• ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد زنجان

ایجاد ۲ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد 2 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد زنجان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تا به الان برای مددجویان کمیته امداد زنجان 2 هزار و 700 شغل ایجاد شده است.

روح الله صالحی روز شنبه در دیدار با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف افزود: ایجاد فرصت های شغلی و توانمندسازی مددجویان از اولویت اصلی کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه نهاد مقدس کمیته امداد طی فعالیت ۴۴ ساله خود خدمات ارزشمندی را در حوزه های مختلف به جامعه هدف و اقشار نیازمند ارائه کرده است، اظهار داشت: کمیته امداد در فصل جدید خدمت رسانی، توانمندسازی مددجویان در ابعاد مختلف به ویژه ایجاد اشتغال و درآمد با ثبات را در اولویت اصلی خود قرار داده است.
این مسوول، تهیه مسکن مناسب را یکی دیگر از اقلام توانمندسازی مددجویان تحت حمایت عنوان و تصریح کرد: ۵۰۷ پروژه احداث مسکن در قالب انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بسیج و شرکت گلرنگ در این بخش در دست اجرا است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین به فعالیت های فرهنگی و تحصیلی مددجویان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام گرفته ۳۹ نفر از دانش آموزان مستعد تحت حمایت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ با کسب رتبه برتر در دانشگاه‌های معتبر دولتی در رشته های پزشکی، مهندسی و رشته های پرطرفدار پذیرفته شده و در حال تحصیل هستند.
صالحی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات ازدواج نیز به ۵۹۳ نفر کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شده است، افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام  گرفته افراد پشت نوبتی دریافت جهیزیه در استان نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تعامل مناسب نمایندگان مجلس با این نهاد مقدس قدردانی و یکی از مهمترین مشکلات مددجویان را مباحث مربوط به پرداخت وام و تضامین آن عنوان کرد و گفت: تهیه تضامین مورد نظر بانک‌ها برای مددجویان مشکل است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان مجلس در این باره تسهیل‌گری لازم انجام شود.
مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های کمیته امداد توجه به برنامه کلان محرومیت زدایی در مناطق محروم و توانمندسازی مددجویان را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان آماده همکاری با کمیته امداد در بخش های مختلف خدمت رسانی به جامعه هدف هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2651869
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد