• ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور سال ۱۴۰۰

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور سال 1400

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور در سال 1400 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله طب کار

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور در سال 1400 از مرحله طب کار گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۰۸:۱۵ کد دیدگاه: ۳۹۲۷۱۶۷
با توجه به تحقیقاتی که من کردم شامل
شنوایی سنجی ،بینایی سنجی -نوار قلب ،آزمایش خون شامل قند چربی ....
تست عدم اعتیاد همیناس فقط
با دکتر بهاری نیا خیابون کال منوچهری قرارداد دارن ...............چیز خاصی نیس البته این برای کادر اداری انجام شده احتمالا برای کادر فنی تست ریه هم انجام میشه

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت خیام سپهر فولاد نیشابور در سال 1400 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: ریحانه (مشاهده تجربه)
نویسنده: ریحانه تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۵:۰۴ کد دیدگاه: ۳۸۶۰۹۶۷
خب من امروز مصاحبه تخصصی رشته مدیریت داشتم طبق رتبه مصاحبه نکردن و هرکس زودتر میومد زودتر می‌رفت برای مصاحبه و ازت نمیپرسیدن رتبت چنده شایدم میدونستن من جز نفرات آخر بودم توی رتبه،
اول از همه مهمه که خوش برخورد باشین بلند و رسا سلام کنید هنگام راه رفتن به سمت محل نشستنتون سرتون رو پایین نندازین لبخند بزنید حتی از زیر ماسک ،خودتون را معرفی کنید و مدارکتون رو با احترام به فرد یا افراد مصاحبه کننده بدین برای نشستن به محل مورد نظرتون اجازه بگیرید و با آرامش و متانت بشینید (یک نفر کنار فرد مصاحبه کننده هست که ریز به ریز حرکات شمارو زیر نظر داره پس اگه آدم استرسی هستین حتما خودتون کنترل کنید یا نهایتا قرص ضد استرس بخورید قبلش )
اول از همه اگه بتونید سر صحبتو خودتون به دست بگیرید که عالی میشه و از توانایی هاتون بگین البته با احترام ولی خب مصاحبه کننده صحبت منو قطع کرد و شروع کرد سوالات ریز تخصصی مدیریت پرسید که من یاد نداشتم چون سال ها از تحصیلم می‌گذشت ولی بازم دستو پا شکسته هرچی که میدونستم گفتم و بقیه چیزها و میگفتم واقعا از یادم رفته چون سال هاس که مدرک گرفتم (اگه اطلاعاتی دارین حتما بگین و با خودتون نگین شاید غلط باشه این اعتماد به نفس شمارو می‌رسونه ) بعد بهم گفت چه چیزهایی دوست داری بپرسم که نپرسیدم منم گفتم من مطالب کلی در مورد مدیریت می‌دونم که همین کارو کرد و منم جواب دادم به سوال هاش بعد از اون گفتم یکم زبان بپرسید که شروع کرد کلمات تخصصی مدیریت پرسید چندتاشو میدونستم و چندتاشو نه ولی در کل منظورم مکالمه زبان انگلیسی بود که خب نپرسید و گفت یه متنیو معنی کنم که منم نصفه نیمه معنی کردم چون همش کلمات تخصصی بود بینش اگه زمان داشتم سعی میکردم که از خودم و توانایی هام بگم و با هیجان و شاد باشم که خوشش اومدو لبخند زد البته هر فردی روحیه خاص خودشو داره شاید یکی دیگه عصبانی بشه پس قبلش شرایطو در نظر بگیرید بهم گفت چرا این شغلو انتخاب کردی منم گفتم چون علاقه به تعامل با دیگران و کار های سیستمی دارم
آخر مصاحبه هم گفت موفق باشی یعنی تموم شد منم گفتم همچنین و گفتم بنظرتون سطحم پایین بود گفت نه از کجا میدونید و لبخند زد منم لبخند زدم و خداحافظی کردم فقط حتی اگه هیچی یاد نداشتین اعتماد بنفس داشته باشین و با ادبو دلنشین باشین امیدوارم موفق باشین برای من هم دعا کنید که قبول بشم
نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۵:۳۲ کد دیدگاه: ۳۸۵۳۵۳۴
سلام
روال مصاحبه
اول دو تا برگه تعداد ۸۰ تا سوال مربوط به روانشناسی و روانشناختی پر میکنین بعدش میری داخل اتاق برا مصاحبه روانشناسی
بعد از اون مصاحبه تخصصی از دروس تخصصی و از رزومه کاری که بهشون میگین کجا کار کردین ازتون سوال میپرسن در حد ۱۵ دقیقه
بعد یه برگه زبان تخصصی رو بهت میدن که در حد چهار خط براشون ترجمه کنین و بهشون تحویل بدین
نویسنده: تولایی (مشاهده تجربه)
نویسنده: تولایی تاریخ ارسال: جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۱:۰۵ کد دیدگاه: ۳۸۵۲۰۶۴
سلام دوستان . من کاردانی برق مصاحبه دادم . فرد مصاحبه کننده سواد مصاحبه نداره . از من نپرسید که چی بلدی و چی کار کردی شروع کرد به یه سری سوال تئوری پرسیدن اونم از الکترونیک صنعتی . من وارد فولاد میخوام بشم اونجا با موتور و کنتاکتورو تجهیزات ابزار دقیق سرو کار دارم چه نیازی هست بدونم که منحنی مشخصه دیاک چجوریه . من زنگ زدم کارخانه انتقاد کردم گفتن پیگیری میشه شمام زنگ بزنین.

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2509240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد