استخدام کارمند اداری و دفتری خانم در شرکت پارسیانیکا
استخدام کارمند اداری و دفتری خانم در شرکت پارسیانیکا
استخدام شرکت پارسیانیکا
شرکت مهاجرتی و آموزشی پارسیانیکا در تهران (محدوده خیابان سهروردی شمالی)، به منظور تکمیل تیم خود به دنبال جذب یک کارمند اداری با شرایط زیر است:
| عنوان شغلی | شرایط احراز |
| کارمند اداری و دفتری |
جنسیت: خانم
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: از ۱۴ میلیون تومان
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
وظایف و مسئولیتها:
پاسخگویی تلفنی و برقراری تماس با مشتریان برقراری ارتباط با مشتریان از طریق واتساپ، تلگرام و سایر شبکههای اجتماعی هماهنگی جلسات و پیگیری امور مرتبط انجام کارهای اداری روزانه دفتر تنظیم و ارائه گزارشهای دورهای از فعالیتها پشتیبانی و همکاری در امور اجرایی شرکت داشتن نظم، مسئولیتپذیری و روابط عمومی بالا آشنایی اولیه با کامپیوتر، موبایل و شبکههای اجتماعی Word و Excel حداقل در سطح پایه آشنایی با زبان انگلیسی مزیت محسوب میشود، اما الزامی نیست تجربه کاری مرتبط مزیت است، اما الزامی نمیباشد نوع همکاری: تمام وقت ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17:30، پنجشنبه تا ظهر دورکاری مزایا: بیمه محیط کاری پویا و دوستانه |
ارسال رزومه به آدرس تلگرام زیر:
- ثبتنام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
- تلگرام 09360472292
- مهلت ۱۴۰۴/۱۰/۰۵
ما در پارسیانیکا از روز اول در فکر این بودیم که سرویس خوب و متفاوتی به کلاینت ها ارایه کنیم. سرویسی که فقدان آن را در بازار آشفته مهاجرت در ایران احساس می کردیم. بنابراین ارزش های سازمانی خودمان را بر اساس اهمیت به کلاینت ها و رضایت آنها بنا کردیم. هدف ما این هست که با شفافیت و صداقت در کنار شما باشیم تا پروسه مهاجرت برای شما با چالش های کمتری همراه باشه و تا رسیدن به نتیجه همواره کنارتون هستیم. ما صادقانه و شفاف به شما مشاوره می دیم و به بچه های زیادی با شرایط مختلف مشاوره دادیم و تا گرفتن نتیجه همراهشون بودیم، از آموزش زبان و آماده سازی مدارک تا مشاوره ویزا و ترنسفر و کارهای دریافت کارت اقامت در اسپانیا. ما دید مثبتی نسبت به آینده داریم، هر روز خودمون رو بروز می کنیم و سعی می کنیم اطلاعات درست در اختیار همه بزاریم.