• ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان هفته

بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان هفته

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن مجلس می آید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) گفت: انتظار می رود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان هفته به صحن مجلس بیاید.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از رایزنی‌های گسترده صورت گرفته در روزهای اخیر خبر داد و گفت: دیروز نشستی داشتیم که در آن با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و به طور مشخص دبیر کمیسیون صحبت کردیم؛ ما همه‌ی مواضع خود را آشکار و روشن برای نمایندگان و هیات رئیسه مجلس روشن ساختیم؛ خواسته‌ی ما مشخص است؛ همین هفته طرح ساماندهی به صحن علنی بیاید و تصویب شود؛ دیگر انتظار بس است؛ دو سال تمام است که آرام و از تمام مجاری قانونی مطالبه‌گری می‌کنیم.

اناری افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از تعامل و رایزنی با دولت خبر دادند؛ گویا دولتی‌ها مساله را پذیرفته‌اند و از مواضع سابق خود کوتاه آمده‌اند؛ در نشست‌هایی که نمایندگان مجلس با مدیران دولت داشته‌اند، در مورد نیروهای شرکتی و لزوم تبدیل وضعیت و همچنین قراردادهای کار معین به توافق رسیده‌اند و ظاهراً تمام زیرساخت‌ها فراهم شده است.

به گفته‌ی این فعال کارگری، نمایندگان اطمینان داده‌اند کار به خوبی به سرانجام می‌رسد و تاخیری که تا امروز به وجود آمده، فقط به دلیل تعاملات طولانی و وقت‌گیر با دولت بوده است.

او در پایان گفت: در روزهای باقیمانده تا پایان هفته بایستی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن مجلس بیاید و مصوب شود؛ تایید در شورای نگهبان و مراحل اداری پس از آن، زمانبر است و اگر کار بیشتر به تاخیر بکشد، کارگران بازهم مغبون می‌شوند؛ اگر همین هفته طرح مصوب نشد، جامعه‌ی هدف ناراضی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2666576
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k