۱۰ ماه پیش
استخدام کارشناس کمیسیون معاملات برای شرکت رونیکس در تهران
حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:30 و پنجشنبه 8:30 تا 13:00)
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:30 و پنجشنبه 8:30 تا 13:00)
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
استخدام شرکت رونیکس
شرکت رونیکس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس کمیسیون معاملات |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی
رشته تحصیلی: حسابداری
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
همکار پرتلاش و توانمند
اگر فکر میکنید به رشد و پیشرفت در زمینه شغلی خود علاقه مند هستید ما همراهتان هستیم که با هم پیشرفت کنیم.
تجربه کار: 1 سال و بیشتر شرایط سنی: 22 تا 30 سال شرح وظایف: 1. انجام کلیه امور اداری مرتبط با کمیسیون معاملات از قبیل کنترل پیش فاکتور و فاکتور، اخذ تاییدات فاکتور و.... 2. انجام کلیه امور مربوط به قراردادها (شرکت در جلسات، هماهنگی وکیل، آماده سازی مستندات، بایگانی اسناد و مدارک و ... ) 3. انجام امور مربوط به کنترل و بررسی کلیه تنخواه های ستادی و شعب و ارجاع به واحد مربوطه 4. نظارت و بررسی و پیگیری خرید های روزانه، هفتگی و فصلی ستاد و شعب 5. نظارت بر مصرف ملزومات سازمان و ارائه گزارشات آن 6. تهیه و تنظیم گزارشات تنخواه |
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند با شمارههای زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
رونیکس
شرکت بین المللی تولیدی و بازرگانی رونیکس، ، فعالیت حرفه ای خود در حوزه ابزارالات را از سال 1381 آغاز کرده و هم اکنون بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و بیش از 20000 نفر به صورت غیرمستقیم، با ارائه ابزارهایی با کیفیت بالا و قیمت گذاری متناسب و خدمات پس از فروش بی مانند، به یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است.
دستهبندی آگهیهای استخدام