• ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی در اوایل بهمن ماه

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی در اوایل بهمن ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام جزئیات برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی

به گزارش یاران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، مدیرکل آموزش قوه قضاییه به تشریح جزئیات در خصوص آزمون تستی (آنلاین) تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی پرداخت.

مهدی جوهری با بیان ویژگی‌های متمایز برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی بصورت برخط، گفت: برگزاری آزمون به همراه برگزاری دوره‌های جامع پیش آمادگی برخط (آنلاین) کارکنان اداری جهت شرکت در آن، از اولین تجربه‌های اداره کل آموزش قوه قضاییه بود.

وی همچنین اشاره کرد: اساتید حاضر در سلسله وبینار‌های جامع آمادگی پیش از آزمون، بعنوان طراحان سوال معرفی شده اند که نقطه قوت شرکت کنندگان جهت حضور فعال در دوره‌ها است.

جوهری اعلام کرد: آزمون تستی تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی در اوایل بهمن ماه بصورت برخط (آنلاین) در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

جزوه هوش و استعداد تحصیلی ویژه آزمون های استخدامی

مدیرکل آموزش قوه قضاییه درخصوص کیفیت نحوه برگزاری آزمون و فرایند آن عنوان کرد: پیش از برگزاری آزمون از طریق فایل آموزشی متعاقباً نحوه شرکت در آزمون و پاسخگویی به سوالات تستی به سمع و نظر داوطلبان شرکت کننده خواهد رسید.

جوهری خطاب به شرکت کنندگان آزمون تبدیل وضعیت کادر اداری به قضایی توصیه کرد: تا زمان برگزاری آزمون فرصت مناسبی است تا تمامی شرکت کنندگان نسبت به جمع بندی مواردی که فراگرفته اند، بپردازند.

مدیرکل آموزش قوه قضاییه اذعان کرد: آزمون بصورت کاملاً استاندارد برگزار خواهد شد و سوالات از مباحثی که تدریس شده است توسط اساتید مجرب دوره پیش آمادگی در بانک سوالات آزمون طراحی شده است و از هر ماده درسی حداقل ۱۰ سوال تستی مطرح شده است.

جوهری اعلام کرد: مواد امتحانی آزمون تستی اعم از بخش حقوقی، کیفری و هوش و استعداد شغلی است.

وی افزود: داوطلبان بعد از شرکت در آزمون مذکور، متعاقباً در آزمون تستی سنجش شخصیت و مصاحبه علمی و روانشناسی دعوت خواهند شد.

مدیرکل آموزش قوه قضاییه در پایان عنوان کرد: زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون در مراکز استان‌ها متعاقباً به ترتیب اعلام خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت کارکنان

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2828870
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد