• ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی

استخدام ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه جذب مراقب سلامت خراسان شمالی مشخص شد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در آموزش و پرورش خراسان شمالی 64 مراقب از طریق آزمون استخدامی پیش رو جذب می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ مراقب سلامت در مدارس استان مشغول به فعالیت هستند و ۶۴ مراقب نیز از طریق آزمون استخدامی پیش رو جذب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم اکبری روز شنبه در آیین زنگ سلامت در مدرسه دخترانه امام خمینی(ره) بجنورد اظهار کرد: سلامت و تندرستی دانش آموزان در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت و در این باره برنامه های متعدد پیش بینی شده است.

وی درباره طرح های عمرانی در زمینه سلامت دانش آموزان گفت: اتاق بهداشت دبستان دخترانه امام خمینی(ره) بجنورد به مناسبت هفته سلامت، اجرا شد که امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: ۲۱ اتاق بهداشت در دولت سیزدهم در مدارس استان اجرا و تجهیز شد که در این زمینه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی، ارائه خدمات اولیه امداد، انجام پایش های سلامت و بهداشت و آزمایشهای غربالگری را از قابلیت های اتاق بهداشت مدارس عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون ۳۸ اتاق بهداشت در مدارس خراسان شمالی دایر و در دست بهره برداری است.

زنگ سلامت در مرکز خراسان شمالی امروز (شنبه) در مدرسه دخترانه امام خمینی(ره) شهر بجنورد با حضور مسوولان استانی نواخته شد.

ساخت ۱۸ فضای ورزشی روباز در مدارس دخترانه

اکبری با تاکید بر ارتقای زیرساخت های ورزش در مدارس استان گفت: نصب کفپوش فضای ورزشی روباز در سه مدرسه دخترانه شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای ساخت هر فضای ورزشی روباز، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است افزود: ساخت ۱۵ فضای ورزشی روباز دیگر در مدارس دخترانه استان در دست پیگیری است.

براساس اعلام آموزش و پرورش خراسان شمالی، سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی استان در دولت سیزدهم نسبت به ۲ سال گذشته ۴۱.۶ درصد ارتقا یافته است. سرانه فضای ورزشی در مدارس استان از ۳۶ سانتی متر در دولت قبل اکنون به ۵۱ سانتیمتر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار « سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت » هفته سلامت نامگذاری شده است.

بیش از ۱۹۳ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد بیش از ۱۱۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربی بهداشت مدارس

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2853179
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد