۲ روز پیش

استخدام Account Manager در شرکت ابر آروان
ابر آروان

استخدام Account Manager در شرکت ابر آروان

ابر آروان
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت ابر آروان

 

شرکت ابر آروان در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Account Manager
مهارت‌های لازم آشنایی اولیه با اکوسیستم و مفاهیم فناوری اطلاعات
آشنایی با اصول، مفاهیم و مهارت‌های مدیریت ارتباط با مشتریان سازمانی و مدیریت حساب
فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط موثر و بلندمدت با مشتریان
توانایی درک و پاسخگویی فعالانه به نیازهای مشتریان
خلاقیت و نوآوری در ارائه راهکارهای مناسب برای چالش‌های مشتریان و بهینه‌سازی عملکرد حساب
سرعت عمل، دقت و توانایی در برقراری ارتباط موثر
توانایی یادگیری سریع کسب و کار مشتریان و خدمات در حال توسعه آروان
توانایی تحلیلی، حل مسئله، مدیریت زمان و مدیریت رشد حساب
مسئولیت‌پذیری بالا، روحیه‌ی کار تیمی و همکاری با سایر اعضای تیم در محیط چابک و پر از تغییرات
مهارت مذاکره و متقاعدسازی برای پیشبرد فروش و حل مسائل
شرح انتظارات ایجاد و حفظ روابط قوی با مشتریان سازمانی موجود و جدید از طریق مکاتبات ایمیلی، برقراری تماس‌های تلفنی و برگزاری جلسه‌های آنلاین و حضوری
درک نیازهای کسب و کار مشتریان و ارایه راهکار و طرح مدیریت حساب متناسب با هر مشتری، با درنظر گرفتن زمینه کاری آن‌ها
مدیریت فرآیند تمدید و توسعه قراردادها با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ مطابق با اهداف و KPIهای تعریف‌شده
حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها به‌منظور تقویت روابط با مشتریان و شناسایی فرصت‌های فروش مکمل
ارایه و تنظیم اطلاعات و گزارش‌های منظم در مورد عملکرد حساب و رضایت مشتریان، قبل، حین و بعد از تمدید/توسعه قرارداد
تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد حساب به‌منظور تعیین وضعیت سلامت حساب و فرصت‌های رشد
همکاری نزدیک با تیم‌های فنی، پشتیبانی و مالی برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان.
شرکت در جلسات داخلی و ارائه گزارش از وضعیت مشتریان و پروژه‌ها.
آشنایی با خدمات کلاد.
به روز بودن با آخرین تحولات و فناوری‌های حوزه رایانش ابری.
توانایی ارایه مشاوره فنی اولیه به مشتریان در خصوص خدمات ابری.
توانایی حل و ارایه راهکار چالش‌های مشتریان سازمانی
ایجاد استراتژی‌های بلندمدت برای حفظ و رشد حساب‌های کلیدی
ارتباط مداوم با مدیران ارشد مشتریان برای درک نیازهای استراتژیک آن‌ها
ارایه بازخورد مشتریان به تیم‌های داخلی برای بهبود محصولات و خدمات
استفاده از داده‌ها برای شناسایی فرصت‌های رشد و بهینه‌سازی مصرف مشتریان

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3050659
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه