• ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش اصفهان سال ۱۴۰۰

اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش اصفهان سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه استان اصفهان در رابطه با استخدام آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اطلاعیه های استانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پردیس شهید باهنر اصفهان در خصوص مصاحبه پذیرفته شدگان

خبر 5 شهریور 1401: الزام تکمیل فرم 8 و برگزاری مصاحبه طبق برنامه اعلام شده حتی در روز یک شنبه ششم شهریور ماه
قابل توجه مصاحبه شوندگان عزیز ،
علی رغم تعطیلی روز یکشنه مصاحبه عزیزان طبق برنامه زمان بندی اعلام شده قبلی( در پیوست زیر هم تکرار شده است ) برگزار می گردد.
همچنین لازم است فرم پیوست شماره 8 را ( دو صفحه ) دانلود و چاپ گرفته و در اداره آموزش و پرورش تکمیل فرمایید، سپس اصل و کپی آن را همراه خود هنگام مصاحبه با سایر مدارک تحویل دانشگاه فرمایید
مدارک لازم و زمان مراجعه جهت مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان به همراه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ 5 شهریورماه 1401 به پیوست زیر
با سلام و عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان ،خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) که در فایل  پیوست زیر به ترتیب تاریخ مراجعه که بر اساس  حروف الفبا بوده دقت و توجه فرمایید.
نکات مهم و مدارک مورد نیاز:
لازم است داوطلبان گرامی قبل از مراجعه به دانشگاه مدارک ذیل را آماده و با خود همراه داشته باشند.
1- نمونه برگ پیوست(شماره 8 ) را پرینت گرفته و سپس  تکمیل و اصل و کپی مدارک را  در روز مصاحبه همراه داشته باشید.(یادآوری می گردد در پردیس دستگاه تکثیر موجود نمی باشد)
2- اصل کارت ملی  و سه سری کپی  پشت و روی آن
3- اصل شناسنامه و سه سری کپی تمام صفحات آن
4- اصل گواهی دیپلم  یا گواهی موقت تایید شده که معدل سه سال دوره متوسطه در آن درج شده باشد
5- کارنامه سه ساله دبیرستان به همراه تاییدیه و سه سری کپی از آن 
6- اصل گواهی پیش دانشگاهی + ریز نمرات (مخصوص داوطلبین نظام سالی واحدی )
7- عکس ( جدید 4*3 تمام رخ4 قطعه ) ( پشت نویسی شده)
8- فیش به مبلغ 910000 ( نهصد و ده هزار ریال یا نود و یکهزار تومان ) در پردیس با دستگاه واریز می شود.(همراه داشتن 2 عدد کارت عابربانک پیشنهاد می گردد.)
به داوطلبان توصیه می گردد: 2 عدد ماسک ، خودکار آبی ، یک بطری آب کوچک و یک وعده غذای سبک همراه داشته ضمناً فرایند مصاحبه 4 الی 5 ساعت به طول می انجامد، خواهشمند است صبوری فرمایید( ورود همراهان داوطلب به دانشگاه ممنوع می باشد).

اسامی مصاحبه شوندگان روز یک شنبه 13_06_1401 
اسامی مصاحبه شوندگان روز شنبه 12_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز پنج شنبه 10_06_1401 
اسامی مصاحبه شوندگان روز چهار شنبه 09_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز سه شنبه 08_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز دوشنبه 07_06_1401
اسامی مصاحبه شوندگان روز یک شنبه 06_06_1401

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 25 مرداد 1401: نحوه اعتراض در خصوص  اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر خواهد بود.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، نحوه اعتراض در خصوص  اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 به شرح زیر است:
1-مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه ی دقیق اطلاعیه درج شده داخل سایت (بررسی اعتراضات طبق شرایط و ضوابط مندرج درسایت ملاک عمل خواهد بود).
2-در منوی استخدامی اجرایی متمرکز ، دریافت فرم اعتراض (طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش فقط به اعتراضات قید شده رسیدگی می شود و از پذیرش درخواست های غیر رسمی و در قالب غیر از فرم سایت سنجش معذوریم).
3- تکمیل فرم اعتراض و درصورت نیاز الصاق مستندات  به فرم اعتراض
4-مراجعه به دبیرخانه آموزش و پرورش اداره کل و ثبت دبیرخانه
قابل ذکر است جهت اعلام نتیجه اعتراضات به اداره کل مراجعه ننمایید اعتراضات بررسی و پس از بررسی  از طریق تماس ، با تلفنی که در فرم اعتراض قید شده است اعلام می گردد.
نکته 1: رسیدگی مجدد به اعتراض مصاحبه استخدامی ، مستلزم ارائه مدارک و مستندات لازم می باشد. (مستندات ارائه شده الزاما باید در فرم خوداظهاری زمان ثبت نام تکمیل شده باشد )
نکته2: داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت(حداکثر سن مجازبرای آزمون، تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی ، شرط سنی، نداشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه،...)معترض باشند باتوجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی، موضوع قابل رسیدگی نخواهد بود.
نکته3: مواردپزشکی که در فرایند مصاحبه استخدامی به کمیسیون شورای دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شده و پاسخ لازم مطابق بند (ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه اجرایی ماده مزبور ، داده شده است ترتیب اثر داده نمی شود.
نکته 4: به مدارک و مستنداتی که بعد از مهلت مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی ارائه گردد ترتیب اثر داده نمی شود.
نکته 5:با توجه به قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری زمان ثبت نام از طریق دفترچه موضوع بهره مندی از مزایای بومی بودن به اطلاع دوطلبان رسیده است.بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اطلاعیه فرآیند پذیرفته شدگان نهایی

خبر 25 مرداد 1401: پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی  1400 آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به اطلاعیه مورخ  23 مرداد ماه  سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی مراحل قبل از استخدام به شرح ذیل اقدام نمایند، لذا از مراجعه حضوری به اداره  کل آموزش و پرورش خودداری گردد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی  1400 آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به اطلاعیه مورخ  23 / 05 / 1401  سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ، گواهی عدم سوء پیشینه ، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند، لذا از مراجعه حضوری به اداره  کل آموزش و پرورش خودداری گردد.
1- ادامه انجام مراحل استخدامی مانند صدور معرفینامه جهت  معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد  از طریق آموزش و پرورش محل انتخابی صورت  خواهد پذیرفت . ضمن تماس تلفنی با آموزش و پرورش شغل /محل  انتخابی از زمان مراجعه  جهت دریافت معرفی نامه مطلع گردند.
2- در خصوص بررسی صلاحیت های  عمومی پذیرفته شدگان پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش نسبت یه تکمیل دقیق فرم در دو نسخه با الصاق عکس به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی و کارنامه نهایی آزمون به محل سهمیه خدمتی خود ارائه نمائید.
3- پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی طبق اطلاعیه سازمان سنجش عمل نمایند
*چنانچه به هر دلیلی صلاحیت های عمومی فرد پذیرفته شده در این مرحله از سوی هسته گزینش مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی ، ارائه گواهی سوء پیشینه و همچنین شرکت در دوره مهارت آموزی و موفقیت در دوره مزبور ، هیچ گونه حقی جهت استخدام در آموزش و پرورش ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند انجام کار جلوگیری خواهد شد.
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جهت تشکیل پرونده به محل سهمیه خدمتی در روز شنبه مورخ 29/05/1401 مراجعه نمایند و افرادی که پذیرفته شده اصفهان می باشند رشته های آموزگار ابتدایی – استثنایی – مشاوره – مراقب سلامت و هنرآموزی به آموزش و پرورش ناحیه 4 و رشته های دبیری به آموزش و پرورش ناحیه 5 جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایند .
شایان ذکر است پذیرفته شدگان شهر اصفهان (رشته محل اصفهان- اصفهان ) متعاقبا سازمان دهی خواهند شد. و جهت تعیین اولویت محل خدمت به سامانه مراجعه نمایند .نتیجه سازماندهی متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام می گردد.
آدرس آموزش و پروزش ناحیه4: خیابان سروش – چهارراه عسگریه – خیابان عسگریه – جنب بیمارستان عسگریه
آدرس آموزش و پرورش ناحیه 5: خیابان کاوه –  نرسیده به سه راه ملک شهر- جنب آتش نشانی 
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده استخدامی :
1-اصل و تصویر مدارک سجلی و هویتی داوطلب شامل کارت ملی، شناسنامه و شناسنامه فرزندان
2- اصل و تصویر مدارک تحصیلی شامل گواهینامه موقت یا دانشنامه
3- اصل کارنامه نتایج نهایی آزمون
4- اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگران
5-  اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای افراد ذکور
6-سایر مدارک مورد نیاز طبق مرجع مربوط

اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی

خبر 23 مرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 (مصاحبه تخصصی)  - مشترک با نهمین آزمون استخدام فراگیر و اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون مذکور اعلام گردید.

مشاهده اطلاعیه سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص آزمون آموزش و پرروش
مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها
دانلود فرم رسیدگی به اعتراض ها

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اطلاعیه آخرین روز مصاحبه پذیرفته شدگان

خبر 22 تیر 1401: روز پنج شنبه 23 تیرماه 1401 آخرین روز مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها می باشد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش  که سه مرحله بررسی مدارک، مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را سپری کرده‌اند میرساند مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها برای جا ماندگان در تاریخ پنجشنبه ۲۳ تیر ماه 1401 انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است روز پنج شنبه 23 تیرماه 1401 آخرین روز مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها می باشد

اطلاعیه مصاحبه برخی از رشته های آزمون

خبر 22 تیر 1401: مصاحبه برخی از رشته های آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان در 22 تیرماه 1401 انجام می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در رشته های آموزگاری، دبیری علوم اجتماعی، مراقب سلامت، روان شناسی و مشاوره، دبیری ادبیات فارسی، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا،دبیری علوم تجربی، دبیری علوم زیستی، دبیری عربی،دبیری زبان انگلیسی، دبیری تربیت بدنی، دبیری ریاضی، هنرآموز نقشه کشی معماری، هنرآموز ساختمان که تایید معاینات پزشکی را گرفته اند اما تا کنون مصاحبه نشده اند، می رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی استخدامی روز چهارشنبه مورخ ۲۲ تیر ماه به دبیرستان صارمیه واقع در شهرک ولی عصر جنب بیمارستان میلاد مراجعه نمایند.

اطلاعیه جامع مصاحبه

خبر 20 تیر 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، آموزش و پرورش استان اصفهان اطلاعیه جامع آزمون استخدامی را منتشر کرد.

 

اطلاعیه زمان و مکان مراجعه جاماندگان

خبر 20 تیر 1401: زمان مراجعه جاماندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان رشته های آموزگاری، هنرآموز کامپیوتر، هنرآموز صنایع دستی،. زبان انگلیسی، هنرآموز الکترونیک، هنرآموز الکتروتکنیک، گرافیک، دبیری هنر، هنرآموزی نقاشی، هنرآموز طراحی و دوخت، هنرآموز حسابداری، دبیری تاریخ، دبیری جغرافی، دبیری عربی، دبیری ریاضی، مشاور واحد آموزشی و دبیری تربیت بدنی که تایید معاینات پزشکی را اخذ کرده، اما تا کنون مصاحبه نشده‌اند، می‌رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی استخدامی روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیر ماه مطابق زمان اعلام شده در پیامک ارسالی به دبیرستان صارمیه واقع در شهرک ولی عصر جنب بیمارستان میلاد مراجعه کنند.

اطلاعیه ویژه غایبین و شرکت کنندگان دارای نقص مدرک

خبر 18 تیر 1401: اطلاعیه ویژه غایبین و شرکت کنندگان دارای نقص مدرک آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان منتشر شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع متقاضیان غایب روزهای قبل و افرادی که دارای نقص مدارک بوده‌اند و مستندات آن‌ها تا کنون تکمیل نشده، می‌رساند، طبق زمان‌بندی ذیل در مدرسه فروزمهر به آدرس زیر مراجعه کنند:
خواهران: روز سه‌شنبه 21 تیرماه ساعت 8 صبح
برادران: روز سه‌شنبه 21 تیرماه ساعت 2 بعد از ظهر 
آدرس: اصفهان، سه راه سیمین(چهارراه سهروردی)، خیابان جانبازان، شهرک ولی عصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهر

اطلاعیه انجام فرآیند مصاحبه برخی رشته های دبیری

خبر 15 تیر 1401: به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان می رساند مصاحبه داوطلبین خانم که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را در تاریخ 15 تیرماه انجام می دهند می رساند مرحله  مصاحبه اختصاصی در رشته های زیر و در تاریخ 1401/04/16 در محل دبیرستان های صارمیه برگزار می‌شود:
دبیری تربیت بدنی
دبیری ریاضی
دبیری عربی
دبیری فلسفه
دبیری معارف
صنایع غذایی
لازم به ذکر است امروز 15 تیرماه مصاحبه ی برادران در محل دبیرستان صارمیه در حال انجام است و زمان مصاحبه رشته های دیگر برای متقاضیان خواهر متعاقبا اعلام می‌شود.

اطلاعیه تغییر زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان

خبر 14 تیر 1401: به علت تعطیلی مرکز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان در روز ۱۴ تیرماه، نوبت مصاحبه این روز به ۲۰ تیرماه تغییر یافت .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع  می رساند، بررسی مدارک و مستندات پژوهشی ، معاینات پزشکی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان که تاریخ مصاحبه آنها ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ بود و به علت تعطیلی مرکز مصاحبه، در این روز  انجام نشد طبق لیست پیوست به ۲۰ / ۴ / ۱۴۰۱ موکول شد .

جهت مشاهده لیست اسامی مصاحبه آزمون استخدامی روز 20 تیر ماه کلیک نمایید

اطلاعیه زمان مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد

خبر 14 تیر 1401: مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را انجام و پرونده خود را تحویل داده اند 15 تیرماه 1401 انجام می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان می رساند مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را انجام و پرونده خود را تحویل داده اند در رشته های زیر و در تاریخ 15 / 04 / 1401  در محل دبیرستان های صارمیه جنب بیمارستان میلاد اصفهان برگزار می شود:
دبیری زیست، دبیری هنر، دبیری ادبیات فارسی، مشاوره واحدهای آموزشی، دبیری زبان انگلیسی، آموزگاری، دبیری فیزیک، دبیری علوم اجتماعی، هنرآموزی تأسیسات، هنرآموزی الکتروتکنیک، هنرآموزی مکانیک خودرو، دبیری علوم تجربی، دبیری ریاضی، دبیری حرفه و فن، هنرآموزی نقشه کشی و هنرآموزی ساختمان
لازم به ذکر است رشته های مصاحبه خواهران متعاقبا اعلام می گردد.

اطلاعیه لغو مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون

خبر 13 تیر 1401: به دلیل تشدید آلودگی هوا و افزایش ریزگردها در هوا بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، فرآیند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 برگزار نخواهد شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به دلیل تشدید آلودگی هوا و افزایش ریزگردها در هوا بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، فرآیند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 برگزار نخواهد شد.
بر این اساس، تاریخ جدید مصاحبه افرادی که فردا سه شنبه موعد مصاحبه آن‌ها بود، به زودی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد.

اعلام اسامی تکمیل ظرفیت بانوان

خبر 12 تیر 1401: اسامی تکمیل ظرفیت بانوان دعوت شده به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ 1401/04/03 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1401 آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند ، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.
مدارک مورد نیاز: ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
1- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )
2- پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)
3- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن
4- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی) و یک عدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد)
8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگان‌های دولتی هستند:
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه شود.
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی ( دو نسخه)
10- اصل نامه بنیاد شهید، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
11- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)
12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.
13- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد.
تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده میکنند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند
14. در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی
الف.به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی،لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام نماید. تاکید می گردد در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده کرده و تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه کنند.
متقاضیانی که دارای پایان نامه بوده و می خواهند از امتیاز آن بهره‌مند شوند، لازم است اصل پایان نامه چاپ شده که صورت جلسه دفاعیه در آن درج شده است را به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است صورت جلسه دفاعیه الزما باید دارای مهر و امضای زنده مدیر گروه باشد.
همچنین لازم است یک کپی از صورت جلسه دفاعیه را در یک برگه مجزا همراه داشته باشند
15- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله: خودکار، ماسک، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند.
حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
(زمان و مکان بررسی مدارک طبق فایل های ذیل است)
نشانی محل: اصفهان - سه راه سیمین ( چهار راه سهروردی) - خیابان جانبازان (سوارکاران سابق)- شهرک ولیعصر- خیابان شهید بخشی- جنب بیمارستان میلاد - دبستان فروزمهر

جهت مشاهده برنامه زمان بندی تکمیل ظرفیت خواهران کلیک نمایید

اطلاعیه ادامه بررسی مدارک پذیرفته شدگان

خبر 9 تیر 1401: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ 1401/04/03 سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1401 آموزش و پرورش قرارگرفته اند و تا کنون مشخصاتشان در لیست پیوست اطلاعیه های قبلی نبوده می رساند ، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمان بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )

1- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )

2- پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)

3- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن

4- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن

5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکعدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

8- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .

9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

10- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

11- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)

12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.

13- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد گردید .

تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند

14. در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی

الف.به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی،لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام نماید. تاکید می گردد در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده نموده و تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه نماید.

متقاضیانی که دارای پایان نامه بوده و می خواهند از امتیاز آن بهره مند شوند، لازم است اصل پایان نامه چاپ شده که صورت جلسه دفاعیه در آن درج شده است را به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است صورت جلسه دفاعیه الزما باید دارای مهر و امضای زنده مدیر گروه باشد.همچنین لازم است یک کپی از صورت جلسه دفاعیه را در یک برگه مجزا همراه داشته باشند.

15- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند .

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد .

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون

خبر 8 تیر 1401: زمان مصاحبه پذیرفته شدگان جدید آزمون استخدامی در روزهای آتی اعلام می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به اعلام قبولی جدید تعدادی از افراد در آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش، جدول زمانبندی حضور این گروه از پذیرفته شدگان جهت مصاحبه و معاینات پزشکی متعاقبا از همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه محل برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان

خبر 6 تیر 1401: آدرس محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.
بر این اساس، داوطلبانی که نام آن‌ها در اطلاعیه شماره 2(اینجا بخوانید)، آمده بود، باید در روز و ساعت مشخصی که برای داوطلب مشخص شده در  آدرس اصفهان، چهارراه سهروردی(سه راه سیمین)، شهرک ولیعصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهر حضور به هم رسانند.
داوطلبان هرگونه اطلاعات درباره فرآیند مصاحبه را از طریق پورتال اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان دنبال کنند.

جهت مشاهده آدرس محل برگزاری فرآیند مصاحبه کلیک نمایید

زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش اصفهان

خبر 5 تیر 1401: مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1401 در استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ سوم تیرماه سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند  برابر ظرفیت  آزمون  استخدام پیمانی سال 1401 آموزش و پرورش قرارگرفته‌اند می‌رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه‌نامه  ثبت‌نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می‌پذیرد؛ بنابراین به پذیرفته شدگان ابلاغ می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.
مدارک مورد نیاز: ( به ترتیب ذیل در پوشه درج شود)
1- پوشه فنردار  دو  فقره  ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )
2- پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  (عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند)
3- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن 
4- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن
5- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
6- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکعدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود) 
7- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
8- در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی هستند: 
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .   
9- پرینت کارنامه آزمون استخدامی 
10- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه  (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)  
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
11-تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)
12-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در  درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.
13- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد. 
تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند 
14- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را  در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند.
حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی است. 
ضمناً عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد . 
( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات طبق لیست پیوست و مابقی رشته ها متعاقبا از طریق  همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.)

برنامه زمان بندی بررسی مدارک ابتدایی جنسیت زن استان اصفهان 
برنامه زمان بندی بررسی مدارک ابتدایی جنسیت مرد

اطلاعیه فرآیند مصاحبه استخدام آموزش و پرورش اصفهان

خبر 3 تیر 1401: مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرایند مصاحبه آزمون استخدامی در روز دوشنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل از آغاز فرایند مصاحبه ی آزمون استخدامی در روز دوشنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
وی در این خصوص اظهار داشت: اداره کل آموزش و‌پرورش استان اصفهان در تابستان پیش رو میزبان ۵۵۸۳ نفر از داوطلبین شرکت کننده در آزمون استخدام پیمانی ۱۴٠۱- ۱۴٠٠ به عنوان معرفی شدگان سه برابر ظرفیت خواهد بود که طی چهار مرحل‌ ی بررسی مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی، بررسی و معاینات پزشکی، مصاحبه ی اختصاصی و گزینش،  در نهایت  ۲۱۲۷ نفر  در ۴۵ رشته شغل محل پذیرش نهایی و پس از گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی  از ابتدای مهر ماه سال جاری در مدارس استان به  تدریس مشغول خواهند شد.
اسدی گفت: فرایند مصاحبه در مجموعه مدارس صارمیه ۱و ۲، فروز مهر، سردار دل‌ها و دست‌های مهربان (اوتیسم) مدیریت آموزش و‌پرورش ناحیه ۳، واقع در شهرک ولی عصر، جنب بیمارستان میلاد اجرا خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2711157
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد