• ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش حقوق معلمان ابتدایی و متوسطه مدارس غیردولتی

افزایش حقوق معلمان ابتدایی و متوسطه مدارس غیردولتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

میزان افزایش حقوق معلمان ابتدایی و متوسطه مدارس غیردولتی مشخص شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: حقوق معلمان ابتدایی 47 درصد و معلمان متوسطه 40 درصد افزایش می‌یابد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: حمایت از معلمان در زمینه افزایش حقوق و بیمه و موضوع نظارت بر شهریه‌های مدارس در مصوبات مجلس دیده شده است و براین اساس حقوق معلمان ابتدایی حدود ۴۷ درصد و معلمان متوسطه ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

احمد محمودزاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره اقدامات سازمان مدارس غیردولتی در راستای مصوبه‌ اخیر مجلس اظهار داشت: حدود ۱۷ بند به بندهای قبلی سند قانون تاسیس مدارس غیردولتی اضافه شد که تغییر محتوایی، حمایتی و ارتقای آموزشی و پرورشی را به همراه دارد.

وی افزود: این قانون به معلمان که در سال‌های گذشته در مدارس غیردولتی به آنها سخت گذشته بود همچنین در جنبه نظارتی که یکی از دغدغه‌ها در موقع ثبت‌نام و دریافت شهریه است، کمک می‌کند. امیدواریم این موارد در شورای نگهبان هم تایید شود زیرا در سال‌های آتی به کیفیت بخشی مدارس غیردولتی کمک خواهد کرد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: این قانون در حوزه نیروی انسانی که جنبه حمایتی دارد، یک بسته بیمه و دستمزد و در زمینه آموزش ضمن خدمت، دانش‌افزایی، ارتقای توانمندی باید اتفاق بیافتد.

محمودزاده اضافه کرد: در این مورد باید افرادی که در مدارس غیردولتی حضور می‌یابند، دارای صلاحیت معلمی باشند، آموزش‌های لازم را دیده باشند، صلاحیت عمومی باید احراز شود و رشته تحصیلی مرتبط هم داشته باشند.

وی یادآورشد: همه این موارد پیشتر در قالب بسته‌هایی به دانشگاه فرهنگیان ارائه شده بود که گزینش و تفاهم‌نامه در این زمینه امضا شد، این مسیر را طی کردیم و پودمان‌های ۳۶۰ساعتی یعنی ۶ تا ۶۰ ساعته که بخشی از آن به موضوعات بصیرتی، اعتقادی، آگاهی بخشی مربوط می‌شد را برگزار کردیم که هم برای خود معلمان و هم از طریق معلمان برای دانش‌آموزان اهمیت دارد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: این اتفاقات در داخل خود آموزش و پرورش باید انجام می شد که از تابستان سال گذشته این موارد را رقم زدیم. ۶۰ ساعت به معلمان مدارس غیردولتی آموزش داده شد و اکنون در حال آسیب‌شناسی این موضوع هستیم که ضعف‌هایی داشتیم و در برخی زمینه‌ها دانشگاه فرهنگیان به تنهایی عهده‌دار این کار نمی‌تواند باشد.

محمودزاده افزود: ۲۱۰ هزار نفر از معلمان مدارس غیردولتی که به صورت نیروی آزاد هستند، باید در کلاس‌های ضمن خدمت حاضر می‌شدند؛ بنابراین تعداد بسیار است.

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2829282
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد