• ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ۱۹۹۲ معلم در استان هرمزگان

استخدام ۱۹۹۲ معلم در استان هرمزگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مقدمات استخدام 1992 معلم در استان هرمزگان فراهم شد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از طریق آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش، 1992 نفر معلم در استان هرمزگان استخدام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری و فراهم شدن مقدمات استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان خبر داد.

محمد قویدل امروز (سوم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون آموزگاری که در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: طی این آزمون ۳۶۹ آموزگار ابتدایی و استثنایی جذب خواهند شد و از ابتدای مهرماه در مدارس استان هرمزگان در کلاس حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۲۸ اردیبهشت ماه نیز آزمون استخدامی دیگری برگزار خواهد شد که ۶۱۱ هنرآموز و دبیر هرمزگانی به حرفه شریف معلمی وارد خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ۷۱۲ مربی تربیت بدنی، مشاور، مربی امور تربیتی نیز از طریق آزمونی که در ۳۰ فروردین ماه برگزار شد به مجموعه فرهنگیان استان افزوده خواهد شد و در سال جدید ۱۰۱۷ دانشجو نیز از طریق آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

قویدل با اشاره به سهمیه خاص جذب معلم در بشاگرد و جزایر استان ادامه داد: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به فرآیند ارزیابی‌های تکمیلی اظهار داشت: امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: طبق برنامه، فرآیند «ارزیابی تکمیلی» که با حضور ۱۰ گروه ارزیاب در قالب ۱۰ کانون ارزیابی انجام می‌شود، تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2853930
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد