• ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

تامین نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش با خرید خدمات و حق التدریسی ها

تامین نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش با خرید خدمات و حق التدریسی ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در تلاش برای افزایش سهمیه آموزش و پرورش در سال آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تامین نیروهای مورد نیاز آمزش و پرورش از طریق نیروهای خرید خدمات و حق التدریس انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان، تحلیل وضعیت نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان، تجربه‌ها در زمینه پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد سازمانی و وضعیت مربوط به مجوز استخدامی و به کارگیری جوانان مومن، نخبه، متخصص، انقلابی و تحول خواه مورد بررسی قرار گرفت.

پرداخت نشدن به موقع حقوق نیرو‌های خرید خدمات و نارضایتی نیرو‌های شاغل در این بخش، پرداخت نشدن به موقع حق الزحمه نیرو‌های غیرموظف بازنشسته و شاغل، الزام تدریس عوامل اجرایی مدارس از جمله معاونین، استخدام‌های خارج از اصول و قوانین حاکم بر آموزش و پرورش و کمبود شدید نیرو‌های خدماتی از جمله چالش‌ها و مشکلات موجود نیروی انسانی اموزش و پرورش استان یزد عنوان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: نیرو‌های مورد نیاز آموزش و پرورش با حق التدریس و نیرو‌های خرید خدمات تامین شده و به دنبال این هستیم با افزایش سهیمه استخدامی برای سال آینده و افزایش پذیرش دانشجو برای سال آینده بتوانیم تضمین بالاتری را برای تامین نیروی انسانی داشته باشیم.

محمدکاظم رحیمی نژاد افزود: با پیگیری‌های استاندار یزد از صنایع و معادن مقرر شد مبلغی در اختیار آموزش و پرورش استان قرار بگیرد تا بتوانیم پرداخت‌های نیرو‌های خرید خدمات را به روز کنیم و به محض اینکه وزارت پرداخت کرد آن‌ها را جایگزین کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با تامین منابع مالی و پرداخت بروز همکاران، نگرانی آنان برطرف شود و کلاس‌ها با قوت و قدرت به کار خودشان ادامه دهند.

رحیمی نژاد با بیان اینکه نیرو‌های خرید خدمات نزدیک به ۱۰ سال با ما همکاری دارند، افزود: از جمله اقداماتی که در دستور کار اینست که نیرو‌ها در قالب آزمون، بدون آزمون یا در قالب قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2825578
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد