• ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام شرایط مصاحبه متقاضیان هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

اعلام شرایط مصاحبه متقاضیان هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شرایط مصاحبه متقاضیان هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، شرایط مصاحبه متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. افراد شرکت کننده در آزمون باید 4 شرط اصلی را رعایت نمایند.

متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان برای مصاحبه به منظور سنجش توانایی علمی جذب در این دانشگاه باید ۴ شرط مورد را مورد توجه قرار بدهند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان (مربوط به فراخوان های آبان ۱۴۰۰، اردیبهشت ۱۴۰۱ و آبان  ۱۴۰۱ وزارت علوم) که از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه به «مصاحبه ارزیابی توانایی علمی» دعوت می شوند باید ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و فهرست رشته یا گرایش و استان مورد نیاز سه فراخوان فوق نسبت به موارد ذیل اقدام کنند؛

۱- تکمیل فرم ساز، تکمیل، امضا، ایمیل و همراه داشتن فرم انتخاب محل خدمت

۲- مدعوین باید فرم انتخاب محل خدمت را تکمیل و ارسال کنند.

۳- همچنین فایل پی دی اف انتخاب محل خدمت (پیوست شده است) را «تکمیل و امضا» نموده و تصویر واضح و باکیفیت آن را به نشانی پست الکترونیکی Jazb@cfu.ac.ir ارسال نمایند. همچنین مدعوین می بایست در روز مصاحبه پرینت فرم محل خدمت را به همراه داشته باشند.

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ علی رغم آنکه انتخاب محل خدمت در فرم ثبت نامی با متقاضی است اما به دلیل آنکه دانشگاه «یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد)» می باشد اختیار دارد که  طبق اولویت و نیازهای خود، محل خدمت نهایی متقاضیان را تعیین نماید.

۴- همراه داشتن مستندات مربوط به فرم مدارک مورد نیاز

متقاضیان فوق باید براساس فرم پیوست شده، پرینت مستندات مربوطه را را در یک پوشه -کلیربوک-  (مستندات به ترتیب فرم چیده شود)  به همراه داشته باشند و همه مستندات باید به صورت پرینت شده باشد و هیچ محتوای الکترونیکی پذیرفته نیست.

مدعوین می توانند نسخه اصلی و پرینت شده رساله و سایر مدارک و مستندات خود را به همراه داشته باشند، زیرا همه مدارک بعد از جلسه مصاحبه به ایشان بازگردانده خواهد شد.

همچنین متقاضیان جذب توجه نمایند که پس از پایان زمان مصاحبه، امکان اضافه یا کم کردن هیچ مدرکی وجود نخواهد داشت.

زمان اعلام شده به ایشان فقط مربوط به حضور در محل مصاحبه است و ممکن است فرایند انتظار تا انجام مصاحبه ایشان، چندساعت به طول انجامد.

متقاضیان جذب اعضای هیات علمی که در فراخوان های تیر و  آبان ۱۴۰۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرکت نموده اند برای مطالعه شرایط اختصاصی و فهرست رشته و گرایش ثبت نامی خود به سایت دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی مراجعه کنند.

تکمیل فرم

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2737956
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k