• ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت فولاد خوزستان سال ۱۴۰۰

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت فولاد خوزستان سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت فولاد خوزستان سال 1400

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان در سال 1400 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی شرکت فولاد خوزستان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله طب صنعتی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت فولاد خوزستان در سال 1400 از مرحله طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۶:۴۸ کد دیدگاه: ۴۱۷۱۰۵۱
سلام
بینایی سنجی به این صورت هست:
۱. بررسی چشم ها با دستگاه
۲. با پوشاندن هر یک از چشم ها به طور جداگانه، بایستی جهت علامت ها رو تشخیص بدید
۳. تست کور رنگی
۴. یه تست دیگه که نمی‌دونم مربوط به چی بوده ولی بایستی یه شکل متحرک رو از بین سایر اشکال تشخیص بدید
نویسنده: . (مشاهده تجربه)
نویسنده: . تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۲۳:۵۵ کد دیدگاه: ۴۱۲۴۵۵۰
میری شرکت ۳ تا عکس میبری.سه تا نامه بهت میدن.واس عدم اعتیاد و اسعلام خدمت و طب صنعتی.طب صنعتیشم بهت میگ چ روزی بری درمانگاه .روز اول ازمایش خون و ادرار و چک کردن بدن و تست تنفس و شنوایی.روز دوم سونوگرافی و رادیولوژی.صبر میکنی تا تایید بشی انشالله واس گزینش بری.

مرحله تحویل مدارک

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت فولاد خوزستان در سال 1400 از مرحله تحویل مدارک گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: عیسی (مشاهده تجربه)
نویسنده: عیسی تاریخ ارسال: یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۲:۲۸ کد دیدگاه: ۴۱۱۵۲۰۴
سلام دوستان
امروز رفتم برای تحویل مدارک و گزینش که جزئیاتش رو خدمتتون میگم شاید به کار کسی بیاد...
وارد سالن اجتماعات همون دبیرستان دخترانه ای شدیم که توش آزمون مصاحبه تخصصی گرفته شد ، تعداد حدود 60 صندلی هست که روی هر کدوم یه برگه با اسم هر فرد گذاشته شده...یه جورایی مثه جلسه آزمونه، بعد ، مسئول مرتبط یکی یکی میرفت سراغ کسایی بچه هایی که نشسته بودن و کپی مدارک و سوپیشینه و عکس رو ازشون میگرفت(در رابطه با مهر نپرسیدم اما کلا خیلی دقت نکرد به مُهر روی سوپیشینه و صرفا تحویل گرفت)، بعد از تحویل مدارک از همه، یکی از 2 مسئولی که اونجا بود شروع کرد به توضیح دادن و جزئیات نحوه جواب دادن به سوالا رو توضیح میداد...اعلام شد که هر کی سوال هم داشته باشه دستشو بگیره بالا خود اون فرد مسئول میره بالاسرش و توضیح میده که سوال هم زیاد پیش میاد ، چون خیلی اطلاعات ریز میخوان ولی در کل برخوردشون خیلی خوب بود.
کلا 7 تا برگ بود که یکیش یه حالت تعهد نامه بود و 6 تای دیگش سوال بود ، بعضی از سوالات که الان خاطرم هست که اشاره کنم شامل : اقوام و بستگانی که توی شرکت فولاد یا شرکت های تابعه هستن رو با ذکر سمت و نام پدر و آدرس و شماره قید کنید...اطلاعات 2 دوست صمیمی با سمت و شغل و آدرس ، محل کار های قبلی با جزئیات ، تخصص ها و مهارت ها و مدرک هایی که دارید و ...
با دقت پر کنید سوالا رو چون تعداشون بالاست ممکنه مطلبی رو فراموش کنید پر کنید و حتما مرورشون کنید بعد از پر کردن.
از بابت تعداد افرادی که حضور داشتن ، حدود 7 تا خانوم بودن از 60 نفر بقیه آقا ، کارشناسی و دیپلم هم قاطی بود.
در رابطه با زمان انتظار برای مرحله بعد سوال کردم ، اظهار بی اطلاعی کردن و گفتن با ما نیست با بخش حراست و بازرسیه.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
نویسنده: مهرداد (مشاهده تجربه)
نویسنده: مهرداد تاریخ ارسال: یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۰۳ کد دیدگاه: ۴۱۰۶۱۷۰
سلام بچه ها همین الان رسیدم خونه رفته بودم برا مرحله ی بعد طب کار مدارکی ک ازم خاستن شامل سو پیشینه و عدم اعتیاد و کپی دیلم و مدارک شناسایی رو ازم تحویل گرفتن و یه فرم بهمون دادن ک بیشتر مشخصات فردی بود و قبلا کجا کار میکردی و معرف اگه داری بنویس و دوتا از دوستای صمیمیت وپاسپورت اگه داری و این چیزا ک پر کردیم .از طرف بازرسی بود فرم ها و تقریبا ۴۰ تا مرد بودیم ۲۰ تا زن و دیگه گفتن برین تا اداری باهاتون تماس بگیره برا کار و انعقاد قرار داد.
امیدوارم زود تر هم با شما تماس بگیرن
نویسنده: وکیل الرعایا (مشاهده تجربه)
نویسنده: وکیل الرعایا تاریخ ارسال: چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۲۲:۵۴ کد دیدگاه: ۴۱۰۱۱۲۷
سلام
دوستانی که مراحل طب کار پشت سر گذاشتند یا هنوز در پیش دارند، برای گام بعدی مدارک ذیل رو آماده کنند.
۱. جواب تست عدم اعتیاد (بهداشت ۱۷ شهریور)
۲. استعلام پایان خدمت از دفتر پلیس +۱۰(جواب برای فولاد ارسال میشه و به شما فقط یه رسید میدن)
۳. گواهی عدم سوء پیشینه کیفری از سامانه ثنا (دوستانی که با امور اینترنتی آشنایی دارند میتونند ثبت‌نام در سامانه قضایی ثنا و درخواست گواهی رو خودشون انجام بدن، در غیر اینصورت به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید، البته عنوان کردند که گواهی حتما باید ممهور باشه لذا میتونید درخواست رو خودتون در سامانه بدید و بعد از صدور، صرفاً پرینت رو از دفاتر بگیرید)
۴.شش قطعه عکس پرسنلی
۵. تکمیل فرم های چهارگانه که در همون محل بهتون میدن
ترجیحاً افراد موجه‌ای رو هم به عنوان معرف و آشنا مد نظر داشته باشید.
نویسنده: عیسی (مشاهده تجربه)
نویسنده: عیسی تاریخ ارسال: چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۷:۳۶ کد دیدگاه: ۴۰۳۳۹۷۴
من امروز رفتم برای تحویل مدارک ، افرادی که حضور داشتن عمدتا دیپلم تجربی و ریاضی بودن...
اول رفتیم سالن همایش اونجا ، طبقه سوم ، اونجا 2 تا کارمند بودن که اول بهشون اعلام میکنی که تازه اومدی، بعد ازت کارت ملی میگیرن و بعد میری میشینی تا صدات کنن که بری یه فرم کنی...
فرم رو که پر کردی باید تو سامانه استعلام مدرک مشخصاتت رو وارد کنی که یه کد حروفی اس ام اس میشه رو گوشی و اونو باید بدی به اون 2 تا کارمنده ، بعد از این مرحله هم که سی دی و مدارک رو چک میکنن و تمام
پیشنهاد میکنم برای راحتی کار خودتون اون کد رهگیری اس ام اسی استعلام مدرک تحصیلی رو از قبل داشته باشین ، چون اونجا یهو سامانه قطع میشه ، اون کد هم یکتاست ، یعنی همون معتبره که بهشون بدی.
زمان مصاحبه هم که بعدا پیامک میشه ولی اگه ایرادی باشه بهت میگن ، مثلا میگه سنت نمیخوره ، یا مدرک تحصیلی زده لیسانس ولی تو دیپلم آزمون دادی و ...ظاهرا براشون مهمه که وضعیت تحصیلی لیسانس رو توی استعلام نزده باشه فارغ التحصیل(اگه دیپلم آزمون داده باشی)

مرحله طب کار

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت فولاد خوزستان در سال 1400 از مرحله طب کار گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: افسون (مشاهده تجربه)
نویسنده: افسون تاریخ ارسال: جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۶:۱۸ کد دیدگاه: ۴۰۸۳۶۳۴
سلام بچه ها من چهارشنبه رفتم واسه آزمایشات طب کار فرصت نشد بیام کامل واستون بنویسم
۷ صبح ناشتا باید اونجا باشید و تقریبا تا ۱۲ طول میکشه ازمایش خون و ادرار و شنوایی سنجی و نوار قلب و اسپیرومتری و قد و وزن و رادیولوژی رو میگیرن ازتون و درنهایت میرید پیش دکتر طب صنعتی و روانشناس
بینایی سنجی و سونوگرافی هم رفت واسه شنبه
این مراحلی بود که من و تمامی کسانی که اونجا بودن طی کردن ولی چکاپ عمومی کل بدن که کاربر عیسی فرمودن نبود پزشک فقط شکم و دو قسمت از بدن که احتمال وجود کیست هست برای خانم ها (قسمت بالاتنه) رو چک کردن همین
بازهم سوالی پیش اومد بپرسین میام جواب میدم
نویسنده: عیسی (مشاهده تجربه)
نویسنده: عیسی تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۴:۰۰ کد دیدگاه: ۴۰۸۰۹۶۱
سلام دوستان
امروز رفتم برای مرحله دوم آزمایشات ، دویست دستگاه درمانگاه خانواده ، آزمایشاتی که از دیروز مونده بود شامل رادیولوژی کمر و سینه و گردن بود ، سونو گرافی سینه و شکم و لگن و بینایی سنجی
من اول صبح ساعت 8 رفتم ساعت 12 و نیم برگشتم ، یه چیزی ببرید سرگرمتون کنه ، مثله هندزفری برای گوشی یا کتابی چیزی چون معطلی داره ، با استرس نشستن رو صندلی خیلی جالب نیست بعد از آزمایشات دیروز گفتن روغن کرچک بخورید و فردا هم ناشتا باشید با نوشیدن آب فرآوان که کااااامل روده تخلیه بشه (برای رادیولوژی کمر) برای مراحل بعد میتونید غذا بخورید.
کلا تو این مرحله برگه یا پرونده ای بهتون نمیدن ، سیستمیه ، فقط یه کارت ملی همراهتون باشه کافیه
یه موضوع دیگه ، پرونده من کمیته ای بود و تایید هم شده، الانم واسه هر مرحله جز نفرات اولی هستم که برای انجامشون بهم اطلاع میدن ، پس نتیجه گیری اینکه دوستان میگن کمیته تشکیل نشده با خودتون.
با آرزوی موفقیت برای همه
نویسنده: عیسی (مشاهده تجربه)
نویسنده: عیسی تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۸:۰۷ کد دیدگاه: ۴۰۸۰۰۰۳
سلام دوستان ، من امروز رفتم واسه انجام آزمایشات مربوط به طب کار...
حدودا 15 نفر بودیم که واسه آزمایشات گفته بودن برید درمانگاه شرکت ، و گفته بودن که 7 صبح اونجا باشید...نیم ساعتی معطل شدیم تا رفتیم داخل ، مستقیم رفتیم درمانگاه با اون نامه ای که دفعه پیش مراجعه کرده بودیم ، بهم داده بودن ، کلییییییی آزمایش گرفتن ، به ترتیب بگم ، آزمایش خون ، ادرار ، شنوایی ، قد و وزن ، فشار خون ، نوار قلب و چکاب عمومی بدن (که شامل اندام تناسلی هم میشه) و روانشناسی ، بعد از همه اینا هم تازه نامه میدن واسه رادیولوژی برای کمر و گردن و لگن و سونوگرافی های لازم برای اعضای داخلی مثله کبد و کلیه و ... برای روز بعد که توی 200 دستگاه انجام میشه ، حسابی بهتون بگم که هیچ جایی نیست که چک نکنن ، چند تا نکته ، واکسن کرونا رو زده باشید چون توی کمیسیون پزشکی نهایی که تصمیم گیرندست اهمیت داره و حتی اون کارمندی که تست ریه می گرفت میگفت همه چیت خوب باشه اگه واکسن نزده باشی ردت میکنن ، که خود منم جز افرادی ام که واکسن نزدم خلاصه حسابی نگرانم کرد اما از بقیه دکترا و کارمندای دیگه پرسیدم گفتن اگه شروع نکردی به واکسن زدن برو الان شروع کن ، پس این برای واکسن ، نکته دوم اگه میخواین خیالتون راحت تر باشه ، بعد از انجام هر آزمایش مثه شنوایی و ریه بجز اونایی که نیاز به پردازش دارن (مثه خون و ادرار) از خودشون بپرسید عملکردم چطور بود...وقتی هم نتیجه هر آزمایشات رو میدن که بزارید تو پرونده ای که باهاتونه پیشنهاد میکنم ازش با گوشی یه عکس بگیرید چون آخر همون روز میگرن پرونده رو و دیگه چیزی تو دستتون نیست. عکس که گرفتید میتونید تو اینترنت تحلیلیش رو بخونید که وضعیت اون اندام چطور بوده ، من که از 7 صبح اونا بودم کارم تا 12 و نیم طول کشید.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت فولاد خوزستان در سال 1400 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۵۱ کد دیدگاه: ۴۰۹۰۹۲۳
من صنایع بودم
۴۵ دقیقه طول کشید
نه روانشناسی پرسیدن و نه زبان
ولی کلی تخصصی پرسیدن
با اینکه گفتم ۷ سال سابقه در کنترل پروژه دارم ولی گفتن از دروس دیگه هم می‌خوایم بپرسیم
در مجموع میشه گفت سوالی رو بدون پاسخ نذاشتم
ولی همه ش میگفتن تو به عنوان مهندس صنایع باید نگاه انتقادی داشته باشی و در این زمینه کاری نکردی؟
ظاهراً بچه های مهندسی صنایع بیشتر در همین حوزه برنامه ریزی و کنترل پروژه مشغول هستند
فقط همین آیتم هست که نگرانم کرده
نویسنده: میلاد (مشاهده تجربه)
نویسنده: میلاد تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۵۱ کد دیدگاه: ۴۰۸۹۷۹۷
سلام. در مورد مصاحبه کارشناسی مکانیک می نویسم.شاید بدرد کسی دیگه نخوره ولی بماند یادگاری، بچه های مکانیک که اونجا بودین من همون پیراهن آبیه بودم که کنار دیوار در اتاق انتظار نشسته بودم....اول گفتن تمام مقاطع تحصیلی تو با ذکر معدل و دانگاه. و موضوع پایان نامه ها، بعد گیر دادن رو موضوع پایان نامه ارشد......۱۰ دقیقه سوال کردن. با رسم شکلو...بعد کل شرکتهایی که کار کردم هرکدوم توضیح میدادم وقف میکردن روش و راجبش سوال میکردن، و اخرین تجربه کاری رو پرسیدن. که گفتم پیمانکار مستمر فولادم. دیگه بحث تخصصی شد به سمت کارم تو فولاد. نقشه صنعتی دادن که بخونم و سوال کردن ازش، چندتا سوال ترمو دینامبک بحث کیفیت بخار و دمای اشباع و سوپرهیتو روش کار تاورکولینگ و ایا تو شرجی کاربردی داره یا خیر، بعد چون من دو زمینه مختلف سابقه کار ازاد داشتم سوالات کلی ازش پرسیدن پیج کاریمو دادم بشون و خیلی لذت برن از محصولات تولیدیم‌. نقاط قوت و ضعف چرا میخای بیای فولاد اگه با نظر سرپرستت مخالف بودی، چه ویژگی داری بدرد فولاد میخوره، درمقابل فشار کاری چ میکنی، امتیازت ب فولاد چنده. اگه بت بگن بیا نفت ول میکنی میری، یا چی ، ودر اخر چه جمله هست که همیشه سر لوحه ات قرارش میدی، و چند تا چیز دیگه که شاید یادم رفته. ولی خب خودم ۹۷ درصد راضی بودم همه پاسخ ها رو دادم جز یه سوال تئوری، گفتن کدوم قسمت فولاد دوسداری کار کنی که گفتم علایقم به این موارد ولی بستگی به نظر سازمان داره.موفق باشید
نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۳۳ کد دیدگاه: ۴۰۸۹۷۶۱
سلام
مصاحبه مهندسی مکانیک
سوابق تحصیلی
سولات تخصصی
و سوالات راجب کار اگه سابقه کار داسته باشی
هیچ سوال زبان و روانشناسی و نقاط ضعف و قوت و این چیزا نپرسیدن
نویسنده: مهندس مکانیک (مشاهده تجربه)
نویسنده: مهندس مکانیک تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۹:۳۰ کد دیدگاه: ۴۰۸۸۹۲۴
سلام‌ دوستان
الان از مصاحبه برگشتم
دوتا اتاق بودن تو اتاقی که من رفتم نه زبان پرسیدن نه روانشناسی ولی تا دلتون بخواد تخصصی پرسیدن و ریز جزئیات پروژه پایانیم و کاراموزیمو ازم پرسیدن اونم چون سابقه کار نداشتم اینجور پرسیدن
سوال های تخصصی چالشی هستن و ممکنه چن دقیقه ای درباشون با هم بحث کنید
مثلا پرسیدن سیکل یخچال رو پرسید گفت رو تابلو بکش فرآیندهاش چیه مربوط به کجای سیکل میشه کجا کار انجام میشه انتقال حرارتاش کجاهاس راندمانش چجوریه
نون از نانوایی بگیریم چجور بیاریمش خ نه که سرد نشه افقی یا عمودی و چرا
انواع کولینگ تاورها
آیا میتونم کوار ادیباتیک داشته باشم بدون انتقال حرارت و چرا
اگر کولر دوتا یونیتشو بذاریم تو اتاق چی میشه و چرا طبق قانون کدکم قانون بنویس روتخته اون علامت کار چرا منفیه الان که کارو میداری خب میشه منفی دما میاد پایین
چرا پیچو میگن با تورکمتر ببندیم بهتره و دوجین سوال دیگه که یادم نمیاد
و خیلی از پروژه و کارآموزی سوال پرسیدن
خب‌طبیعتا بعضی از سوالا رو بلد نبودیم یا اطلاعاتم کم بود و هرجا بلد نبودم میگفتم بلد نیستم یا اطلاعاتم در همین حده
نویسنده: م ک ا ن ی ک (مشاهده تجربه)
نویسنده: م ک ا ن ی ک تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۶:۵۱ کد دیدگاه: ۴۰۸۸۷۴۴
بچه ها سلام. من امروز مصاحبه مکانیک داشتم. رفتم تو اتاق فکر کنم ۸ نفر نشسته بودن که ۴ یا ۵ نفرشون سوال میپرسیدن. در ابتدا میگن سوابق تحصیلیت و تجربه های کاری که تا الان داشتی رو توضیح بده که در خلال توضیحات از هموانا سوال میکنن ازت. نوع برخورد و گفتارشون مودبانه و دوستانه هست. بعد از اون پرسیدن فکر میکنی تو کدوم قسمت فولاد میتونی کمک کنی؟ و بعد چند تا سوال مربوط به رشته خیلی آسون. مثلا از من در مورد قانون ارشمیدس و نیروی شناوری و فرکانس طبیعی سیستم پرسیدن. سوال روانشناسی نپرسیدن. ازم پرسیدن درمورد فرآیندهای فولاد و این که چه بخش هایی داره چه اطلاعاتی داری خیلی ساده گفتم اطلاعی ندارم. مثل اینکه از بعضی از بچه ها زبان یه چیزایی پرسیده بودن ولی از من چیزی نپرسیدن.
نویسنده: فروغ (مشاهده تجربه)
نویسنده: فروغ تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۰۲ کد دیدگاه: ۴۰۸۸۳۸۶
حدود ۵_۶ عدد سوال روانشناسی پرسیدن
نقاط قوت
نقاط ضعف
اینده شغلی و زندگی
هدف شما از ورود به فولاد
چالشهای فولاد چیست و چطور میتونی کمک به پیشرفتش کنی؟
تخصصی هم چون توی زمینه پروژه،کنترل کیفی و موجودی تجربه کاری داشتم از هرکدوم دو سه تا سوال کردن
از پایان نامه م پرسیدن
زبان هم از من دوتا سوال تخصصی رشته رو پرسیدن
کلا مصاحبه ی من احساس میکنم خیلی سنگینتر از چیزی بود که تصور میکردم
پس روی پایان نامه و سابقه کاریتون زوم کنید اگه هم سابقه کاری ندارید روی دوره کاراموزیتون تمرکز کنید
و یه چیز دیگه حتما در مورد « فلسفه وجودی،ماموریت ،استراتژی ها و برنامه های شرکت مطالعه داشتید باشید و توی سوالات روانشناسی یه طوری جواباتون رو به این ایتمها ربط بدید و نشون بدید مطالعه داشتید
اینم در نظر بگیرید که مصاحبه کننده های هر رشته باهم متفاوت هستند پس طبعا اخلاق های کاری و حرفه ایه هر کدوم با دیگری فرق داره.
نویسنده: سحر (مشاهده تجربه)
نویسنده: سحر تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۰۸:۵۱ کد دیدگاه: ۴۰۸۸۰۹۳
منم كنترل پروژه بودم غير از اون دروس دوره ليسانس هم پرسيدن، بهم گفت كدوم دروس رو بلدي ك ازت سوال بپرسيم، من از ٤ تا درسي ك اسم بردم دوتا شو تونستم كامل جواب بدم
برخوردشون خوب و دوستانه بود جوري ك استرس نميگيريد
فقط دروس ازمون رو مطالعه كنيد
نویسندهک بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۶:۰۵ کد دیدگاه: ۴۰۸۷۳۲۶
ممنونم. اگر سابقه کاری یا پایان نامه خوب دارید همون رو عنوان کنید حوزه کاریتون رو کاملا مشخص و شفاف بگید. مثلا در کدام گرایش مکانیک حوزه تخصصیتون هست. نرم افزارها و استانداردهای مرتبط رو میپرسند. سوالات تخصصی بسته به گرایشی که خودتون می گید حتی ممکنه فرمولا هم سوال بپرسند( از من نپرسیدند ولی اتاق جفتی می پرسید). شانس هم دخیل هست معمولا یک اتاق مصاحبه گرها عملیاتی هستند و سوالات فنی می پرسند ولی یک اتاق خیلی تئوری می پرسند و از کادر اداری هستند. شانس شماست. و از من حتی درباره ایده ها هم می پرسند که مثلا چیکار کنیم بهتره نظر تخصصی باید بگید.
عنویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۴:۲۸ کد دیدگاه: ۴۰۸۷۲۰۳
سلام دوستان صنایع
اگر شاغل باشید و تجربه کاری داشته باشید از تجربه کاری شما می پرسند. در ۲ اتاق جداگانه مصاحبه میشه که دو تا تیم از مدیران صنایع شرکت هستند. سوالات روانشناسی از من پرسیده نشد. سعی کنید از تجارب کاریتون بگید و از همون سوال می پرسند. مصاحبه حدود ۳۰ ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می کشه.
نویسنده: عیسی (مشاهده تجربه)
نویسنده: عیسی تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۲۲:۰۰ کد دیدگاه: ۴۰۸۰۲۳۸
منم جواب تست اعتیاد و رسید استعلام کارت پایان خدمت رو برده بودم اما کسی نخواستش ، احتمالا تو مرحله تشکیل پرونده باید تحویلش بدیم.
مصاحبه کوتاه روانشناسی هم چیز خاصی نبود ، از من پرسید بچگیت چطور بود ، پر جنب و جوش بودی؟ بچه چندمی ؟ سابقه بیماری روانی تو خانواده هست؟ از این سوالای معمولی ، واسه روانپزشک 2 تا تا اتاق هست برو اتاق 3 ، خانم خیلی خوش اخلاق و دلسوزی بود.
نویسنده: . (مشاهده تجربه)
نویسنده: . تاریخ ارسال: دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۲:۰۹ کد دیدگاه: ۴۰۷۷۹۵۳
دیپلم متالورژی.
1/اولین سوالش این بود که یه مختصری از خودت بدون ذکر نام و نام خانوادگی بگو مثلا:سنت، علایقت، اوقات فراغتت رو چجور پر میکنی، تحصیلاتت چیه، کجا مشغولی، چه موفقیت هایی داشتی؟! کلا یه خلاصه ای از خودت بگو
2/اگه با حقوق ماهی 4 میلیون حاظری به مدت 10 سال اینجا کار کنی همین الان تعهد بده، بنویس امضا کن
3/یکی از نقاط قوتت و یکی از نقاط ضعفت ر وبرو روی تابلوی پشت سرت بنویس
4/حدودا 20،30 مورد از خصوصیات اخلاقی روی تخته نوشته و میگه از بین اینها کدومشون رو بیشتر از همه داری!؟ 2 تاشون رو بگو
مثلا درونگرا، برونگرا، سخت گیر، اجتماعی و...
5/اگه مسئولت یه کاری خلاف قانون ازت بخواد چکار میکنی
6/اخرین بار که به کار خلاف کردی کی بود و چی بود
7/چقد دیگه از مرخصیهات داری هنوز
8/آخرين بار که مسئولت ازت عصبانی شد کی بود برای چی!؟
9/اگه در محل کار یه کار سخت به تو بدن و یه کار آسون به همکارت چکار میکنی!؟
نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۱:۵۴ کد دیدگاه: ۴۰۷۶۶۴۸
نقاط ضعف و قوت
توانایی هاتون
اوقات فراغتتون رو چجور می گذرونید
اگر مدیرتون کار غیر عرف ازتون بخواد چیکار میکنین
نویسنده: علی (مشاهده تجربه)
نویسنده: علی تاریخ ارسال: شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۴:۵۸ کد دیدگاه: ۴۰۷۵۸۶۱
اون شوخی و خنده هم از اونا شروع شد چون خیلی راضی بودن هی میگفتن سوال اخره هی یه سوال دیگه میپرسیدن ۴۰ دقیقه داشتم صحبت میکردم ولی برا من مثل یه کنفرانس بود
سوالاتشون بدین شرح بود
دو نفر باهم استخدام میشین یکیتون ۱۲ ملیون حقوق میگیره و ارتقا شغلی داره ولی شما باید بنویسی امضا کنی تا ۴ سال ۴ ملیون میگیری قبول میکنی؟ اگه قبول میکنی همین الان بنویس
دوم اینکه اگه همکارت کم کاری کنه تو چیکار میکنی
اگه به تو بیشتر کار بدن به همکارت کمتر کار بدن یا بشینه زیر کولر تو بری تو گرما کار کنی چه رفتاری داری
چرا فولاد رو انتخاب کردی
خطراتش رو میدونی چیه
نقاط ضعف و قوت
استاتوس واتساپت چیه
سوالات تخصصی
من چون هیدرولیک پنوماتیک مکانیک کار کردم خیلی سوال پیچم کرد لابلاش یه چیزای اشتباه میپرسید میخواست ببینه هواسم هست یا نه ریز شد تو هیدرولک سوالات سخت پرسید خدارو شکر همه رو تونستم جواب بدم
نویسنده: ... (مشاهده تجربه)
نویسنده: .... تاریخ ارسال: شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۱:۱۹ کد دیدگاه: ۴۰۷۵۶۰۰
سلام امروز رفتم مصاحبه دیپلم مکانیک
اساس مصاحبه به چالش کشیدنه
نقاط ضعف و قوت
یکم تخصصی
خلاصه بگم همتونو به چالش میکشم مهم نیست چقد تخصصی بلدین
نویسنده: یا الله (مشاهده تجربه)
نویسنده: یا الله تاریخ ارسال: پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۲۰:۲۳ کد دیدگاه: ۴۰۷۴۳۵۲
پایین توصیح دادم ک
دوستان توضیح مختصر و مفید بدم همانطور که قول دادم.
