۱ روز پیش

استخدام کارمند اداری فروش با بیمه در شرکت کویر مقوا اردستان
کویر مقوا اردستان

استخدام کارمند اداری فروش با بیمه در شرکت کویر مقوا اردستان

کویر مقوا اردستان
تهران (منطقه ۶، آرژانتین)
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17پنجشنبه ها تا ساعت 13)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت کویر مقوا اردستان

 

شرکت کویر مقوا اردستان جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۶، آرژانتین) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارمند اداری فروش
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: ۲ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
مزایا:
بیمه
بیمه مکمل

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
کویر مقوا اردستان

شرکت کویرمقوا اردستان خانه محصولات درباره ما تماس با ما English فارسی معرفی و هدف شرکت پیامی ازمدیرعامل شرکت پیامی از مدیر اجرایی شرکت شرکت کویر مقوای اردستان (سهامی خاص) درسال 1395 هجری شمسی در شمال شرقی استان اصفهان در شهر زواره با مساحت حدود 150/000 متر مربع تاسیس و در تیر ماه سال 1400 با اتکا به توانمندی نیرو های متخصص داخلی و استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک و تکنولوژی روز دنیا به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشتاز انواع مقوای دوپلکس و تریپلکس با ظرفیت 300 تن در روز به بهره برداری رسید . از مزایای رقابتی شرکت میتوان به مواردی همچون استفاده از ماشین چهار لایه فوردرینیر ، خط کوتینگ آنلاین ، سه خط مجزا خمیرسازی و سیستم جوهرزدایی پیشرفته اشاره نمود. یکی از ارزش های محوری شرکت کویر مقوا از بدو تاسیس، حفظ و صیانت از محیط زیست و صنایع سبز بوده است و در این راستا دو گام شایان توجه را به شرح ذیل برداشته است : استفاده از انواع کاغذ و مقوای بازیافتی به عنوان مواد اولیه در جهت جلوگیری از قطع درختان بهره برداری یکی از بزرگترین و مجهزترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور در صنعت

https://iranestekhdam.ir/?p=2880669
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه