• ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه ارزیابی مجدد پرونده رتبه‌بندی افراد فاقد رتبه

اطلاعیه ارزیابی مجدد پرونده رتبه‌بندی افراد فاقد رتبه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرونده رتبه‌بندی افراد فاقد رتبه مجدد ارزیابی می‌شود

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، اطلاعیه ارزیابی مجدد پرونده رتبه‌بندی افراد فاقد رتبه (عدم احراز رتبه) منتشر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ در اجرای ماده پنجم آئین نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان پیرو هیئت ممیزه و کارگروه مرکزی اجرایی نظام رتبه‌بندی، موضوع ارزیابی مجدد مشمولانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه قرار گرفته‌اند با لحاظ کردن شرایط زیر در فرایند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد جهت تعیین رتبه اصطکاکی قرار می‌گیرند:

مطابق مقررات، مدت زمان ارزیابی مجدد مشمولان ماده فوق، یک سال پس از تایید نهایی مرحله اول پرونده آنان در هیئت ممیزه است.

کلیه مشمولانی که تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حداقل یک سال از تایید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه آنان دارای وضعیت مشمول مزایا عدم احراز رتبه فاقد رتبه و یا عدم احراز رتبه است، مشمول ماده پنجه آیین نامه می‌باشند.

مشمولان ماده مذکور صرفاً افرادی می‌باشند که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ در وضعیت شاغل باشند‌ جهت بارگذاری مدارک و مستندات تاریخ صدور و یا اجرای فعالیت باید منتهی به  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ باشد و تاریخ‌های پس از آن مورد پذیرش نمی‌باشند.

زمان شروع بارگذاری مدارک از تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ به مدت یک ماه می‌باشد. کلیه مشمولان می‌بایست در بازه زمانی فوق با مراجعه به سامانه مای مدیو در قسمت نتیجه رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. شایان ذکر است مدت زمان تعیین شده قابل تمدید نمی‌باشد.

طبق این اطلاعیه، ضرورت دارد اطلاع‌رسانی کامل و جامع به مناطق، مدارس و افراد به صورت مکتوب با توجه به بازه زمانی تعیین شده و تمدیدپذیر نبودن مدت مذکور، صورت گرفته و متن اطلاعیه به مناطق، نواحی و مدارس به صورت مکتوب ارسال گردد.

شایان ذکر است؛ سامانه فقط برای افرادی که در شرایط ارزیابی مجدد هستند، فعال می‌گردد و افرادی که در بازه تعیین شده شامل شرایط نمی‌شوند، امکان بارگذاری ندارند. تاکید می‌گردد فقط فاقدین رتبه و با شرایط اینکه یکسال از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه‌شان گذشته باشد، به سامانه مراجعه کنند و از ارجاع ارباب رجوع به حوزه ستادی خودداری به عمل آید.                                                            
ضمنا؛ تاکید می‌شود راهنمای بارگذاری مدارک و قوانین و مقررات در سامانه را به دقت مطالعه نموده و شخصا نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نموده و از سپردن سامانه به افراد دیگر جهت بارگذاری مدارک خودداری کنید.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2865959
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد