• ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی تا خرداد ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی تا خرداد ۱۴۰۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون دستیاری فوق تخصصی برگزار شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: نتایج آزمون فوق تخصصی دستیاری حداکثر تا خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.

باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، با بیان اینکه آزمون کتبی دستیاری فوق تخصص در دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار شد، خاطر نشان کرد: آزمون تخصصی دستیاری که سالی یکبار به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار می‌شود، صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ دی ماه) در دو حوزه به صورت الکترونیکی در ۲۶ رشته‌ی تحصیلی برگزار شد. 

وی زمان برگزاری مرحله دوم آزمون را ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: این آزمون به صورت شفاهی است و در بیمارستان‌های آموزشی و درمانی برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، حق اعتراض داوطلبان را محفوظ دانست و تاکید کرد: داوطلبان از هم اکنون می‌توانند نسبت به ارسال اعتراضات خود اقدام نمایند.

باقری فرد، از اعلام نتایج آزمون حداکثر تا خرداد ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این دوره ۵۱۷ نفر در آزمون تخصصی دستیاری شرکت کردند که از این تعداد، ۳۱۲ نفر خانم (۶۰ درصد) و ۲۰۵ نفر آقا (۴۰ درصد) بودند.

وی با اشاره به روند ثبت نام افراد در آزمون گفت: ثبت نام آزمون اغلب در آذر ماه آغاز می‌شود و امسال در هفته اول دی ماه نیز تمدید شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش صد نفری داوطلبان نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: امسال علاوه بر رشته‌های سال پیش رشته‌ی فوق تخصص طب اورژانس اطفال نیز به آزمون اضافه گردیده است.

مشاهده صفحه جامع اخبار آزمون دستیاری پزشکی

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2832493
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد