• ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

تبدیل وضعیت بیش از هزار ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

تبدیل وضعیت بیش از هزار ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

هزار و 960 نفر از ایثارگران شاغل خراسان جنوبی تبدیل وضعیت شدند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیش از هزار ایثارگر شاغل در دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی تبدیل وضعیت شدند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی گفت: هزار و ۹۶۰ نفر از ایثارگران شاغل در استان مشمول قانون تبدیل وضعیت شده اند. 

او افزود: مدیران قوانین ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی را مجدانه پیگیری کنند و نسبت به تبدیل وضعیت آن دسته از افرادی که هنوز پرونده نیمه تمام دارند، اقدام شود.

طالبی اظهار کرد: قانون براساس شرایط استانی قابل تغییر نیست لذا افرادی که برای یک پست سازمانی تبدیل وضعیت می‌شوند در صورتی که از امور محوله دستگاه اجرایی تمرد کنند، جرم محسوب شده و باید در هیأت تخلفات اداری رسیدگی شود.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: باید راهکار‌های قانونی به نیرو‌های مشمول پیشنهاد شود تا بتوان پیگیری‌های لازم را انجام داد.

او ادامه داد: بررسی میدانی در شهرستان‌ها نیز ضروری است که اگر فردی از این قانون بی اطلاع است بتواند از حق و حقوق خود دفاع کند.

طالبی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن با روش‌های مختلف علیه ملت ایران وارد عمل شده تا به اصل نظام ضربه بزند و در این عرصه افرادی از جان مایه گذاشتند لذا بسیاری از فرزندان شهدا و ایثارگران نتوانستند حتی پدرانشان را ببینند و حسرت داشتن پشتیبان، سال‌ها به دل آن‌ها مانده است.

معاون استاندار گفت: برخی‌ها در این اتفاقات، برادر از دست داده اند و عده‌ای قسمتی از بدنشان را فدا کرده و جانباز شده اند لذا هر اقدام و امتیازی که نظام برای این قشر از جامعه انجام دهد هنوز نتوانستیم دین شهدا بر گردن خود را ادا کنیم.

او عنوان کرد: اگر این جانفشانی‌ها نبود اکنون از لحاظ وضعیت دفاعی و نظامی در دنیا حرفی برای گفتن نداشتیم لذا قانونی که تصویب و ابلاغ شده برای تبدیل وضعیت ایثارگران لازم الاجرا است.

نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی هم گفت: از ۶۱ دستگاه اجرایی استان ۸۰۸ پرونده ایثارگران ارسال شده است.

او افزود: ۷۵۳ نفر معادل ۷۷ درصد رسمی قطعی، ۱۴ نفر معادل ۲۳ درصد رسمی آزمایشی، ۱۳ نفر پیمانی و ۲۸ نفر دارای قرارداد کارگری دائم هستند.

نوفرستی بیان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی به خاطر به‌روز نشدن ساختار وزارتخانه‌هایشان تاکنون آماری در سامانه ثبت نکرده اند، اما تبدیل وضعیت داشته‌اند و هزار و ۲۰۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۱ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران بودند که در مجموع هزار و ۹۶۰ نفر تبدیل وضعیت شدند و از این تعداد ۷۲۴ نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

مشکلات رانندگان استیجاری، لزوم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکت‌های فنی و پیمانکاری خدمت رسان با رأی دیوان عدالت اداری، پیگیری برای مشمول شدن چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی از لحاظ عملیات‌‎های نامنظم و درج سوابق ایثاگران از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

مشاهده صفحه جانع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2812741
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k