• ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

امکان استفاده از ظرفیت امریه و کسر خدمت برای سربازان نخبه دزفول

امکان استفاده از ظرفیت امریه و کسر خدمت برای سربازان نخبه دزفول

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سربازان نخبه دزفول امریه می‌شوند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: در خانه نخبگان علمی دزفول امکان گذراندن خدمت سربازی بصورت امریه نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش بازارکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در این آیین در سالن همایش‌های دانشگاه صنعتی جندی شاپور با اشاره به ظرفیت‌های علمی دزفول گفت: قرارگاه علمی شهرستان دزفول شامل مراکز رشد، پایگاه‌های علمی و معاونت علمی از جمله قرارگاه‌های فعال و موثر بسیج شهرستان است که تواسنته رتبه‌های برتر کشوری را کسب کند.
سرهنگ بهروز حکمت پور افزود: قرارگاه علمی دزفول شامل قشرهای مختلف بسیج از جمله بسیج دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، پزشکان، اساتید و طلاب و روحانیون است.
وی با اشاره به شروع به کار خانه نخبگان علمی شهرستان دزفول ادامه داد: خانه نخبگان علمی دزفول ظرفیتی مناسب برای فعال سازی همه ظرفیت‌های غنی علمی موجود در این شهرستان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: نبود هم افزایی و مرکزی برای انسجام بخشی به فعالیت‌های مختلف علمی، پژوهشی و نخبگانی در دزفول موجب شده تا بسیاری از این ظرفیت‌ها به خوبی برای گره گشایی از مسایل مبتلا به شهرستان به کار گرفته نشود.
وی افزود: خانه علمی نخبگانی دزفول پایگاهی مهم برای ایجاد هم افزایی و سامانهی ظرفیت‌های علمی موجود است که با توجه به ظرفیت‌های علمی بسیار مناسب در این شهرستان می‌تواند منجر به تحول علمی در دزفول شود.
دزفول دارای ظرفیت‌های علمی غنی است
رییس خانه نخبگان علمی شهرستان دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه ظرفیت‌های علمی دزفول بسیار غنی است گفت: استعدادها و توانمندی‌های فراوان علمی و پژوهشی در دزفول وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
علی براتی بیان کرد: اگر چه توانمندی علمی لازم در دزفول وجود دارد ولی نداشتن اعتقاد به وجود این توانمندی موجب شده تا این ظرفیت‌ها به خوبی مورد استفاده قرار نگیرد.
وی گفت: وجود ۱۰ دانشگاه، چندین مدرسه علمیه، پژوهشگاه و مراکز تحقیقات، پارک علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین فعالیت جامعه گسترده نخبگانی در دزفول موجب شده تا این شهرستان ظرفیت‌های بسیار بزرگی در تولید علم و فناوری در رشته‌های مختلف داشته باشد.
رییس خانه نخبگان علمی شهرستان دزفول ادامه داد: خانه نخبگان به دنبال هم افزایی، انسجام بخشی میان جامعه نخبگانی، اساتید و پژوهشگران و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی این شهرستان است و به طور قطع این خانه می‌تواند نقش محوری در حل مسایل شهرستان ایفا کند.
سربازان نخبه دزفول امریه می‌شوند
معاون علمی ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: خانه نخبگان علمی شهرستان دزفول به دنبال انسجام بخشی تمام ظرفیت‌های علمی موجود در شهرستان است.
محمدامین آبروشن ادامه داد: ظرفیت‌های علمی کم نظیری در دزفول وجود دارد که خانه نخبگان علمی می‌تواند با بسیج تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و پژوهشی موجود در شهرستان برای حل بسیاری از مسایل دزفول ورود کند.
وی با بیان اینکه امکان استفاده از ظرفیت امریه و کسر خدمت برای سربازان نخبه دزفول در قالب این خانه نخبگانی و قرارگاه علمی بسیج وجود دارد ادامه داد: حمایت از ایده‌های علمی و دانش بنیان برای تبدیل به محصول و تولید از جمله ظرفیت‌هایی است که با همکاری بسیج سازندگی به کمک خانه نخبگان علمی و قرارگاه علمی بسیج در دستور کار است.
به گزارش ایرنا، در این آیین علی براتی عضو هیات علمی و از پژوهشگران شناخته شده دزفول طی حکمی یه عنوان مسوول خانه نخبگان علمی دزفول معارفه شد.
روند فعالیت این خانه از امروز آغاز و مقرر شد تا با نهایی شدن دفتر خانه نخبگان علمی کشور در یکی از دانشگاه های سراسری دزفول آیین افتتاحیه این خانه در آینده نزدیک برگزار شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام نخبگان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842650
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد