استخدام کارمند اداری خانم برای شرکت هیمالیا در تهران
(شنبه تا پنج شنبه ( ساعات اداری ))
استخدام شرکت هیمالیا
شرکت هیمالیا جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۱، ولنجک) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارمند اداری |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
|
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
شرکت هیمالیا با توجه به اهداف بلند مدتی که در ابتدا بنیانگذارانش داشتند نسبت به احداث کارخانه در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در 50 کیلومتری تهران اقدام نمودند که در حال حاضر با داشتن حدود 50 هزار متر مربع فضای تولید مناسب و برنامه ریزی جهت ساخت فضای تولیدی جدید به مساحت 50 هزار متر مربع دیگر و بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تولید خود که در حال حاضر حدود 800 نفر می باشد توانسته نقش بسزایی را در زمینه تولید یخچال و فریزر و تولید ملی ایفاء نماید.هیمالیا از ابتدای دهه پنجاه که به عرصه تولید محصولات لوازم خانگی پا نهاد فقط با تولید یخچال فریزرهای خانگی شروع به کار کرده است و تاکنون توانسته است به کسب استانداردهای ملی ایران، ساخت و تجهیز آزمایشگاه های جهت افزایش کیفیت ساخت ،ساخت و توسعه فضاهای تولیدی به همراه انواع زیر ساختها ، جذب نیرو های متخصص ایرانی و خارجی در زمینه تولید انواع یخچال و فریزرهای خانگی و صنعتی و طراحی نمونه های اولیه ، ایجاد بسترهای لازم در زمینه افزایش رضایت مندی مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش شرکت، همکاری با شرکت AEG اروپا جهت استفاده ا