۲۲ ساعت پیش

استخدام Vendor Support Manager با بیمه برای اسنپ فود در تهران
اسنپ فود

استخدام Vendor Support Manager با بیمه برای اسنپ فود در تهران

اسنپ فود
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام مجموعه اسنپ فود

 

مجموعه اسنپ فود در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Description job title
In the story of Snappfood, we believe in creating value that goes beyond the ordinary. We are willing to establish innovative tendencies and are eager to have you on our team to help us get through our business challenges with creativity, intelligence, and agility.
We are waiting for you to continue this story.
Responsibilities:
Lead, support, and develop the Vendor Support team members.
Set performance objectives and continuously monitor KPIs.
Manage task allocation, review performance, and provide constructive feedback.
Analyze operational trends and propose solutions to reduce risk, enhance efficiency, and improve quality.
Design and optimize processes related to vendor support.
Collaborate with Operations, Finance, Procurement, IT, and other teams to ensure workflow alignment.
Manage critical cases and resolve disputes with vendors when needed.
Manage risks and conduct periodic vendor evaluations.
Handle complex issues escalated beyond the specialist level.
Provide fast and effective solutions during critical situations or SLA breaches.
Requirements:
Skilled in evaluating and improving business processes to enhance efficiency and effectiveness in vendor acquisition and management.
Familiarity with project management software (e.g., Trello, Microsoft Project) for tracking project progress and managing tasks.
Ability to create compelling data visualizations using tools like Tableau, Power BI, or similar software.
Benefits: 
Credit for: Vacations, Gym, Therapy, Internet Costs
Complementary Insurance
Educational platform of advanced courses
Snappfood’s Discount codes
Loans
Vendor Support Manager

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3053535
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه