۳ سال پیش

استخدام کارمند خانم جهت قسمت امور اداری و ارتباط با مشتریان در تهران

حضوری
سوابق مختلف
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام کارمند خانم در تهران

یک شرکت در دو شعبه میدان آرژانتین و خیابان پیروزیِ تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارمند

- بانوان فعال و با انگیزه با روابط عمومی بالا
- با فن بیان عالی و روحیه کاری تیمی
- جهت کار در قسمت امور اداری شرکت و ارتباط با مشتریان
- در دو شعبه میدان آرژانتین و خیابان پیروزی
شرایط شغلی:
- حداکثر کار با تلفن انجام میشود 
- دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم الزامی میباشد
- ساعت کاری از 9:30 الی 15 شنبه تا پنجشنبه میباشد 
- پایه حقوق 2/450 هزار تومان+ بیمه تامین اجتماعی
- محل کار از لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس و تاکسی در موقعیت عالی میباشد
- محیط کاری کاملا اداری و به دور از هر گونه حاشیه میباشد

متقاضیان واجد شرایط می توانند در صورت داشتن سوابق کاری حتما رزومه خود را از طریق واتساپ ارسال نمایند و در صورت نداشتن سوابق کاری مشخصات(نام و نام خانوادگی،سن،تحصیلات،محل سکونت)در واتساپ ارسال شود.

در صورت موافقت روز و زمان مصاحبه به شما اطلاع داده خواهد شد

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2284065
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه