۲ هفته پیش

استخدام کارگر بسته بندی و بارگیری برای شرکت وین تک در تبریز
وین تک

استخدام کارگر بسته بندی و بارگیری برای شرکت وین تک در تبریز

تبریز (شهرک سرمایه گذاری خارجی)
اطلاعات تماس

حضوری
دیپلم
سابقه دارد (۲ سال)
از ۱۳ میلیون تومان
مرد
تمام وقت
(شیفت های چرخشی 8 ساعته)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت وین تک

 

شرکت وین تک (گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین) جهت تکمیل کادر خود در تبریز (شهرک سرمایه گذاری خارجی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارگر بسته بندی و بارگیری
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: ۲ سال
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز
داشتن کارت پایان خدمت و عدم وجود سوء پیشینه کیفری الزامی می باشد.
مزایا:
حقوق بالاتر از قانون کار
بیمه
بیمه تکمیلی
سرویس رفت و برگشت
وعده غذایی
پزشک سازمانی
هدایای مناسبتی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
وین تک

کارخانه وین‌ تک اولین و بزرگترین عضو از خانواده گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین می‌باشد. در حال حاضر این کارخانه با استقرار ۲۴ خط اکسترودر، بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانة تولید پروفیل‌های UPVC در کشور ایران قلمداد می‌گردد. می توان ادعا نمود در حال حاضر این مجموعه بیشترین سهم بازار فروش پروفیل‌های UPVC در ایران را به خود اختصاص داده است. طی سال‌های گذشته مدیران گروه کارخانجات و شرکت صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین همواره با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالای مجموعه و با رصد دقیق و مستمر بازار ساختمان، سعی در افزایش تنوع سبد کالای ارائه شده داشته‌اند و علاوه بر تولید محصولات متنوع در بخش پروفیل های UPVC، در جهت تولید محصولات نوین ساختمانی، اقدام به تأسیس کارخانه‌های تولید درب‌های داخلی ساختمان با برند Doortech و پنل‌های MDF های‌گلاس با برند Alki ، نمودند. سیاست مدیران این مجموعه همواره در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و عرضة محصولات متنوع و مدرن به بازار ساختمان کشور با در نظر گرفتن کیفیتی قابل رقابت با محصولات اروپایی و قیمتی مقرون به صرفه بوده است.

https://iranestekhdam.ir/?p=2882243
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه