۱ روز پیش

استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر با بیمه در شرکت پولاد پیچ کار
پولاد پیچ کار

استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر با بیمه در شرکت پولاد پیچ کار

پاکدشت (کیلومتر 30 جاده خاوران)
اطلاعات تماس

حضوری
فوق دیپلم, لیسانس
سابقه دارد (۱ سال)
از ۱۰ میلیون تومان
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 7 - 17)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت پولاد پیچ کار

 

شرکت پولاد پیچ کار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر پاکدشت (کیلومتر 30 جاده خاوران) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارمند آشنا به کامپیوتر
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: از ۱۰ میلیون تومان
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: پاکدشت
مزایا:
بیمه
پزشک سازمانی
سرویس رفت و برگشت
ناهار

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
پولاد پیچ کار

شرکت پولاد پیچ کار در سال 1364 با هدف تولید انواع پیچ و مهره و اتصالات در ایران تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پیچ و مهره در خاورمیانه شناخته می شود و محصولات خود را به بیش از 20 کشور جهان صادر می کند.این شرکت مفتخر است با بیش از ۳۰ سال حضور موفق در صنعت کشور نقش بسزایی در تاًمین نیاز پروژه‌های داخلی در صنایع مختلف بر عهده داشته است. این شرکت با بهره‌مندی از پرسنل و متخصصین مجرب، دانش فنی، فناوری و ماشین آلات پیشرفته‌ی تولیدی، تجهیزات کامل آزمایشگاهی خدمات مفید و موًثری را به صنایع و شرکت‌ها ارائه نموده است.آدرس شرکت پولاد پیچ کارآدرس دفتر مرکزی: ایران، تهران، خیابان پاسدارن، برج سفید، طبقه ششمآدرس کارخانه: جاده خراسان، بعد از شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار خیام، بعد از چهارراه مولوی، بلوار محمد صابری، خیابان 1/8

https://iranestekhdam.ir/?p=2852563
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه