهای اداری مرتبط
دقت بالا، مسئولیت‌پذیری، روحیه پیگیری، توانایی کار تیمی و آمادگی انجام ماموریت‌ها و سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری در صورت نیاز

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3057475
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه