• ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

اشتغال تمام مددجویان بند نسوان زندان بوشهر

اشتغال تمام مددجویان بند نسوان زندان بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اشتغال 40 بانوی مددجو در بند نسوان زندان بوشهر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، با تلاش اداره کل زندان‌ها و مدیریت زندان بوشهر، برای تمام مددجویان بند نسوان امکان اشتغال فراهم شده است.

بند نسوان زندان‌ مرکزی بوشهر تنها میزبان ۴۰ بانوی مددجو است که با تلاش اداره کل زندان‌ها و مدیریت این زندان این امکان فراهم شده تا تمامی آنان در تعدادی کارگاه آموزشی و تولیدی در دوره‌های متعدد و رشته‌های مختلف آموزش دیده و در نهایت مشغول به فعالیت، تولید و کسب درآمد شوند.

مهدی مهرانگیز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در رابطه با حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان در استان بوشهر، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی کاهش آمار جمعیت کیفری است ، یکی از راه‌های کاهش جمعیت کیفری توانمند سازی زندانیان و خانواده‌های آنان است که با حرفه آموزی و ایجاد بستر اشتغال به مددجویان کمک می شود تا پس از خروج از زندان نیز بتوانند مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: این امر موجب جلوگیری از بزه، تکرار مجدد جرم و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بازگشت به زندان می شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اقدامات خوب اداره کل زندان‌های استان بوشهر در زمینه حرفه آموزی و اشتغال زندانیان، افزود: زندانیان با مهارت آموزی و اشتغال علاوه بر در آمدزایی برای خانواده خود در جامعه نیز به عنوان یک کار آفرین مطرح، مشغول به فعالیت می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مهرانگیز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌هایی با مراکز فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر، گفت: این سازمان‌ها در راستای حرفه آموزی و اشتغال مددجویان با زندان‌های استان تعامل داشته و در این خصوص کمک می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2698170
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد