• ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

اضافه شدن ۲ میلیون تومان به حقوق کارمندان با اعمال فوق العاده خاص

اضافه شدن ۲ میلیون تومان به حقوق کارمندان با اعمال فوق العاده خاص

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعمال فوق العاده خاص و افزایش 5 میلیون تومانی حقوق کارمندان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 گفت: با اختصاص امتیاز فوق العاده به کارمندان، حقوقشان 2 میلیون تومان افزایش می یابد.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به مصوبات امروز مجلس برای پرداخت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳، گفت: نمایندگان در لایحه بودجه سال آینده همچون امسال، مصوب کردند که بر اساس آن افرادی که زیر ۲۵ سال هستند، ۳۵۰ میلیون و مابقی هم ۳۰۰ میلیون وام ازدواج دریافت کنند. همچنین نمایندگان مصوب کردند تا در سال آینده به نحوی وام ازدواج را به متقاضیان پرداخت شود که تا پایان سال ۴۰ هزار متقاضی بیشتر باقی نماند، این اقدام برای نخستین بار و به منظور عمل به مصوبات مجلس از سوی بانک‌ها انجام شد.

وی همچنین با اشاره به تعیین فوق العاده خاص حقوقی برای کارکنان دولت، افزود: نمایندگان در جلسه علنی امروز مصوب کردند که حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، این در حالی است که دولت در این بخش پیش بینی افزایش حقوق ۱۸ درصدی را در لایحه در نظر گرفته بود. همچنین مجلس مصوب کرد که سال آینده حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان پرداخت نشود.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ اضافه کرد: مجلس پیرو مصوباتی حقوقی خود، فوق العاده خاصی را برای ۳ میلیون نفر از شاغلان و کارمندان در نظر گرفت، براساس برقراری این فوق العاده خاص حقوقی، ۳ هزار امتیاز در حکم حقوقی شاغلان و کارمندان اعمال می‌شود.

وی گفت: به موجب این مصوبه اگر فردی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد، در صورت اجرای این مصوبه، حقوق آن فرد ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. این مصوبه به نوعی کمک به حقوق‌های پایین بوده تا عدالت اجتماعی در حقوق را ساری و جاری کند. البته این مصوبه به معنای این نیست که به حقوق‌های بالا، منابعی اضافه نمی‌شود، به همه حقوق‌ها منابعی اضافه میشود، اما متناسب با حقوق افراد، بر این اساس درصد‌ها متفاوت است و هرچه حقوق‌ها بالاتر می‌رود، درصد کاهش پیدا می‌کند.

حاجی بابایی تصریح کرد: برقراری ۳ هزار امتیاز حقوقی در قالب فوق العاده خاص، مشمول ۳ میلیون کارمندان شاغل در دولت خواهد شد؛ از این رو با توجه به حکم، حق شغل و شاغل، حدود ۲ میلیون تومان در سال آینده به حقوق کارمندان اضافه می‌شود.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده گفت: بازنشستگان هم در سال آینده ۴۰ درصد از ۹۰ درصد مابه التفاوت رقم مذکور را دریافت می‌کنند. بازنشستگان در سال آینده مشمول ۲۰ درصد حقوق سالیانه، مابه التفاوت حقوق در قالب همسان سازی و مابه التفاوت فوق العاده خاص شاغلان خواهند شد؛ بنابراین سال آینده سال حقوقی خوبی برای ۲ میلیون ۶۰۰ بازنشسته در کشور است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ ادامه داد: حقوق مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در سال آینده  هم با ۳۰ درصد افزایش همراه است.

مشاهده صفحه جامع میزان افزایش حقوق کارکنان

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق کارمندان دولت

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2834950
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد