• ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد ۴ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

ایجاد ۴ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی استان در خصوص ایجاد 4 هزار شغل برای مددجویان به تفاهم رسیدند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: نشست مشترک میان این نهاد حمایتی و سازمان بسیج سازندگی استان با هدف انعقاد تفاهم نامه‌ای به منظور استفاده از ظرفیت استعداد نسل جوان، ظرفیت علمی، هم‌افزایی همگانی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

جمال شیبه افزود: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین مبنی بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع در جهت ایجاد و توسعه اشتغال برای مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند این تفاهم نامه منعقد شد.

وی تعامل و همکاری مشترک جهت ایجاد و توسعه حداقل ۴ هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی و ایجاد اشتغال و حمایت از نیازمندان ۵ دهک پایین درآمدی جامعه با رویکرد رفع فقر، توانمندسازی اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی با استفاده حداکثری از منابع امکانات بسیج و کمیته امداد را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

شیبه می‌گوید: انجام کار‌هایی به منظور ارتقای دانش فنی و مهارتی گروه‌های هدف در قالب آموزش‌های کسب و کار، استعدادیابی و امکان سنجش شغلی و تامین تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه جهت ایجاد و توسعه اشتغال در قالب الگو‌های هدایت شغلی و راهبری، همکاری در بازاریابی و بازارسازی و فروش تولید مجریان طرح‌های اشتغال، ارائه بسته‌های تشویقی کاریابی جهت استخدام و بکارگیری گروه‌های هدف کمیته امداد نظیر موسسه‌های کاریابی، پرداخت بیمه سهم کارفرما و تسهیلات کارفرمایی و ... از دیگر اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌روند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بر کمک همه جانبه برای محرومیت‌زدایی، اشتغال و تولید توفیق‌های قابل توجه تاکید و اضافه کرد: پس از تجربه‌های موفق همکاری مشترک قبل در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، درمان و مسکن و ...، امروز شاهد نتایج همکاری‌های کمیته امداد و بسیج در فاز جدید در زمینه اشتغال، هستیم و امیدواریم در آینده شاهد همکاری گسترده‌تر ۲ نهاد در کمک به محرومان باشیم.

کارآفرینی و اشتغال پایدار برای مددجویان

سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این نشست گفت: این تفاهم‌نامه با هدف دستیابی کارجویان به ویژه جوانان مددجو و نیازمند به اشتغال پایدار و کارآفرینی امضا شده و امید است بتوانیم با مجموعه کمیته امداد این هدف را محقق کنیم.

وی آموزش را محور اصلی توسعه و کسب و کار عنوان کرد و ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه، تسهیلاتی در اختیار کارآفرینان و مددجویان قرار می‌گیرد تا علاوه بر آموزش، کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

سرهنگ زبیدی هدف از ارائه تسهیلات اشتغالزا را حمایت از کارجویان و ایجاد مشاغل مطرح کرد و افزود: ایجاد فرآیند دستیابی به اشتغال محرومان و نیازمندان، تجاری سازی، آغاز کسب و کار‌های دانش بنیان، ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی از مهمترین دستاورد‌های این تفاهم نامه هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2643083
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد