• ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

امکان بهره‌ مندی ۷۵ هزار معلم مهر آفرین از کد استخدامی طرح رتبه‌ بندی

امکان بهره‌ مندی ۷۵ هزار معلم مهر آفرین از کد استخدامی طرح رتبه‌ بندی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تعیین تکلیف 70 هزار معلم طرح مهر آفرین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امکان بهره مندی 75 هزار معلم از کد استخدامی طرح رتبه بندی معلمان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، رضا حاجی‌پور در حاشیه نشست اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به میزبانی آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: تمامی کارهای طرح رتبه‌بندی معلمان انجام شده و همه اقدامات لازمه جهت تایید مصوبات در مجلس صورت و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح می‌بایست در اجرائیات دولت قرار می‌گرفت و در حوزه معاونت طرح‌های اصحابی وزارت آموزش و پرورش، مدیریت سازمان استخدامی وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به اتمام می‌رسید که خوش‌بختانه انجام شده است.

حاجی‌پور با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل بر اجرای این طرح را دارد، گفت: اکنون در امر تامین بودجه این طرح است که ابلاغ آن مصوب شده و علی‌الحساب بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان حقوق معلمان واریز شده ‌تا در قالب همان رتبه‌بندی به اجرا درآورند؛ کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در کنار معلمان هستند با توجه به اینکه دولت موظف به اجرای این طرح در آموزش و پرورش است تا این اتفاق بیافتد.

سخنگوی کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم‌اکنون برای تعین تکلیف 70 هزار نفر از معلمان در اجرای طرح مهرآفرین مقدمات کار اولیه انجام شده است، عنوان کرد: این بخش از معلمان نگرانی نداشته باشند چرا که در زمان جذب آنها ردیف کد استخدامی نداشتند با توجه به آوردن سازمان استخدامی به مجلس و کمیسیون، کدی را در قالب برگزاری آزمون از این معلمان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در این آزمون هیچ معلمی حذف یا رد نمی‌شود بلکه فقط بر مبنی برگزاری آن آزمون، با دریافت ردیف کد، سازمان استخدامی به طور قانونمند کار این معلمان را انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2647962
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد