• ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

امکان ثبت نام سربازان در فراخوان دوم جذب هیات علمی

امکان ثبت نام سربازان در فراخوان دوم جذب هیات علمی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ظرفیت جذب اعضای هیات علمی دو برابر شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رییس مرکزنظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: امکان ثبت نام سربازان و دانش آموختگان دکتری (فاقد کارت پایان خدمت) در فراخوان دوم جذب اعضای هیات علمی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر روح الله رازینی با اشاره به دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال جاری گفت: یکی از فرآیندهایی که شاید جزء فرایندهای کم کارآیی بود، موضوع جذب اعضای هیات علمی بود که بزودی فراخوان دوم جذب اعضای هیات علمی در سال جاری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما امسال می‌توانیم ادعا کنیم این فرایند با همکاری واحدهای ذی‌ربط وزارت علوم، کاهش زمان قابل‌ملاحظه‌ای داشت، یکی از اعتراضاتی که بعضاً داوطلبان داشتند زمان انتظار زیاد برای جذب به‌عنوان عضو هیات علمی بود.

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت گفت: امسال خوشحالیم که عرض کنیم این ظرفیت جذب و زمان جذب نسبت‌ به سال گذشته با همکاری که صورت ‌گرفته دو برابر شده‌است. یعنی میزان جذب امسال دوبرابر نسبت‌به سال قبل شده‌است .

به گزارش مهر، دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ همزمان با میلاد حضرت علی (ع) ۱۳ رجب (پنج بهمن ماه ۱۴۰۲) آغاز و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دراین فراخوان نیز مانند فراخوان اول سال ۱۴۰۲، به مشمولان نظام وظیفه و فاقد کارت پایان خدمت که دانش‌آموخته دکتری هستند این امکان داده شده است که در فراخوان جذب شرکت کرده و با سایر متقاضیان به رقابت بپردازند. به هر دو فراخوان با هم حدود ۲ هزار و ۳۰۰ سهمیه جذب اختصاص داده شده است.

متقاضیان می‌توانند به سامانه مهر رضوی مرکز جذب اعضای هیات علمی مراجعه و تقاضای خود را به همراه بارگذاری مدارک مربوطه ثبت کنند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2833452
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k