• ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش ۳۳ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری

افزایش ۳۳ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تسهیلات مشاغل خانگی امسال 33 درصد افزایش یافت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی امسال نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، محمود کریمی بیرانوند روز پنجشنبه در نشست با استاندار لرستان با بیان اینکه دولت از سرمایه گذاری در کسب و کارهای بزرگ و کوچک استقبال و حمایت می‌کند، به تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال وظیفه اجرایی تبصره ۱۸ برعهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است و آنها باید دستورالعمل اجرایی آن را تهیه کنند و بر این اساس منابع مورد نیاز به به استانها ابلاغ می شود.

وی با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی عنوان کرد:‌ منابع برای ایجاد مشاغل خانگی امسال نسبت به سال قبل ۳۳ درصد افزایش می‌یابد، سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال منابع در مشاغل خانگی جذب شد و امسال طبق برنامه قرار است ۴۰ هزار میلیارد ریال منابع جذب شود که اگر این منابع تا مهر امسال جذب شود، بانک مرکزی منابع جدیدی برای مشاغل خانگی اختصاص می دهد.

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد سامانه جست و جوی مشاغل گفت: پلتفرم (سکو) طراحی شده است که کارجویان، کارآفرینان و موسسات کاریابی می‌توانند از ظرفیت این سامانه استفاده کنند و کارجو و کارفرما می‌توانند از طریق این سامانه همدیگر را پیدا و ما به عنوان وزارتخانه بر آن نظارت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد اشتغال نمی‌کند بلکه فقط نظارت می‌کند تا مشاغلی که در بخش خصوصی ایجاد شده است توسط کارجویان کشف شده و مشغول کار شوند.

کریمی بیرانوند با اشاره به ویژگی های استان لرستان افزود: برای جذب سرمایه گذار باید زیرساخت های استان فراهم شود علاوه بر آن مهمترین راه دیگر تسهیل فرایند سرمایه گذاری است.

وی با استقبال از برقراری پرواز خرم آباد به نجف و افزایش این پروازها در استان گفت: با توجه به برقراری این پروازها علاوه بر جنبه معنوی و خیر و برکتی که این پروزها برای استان دارد، نقش مهمی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می تواند داشته باشد و این لازمه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در لرستان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر استفاده از سامانه رصد اشتغال بیان کرد: با توجه به تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی برای ایجاد شغل و تعهد آنان برای تحقق این امر مهم در هر استان لازم است تمامی اطلاعات اشتغال ایجاد شده در این سامانه ثبت شود.

در این نشست درخصوص ظرفیت های سرمایه گذاری و راهکارهای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال استان لرستان، تحقق اشتغال تعهد شده توسط دستگاه های اجرایی و ثبت در سامانه رصد بحث و بررسی شد.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار مشاغل خانگی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2784486
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد