• ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام ۴ هزار نفر در آموزش و پرورش استثنایی، همزمان با آزمون استخدام بعدی

استخدام ۴ هزار نفر در آموزش و پرورش استثنایی، همزمان با آزمون استخدام بعدی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

فراخوان آزمون جذب نیروهای توانبخشی بعد از آزمون آموزگاری آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مجوز جذب هزار نیروی توانبخشی در آموزش و پرورش دریافت شده است و فراخوان آزمون این نیروها بعد از برگزاری آزمون آموزگاری منتشر می شود.

«حمید طریفی حسینی» رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار ابتدایی استثنایی توضیح داد: برای ما دو هزار و ۳۳۲ آموزگار استثنایی سهمیه و ردیف استخدامی اختصاص داده اند. این عدد حداقل طی یک دهه اخیر کم سابقه است که بتوانیم در یک سال این تعداد آموزگار جذب کنیم. 

طریفی حسینی افزود: این میزان جذب آموزگار استثنایی جدا از تعداد آموزگاری است که به صورت سالانه از دانشگاه فرهنگیان همکاری خود را با آموزش و پرورش استثنایی آغاز می‌کنند. 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی یادآوری کرد: ما برای حدود هزار نفر نیروی توانبخشی نیز مجوز دریافت کرده‌ایم و نیروهایی که مدرک کار درمانی و گفتار درمانی دارند به صورت مستقل همزمان با آزمونی که برای هنرآموزان و دبیران گرفته می‌شود، فراخوان جذب برای این نیروهای توانبخش نیز اعلام می‌شود. 

طریفی حسینی اظهار کرد: فراخوان آزمون جذب نیروهای توانبخشی در ابتدای سال جدید و بعد از پایان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، منتشر می‌شود. از بین این نیروهای توانبخشی سهم آموزش و پرورش استثنایی دیده شده است. همچنین نیروهایی که تحت عنوان مشاور و مربیان تربیتی جذب آموزش و پرورش خواهند شد نیز سهمی در جذب در آموزش و پرورش استثنایی دارند و می‌توانند وارد این حوزه شوند. 

او در ادامه گفت: با این آزمون‌های استخدامی شرایط جذب حدود ۴ هزار نفر در سال آینده را برای ما فراهم است تا بر اساس نیازی که داشتیم نیرو جذب کنیم و به‌کارگیری این تعداد، نیاز ما به نیروی انسانی را مرتفع خواهد کرد. این حجم از مجوزهایی که توانستیم برای جذب نیرو بگیریم بی‌سابقه است بخصوص در مورد جذب نیروی توانبخش که بعد از دهه‌ها این امکان فراهم شد که چنین نیروهای متخصصی که مورد نیاز ماست را به کارگیری کنیم. 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خصوص توانمندی‌های اختصاصی معلمان مدارس استثنایی توضیح داد: ما با دانشگاه فرهنگیان ارتباط بسیار نزدیکی داریم و این دانشگاه در دوره‌های مهارت افزایی که برگزار می‌کند، سرفصل‌های آموزشی مورد نیاز برای نیروهای جدید را لحاظ خواهد کرد. این نیروها زمانی که وارد آموزش و پرورش می‌شوند بازهم برای آن‌ها دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت برگزار می‌کنیم که مخصوص آموزگار استثنایی است. ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها حتی برای نیروهایی که به عنوان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همکاری خود را با ما آغاز می‌کنند نیز دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برگزار می‌کنیم و این دوره‌ها همراه با آموزشی که در دانشگاه دیده‌اند این نیروها را به نیروهایی توانمند تبدیل می‌کند که نیازهای ما را برطرف می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2716423
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k