۴ روز پیش

استخدام Payment & Refund Team Lead جهت شیفت شب در اسنپ فود
اسنپ فود

استخدام Payment & Refund Team Lead جهت شیفت شب در اسنپ فود

اسنپ فود
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شیفت شب)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام مجموعه اسنپ فود

 

مجموعه اسنپ فود در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Description job title
In the story of Snappfood, we believe in creating value that goes beyond the ordinary. We are willing to establish innovative tendencies and are eager to have you on our team to help us get through our business challenges with creativity, intelligence, and agility.
We are waiting for you to continue this story.
Responsibilities:
Coaching and provide good opportunities with the aim of training and developing interpersonal and technical skills of all Support agents.
To support Agents in hiring, training, and preparing Support Agents to respond to Agents’ questions and complaints and troubleshoot high level problems with services or products.
Managing the day-to-day Contact Centers and monitoring all Agents activities to ensure that all service levels committed are met and exceeded.
Ensuring agents understand and comply with all Support objectives, performance standards, and policies.
to liaise with internal and external clients related to the Support team.
Preparing reports on the KPIs of the team and tracking customer service metrics accordingly.
Provide detailed statistical feedback on the performance of team members to the management in order to use in the staff evaluation process.
Monitoring performance of team members to identify their strengths and weaknesses and support them to prepare improvement plans and follow to be in line with the plan.
Creating and implementing work procedures that will enhance the organizational and departmental service delivery, operating procedures and standards.
Setting weekly and monthly meetings with agents in order to have feedback sessions and review the progress and update them about the future plan and targets.
To be in touch with QA and QC Leaders and take proper reports on his/her own team performance and work on them with Agents to boost the team performance.
Requirements:
good knowledge of operational flows and process
Strong understanding of company products, policies, and services.
Ability to analyze, interpret and report operational data.
Good at office tools especially data ones
Familiar with QA and QC procedures and policies.
Benefits: 
Vouchers for Vacations, Gym, Therapy Sessions, Internet Costs
Complementary Insurance
Educational platform of advanced courses
Snappfood’s Discount codes
Loans
Payment & Refund Team Lead

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2977136
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه