• ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

تاکید بر آیین ابلاغی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

تاکید بر آیین ابلاغی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اهمیت تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در دستگاه های دولتی اجرایی، بانک‌ها، شرکت‌ها و ... از اهمیت بالایی برخوردار است.

سید محمدرضا طالبی با تأکید بر این مطلب در جلسه اجرایی بند «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اظهارداشت: آیین نامه اداری و استخدامی برنامه قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تصویب و ابلاغ شده و براساس این آیین نامه باید ادارات، بانک‌ها، مؤسسات غیر انتفاعی و شرکت های دولتی و غیر دولتی  بایستی نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند.

وی بیان کرد: برخی دستگاه‌ها این آیین نامه را اجرایی و برخی دستگاه ها هنوز تعلل می کنند.

معاون استاندار تصریح کرد: قانون در خصوص اجرای آیین نامه تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها به صورت واضح و با صراحت تأکید دارد و جای هیچ گونه معطلی و تعللی وجود ندارد نمی دانیم چرا این قانون در برخی ادارات اجرایی نمی شود.

طالبی عنوان کرد: تاکنون تعداد محدودی از دستگاه‌های اجرایی آیین نامه تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرایی نکردند که باید اجرای این قانون را به صورت کامل در دستورکار خود قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه باید در اولین فرصت این قانون اجرایی شود و ترک فعل قانون، جرم و مجازات دارد، بیان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های متولی هرچه سریع‌تر قانون ابلاغی بند «و» تبصره ۲۰ قانون سال ۱۴۰۱ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرایی کنند.

استاندار با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران هم گفت: زمان آغاز جنگ تحمیلی و نابرابر برخی از افراد جامعه با اعتقادات و باورهای دینی بالا و تمکن مالی پایین با خداوند متعال معامله و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

طالبی با بیان اینکه امنیت جامعه و میزهای خدمت همه ما نتیجه جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است، خاطر نشان کرد: باید همیشه قدردان مجاهدت‌ های آنان باشیم و هر چه برای این افراد کار و تلاش کنیم، دینی که در قبال آنان برگردن ماست قابل جبران نیست.

وی تصریح کرد: برخی اذعان دارند که چرا به خانواده شهدا و جانبازان امتیاز داده می‌شود، این افراد در موقعیت آنان قرار نگرفته اند که شرایط خانواده شهدا و جانبازان را درک کنند و با بی تقوایی این مسائل را زیرسوال می بردند.

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2643572
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k