• ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد ۱۲۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی

ایجاد ۱۲۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پوشش 37 درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 120 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی ایجاد شده است.

مهدی روح اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهبری شغلی از سال ۹۸ به عنوان یکی از الگوهای بومی ایجاد اشتغال مطرح شد و تاکنون نیز بازخورد مثبتی داشته است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این الگو حتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین وزارت صنعت، معدن، تجارت مورد استقبال و مقبولیت قرار گرفته اما برای آن الگوی حمایتی تعریف نشده است.

مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ایجاد باشگاه راهبران شغلی برای حل این دغدغه افزود: امسال بیش از ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در قالب راهبری شغلی در مجموعه کمیته امداد ایجاد شد که بیش از ۳۷ درصد از مجموع اشتغال این نهاد را دربرمی‌گیرد.

به گفته روح الهی، اکنون حدود پنج هزار و ۳۹۰ راهبر در کشور فعال هستند که بنابر بررسی میدانی، متوسط ایجاد شغلی که هر راهبر توانسته ایجاد کند، ۵۵ نفر بوده است و برخی از این راهبران ۳۰ مجموعه تولیدی را زیر مجموعه خود دارند.

وی توضیح داد: مدل راهبری شغلی، زنجیره‌ای برای اتصال مشاغل خرد است تا با ایجاد ارتباط مستقیم و مستمر، چرخه تامین مواد اولیه، تولید و فروش را کامل کند.

به گفته مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) از مزایای این طرح می‌توان به پایداری بیشتر اشتغال، کسب درآمد بیشتر از طریق سفارش‌های عمده، ارتباط مستمر با زنجیره تامین مواد اولیه و بازار فروش همچنین ورود به بخش نوآفرینی اشاره کرد.

روح الهی گفت: میزان تحقق اهداف و موفقیت این طرح، ۹۴ درصدی است و فقط حدود ۶ درصد هدررفت یا انحراف دیده و گزارش شده که در میان نهادهای دیگر، کمیته امداد امام خمینی(ره) را در جایگاه ویژه‌ای در حوزه اشتغال قرار می‌دهد.

وی دستاورد و موفقیت این طرح را لازمه به رسمیت شناختن و تشویق راهبران برای بهره‌مندی از مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی دانست و تاکید کرد: در صورت حمایت مناسب از راهبران به واسطه تخصص و تجربه اقتصادی، آنها می‌توانند فرصت‌های شغلی بیشتر در کنار پایداری تضمین شده ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2708824
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد