استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۳ روز پیش

استخدام کارشناس پشتیبانی امور مشتریان با بیمه در شرکت آیان
شرکت آیان

استخدام کارشناس پشتیبانی امور مشتریان با بیمه در شرکت آیان

شرکت آیان
تهران (جنب ایستگاه مترو دانشگاه شریف)
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 (پنجشنبه‌ها 2بار در ماه))

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آیان

 

شرکت آیان در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس پشتیبانی امور مشتریان جنسیت: تفاوتی ندارد
سن: از 18 سال تا 35 سال
سطح ارشدیت: کارشناس
حداقل سابقه کاری موردنیاز: 3 سال
ما برای تکمیل تیم پشتیبانی امور‌ مشتریان آیان، در حال جذب یک هم‌تیمی هستیم؛ اگر جویای محیط کاری پویا و چابک هستید، ما در آیان منتظر شما هستیم.
شرح وظایف و مسئولیت ها:
پاسخگویی به تماس های مشتریان در زمینه پیگیری پرداخت انواع قبوض
پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان در جهت راهنمایی استفاده از اپلیکیشن‌های شرکت
برقراری تماس های خروجی با مشتریان متناسب با نظر سرپرست
تماس جهت پیگیری و رضایت سنجی از مشتریان 
پاسخگویی از طریق کانال‌های ارتباطی تلفن، ایمیل، پیام در نرم افزارهای پیام‌رسان و چت آنلاین
ثبت سوابق تعاملات با مشتری، ثبت جزئیات سوالات، شکایات یا نظرات 
انجام فعالیت‌های محول شده با توجه به شاخص‌های کلیدی عملکرد
آشنایی کامل با اصول ارتباط با مشتری
مهارت انجام کار‌گروهی
مهارت استفاده از نرم‌افزارهای Microsoft Office
مهارت متقاعدسازی
مهارت‌های ارتباطی قوی
مدیریت فشار و استرس 
تایپ با سرعت مناسب جهت پاسخگویی از طریق کانال های ارتباطی
توانایی انجام چند کار به صورت همزمان
مزایا و شرایط کاری:
بیمه تامین اجتماعی از بدو همکاری
بیمه تکمیلی
ارائه تسهیلات و وام پرسنلی
کمک هزینه آموزشی
صبحانه و میان‌وعده
 فضای استراحت، پلی استیشن و ...
این موقعیت شغلی در شیفت صبح (از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه ها دو بار در ماه  به صورت 9 تا 17) و در حال جذب نیرو می‌باشد. 

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3048813
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه