• ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

تا اول مهرماه کسری معلم رفع می‌شود!

تا اول مهرماه کسری معلم رفع می‌شود!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور مجوز 57 هزار معلم در سال جاری

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس سازمان اداری و استخدامی جهت رفع کمبود معلم تا مهرماه ابراز امیدواری کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت یکی از آسیب‌هایی که ما شناسایی کردیم این بود که فرآیند جذب طولانی است در همین راستا در تلاش هستیم تا گزینش و حراست همزمان با آزمون‌های مرحله دوم آغاز شود ضمن اینکه از سامانه‌های هوشمند و بانک اطلاعاتی نیز استفاده می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه فرآیند جذب پس از پذیرفته شدن در آزمون های استخدامی طولانی است، چه برنامه‌ای برای این مساله دارید؟ مشخصاً آماری درباره آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش ارائه بفرمایید. گفت: یکی از آسیب‌هایی که ما شناسایی کردیم این بود که فرآیند جذب طولانی است بخشی از آن به این دلیل است که مصاحبه دستگاه‌های اجرایی زمان بر است. البته در وزارت آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه‌ها جذب کمتر از ۵-۶ ماه طولانی می‌‌کشد متاسفانه گاهی در برخی از دستگاه‌ها فرآیند جذب یک سال به طول می‌انجامد که البته این فرآیند در حال اصلاح است. 

وی افزود: در تلاش هستیم تا گزینش و حراست همزمان با آزمون‌های مرحله دوم آغاز شود ضمن اینکه از سامانه‌های هوشمند و بانک اطلاعاتی استفاده می‌شود. اگر بانک اطلاعانی سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی با هم مدنظر قرار گیرد، روند را تسریع می‌بخشد.

لطیفی گفت: در خصوص آزمون‌های آموزش و پرورش نیز هنوز نتایج اولیه که اعلام شده منجر به نتیجه نهایی نشده است. امسال ۵۷ هزار مجوز داده شد. افراد برای مصاحبه اولیه آمدند و ارزیابی‌ها صورت گرفته است؛ امیدواریم با سرعت امروز آموزش و پرورش، تا اول مهر کسری معلم رفع شود البته از الگوی جذب بازنشستگان و حق‌‌التدریس‌ها نیز باید استفاده شود.

آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2870819
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k