مصاحبه در دو تایم صبح و ظهر برگزار می‌شود من دیپلم برق بودم.زبان انگلیسی ازت میپرسن مثلا یک جمله کوتاه میگن و معنیشو میخوان و اینکه ازت میپرسن در چه حدی بلدی. بحث تخصصی هم سوال میکنن سعی کنید قبل از اینکه اون شما رو به چالش بکشه شما اونو به چالش بکشید و اون مطالبی که در مورد رشتتون بلد هستید توضیح بدهید بهتر است بگم چند مطلب مهم از درس های تخصصیتون بلد باشید که بتونید توضیح بدید و درموردشون ازتون سوال کردنن بتونی پاسخ بدی.و بحث روانشناسی سوال میپرسن برای مثال نقاط ضعف و قوت خود را بگویید؟چه مهارت هایی داری،اگر هرچی گفتی مثال فلان مهارت رو دارم درموردش سوال میپرسن؟چرا اینجا میخوای استخدام بشی؟چرا شرکت فولاد رو انتخاب کردی؟ممکنه چیزی بگن و هرکدومشون روی عصاب شما برون شما باید با آرامش کامل جواب بدی و.........این سوالا رو از من پرسیدن امکانش هست از شما سوالات دیگی بپرسن.به امید قبولی هممون روزتون خوش سوالی بود درخدمتم
نویسنده: . (مشاهده تجربه)
نویسنده: . تاریخ ارسال: چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۵:۵۲ کد دیدگاه: ۴۰۷۳۰۴۲
دوست عزیز اگر از دیپلم تجربی یا ریاضی هستی روند مصاحبه اینجوریه
سوالات:
نقاط قوت و ضعف
چه مهارت هایی داری نام ببر
اگر رئیس ازت کار خلاف قانون بخواد چکار میکنی ؟
همکارت ارتقا پیدا کنه حست چیه؟
چرا فولاد انتخاب کردی؟
اگر بگی زبان بلدم ازت میپرسن
۸نفر توی اتاق مصاحبه کننده هست
اگر دیپلم فنی هست کماکان سوال تخصصی از رشتت خواهند پرسید آماده باشید
بستگی داره حدود ۲۰دقیقه میشه
خیرخواهی بخوایم واسه همدیگه رقیب هم مثل شما نگرانه و استرس داره
ارامشت رو حفظ کن شرط اصلی مصاحبه اعتماد به نفسه با قدرت حرف بزن
نویسنده: دیپلم تجربی (مشاهده تجربه)
نویسنده: دیپلم تجربی تاریخ ارسال: سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۷:۳۵ کد دیدگاه: ۴۰۷۱۷۳۰
سلام دوستان
من امروز واسه مصاحبه رفتم، دیپلم تجربی آزمون دادم.
مصاحبه بیشتر روانشناسی و اطلاعات عمومی و زبان انگلیسی هست، زبان اگه ضعیف باشید رد میکنن به گفته ی خودشون.
در خصوص کسانی هم که کمیته رفتن، مسئول دفتر گفتن که با مدارک بالاتر موافقت میشه بشرط تعهد محضری و اونایی هم که مشکل سن دارند تا ۲ سال اشکال نداره... پس احتمالاً بزودی با اکثر کمیته ای ها تماس میگیرن واسه مصاحبه.
زبان هم بخونید چون یهو یکیشون شروع میکنه به انگلیسی حرف زدن با شما
نویسنده: عیسی (مشاهده تجربه)
نویسنده: عیسی تاریخ ارسال: دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۷:۱۵ کد دیدگاه: ۴۰۷۰۲۹۳
سلام ، من امروز رفتم واسه مصاحبه ، برخورد پرسنل فولاد خیلی محترمانه بود ، دو تا اتاق مصاحبه بود که از اتاق انتظار یکی یکی داوطلبا رو صدا میزدن برن داخل
5 نفر تو اتاق مصاحبه بودن که عمدتا سوالات روانشناسی میپرسن ، مثله : میخوای ادامه تحصیل بدی؟ ، از خودت و مهارت هات بگو؟ اگه سابقه کاری دارید حتما سوال دربارش میپرسن و اماده باشید
سعی هم میکنن یه جاهایی بیان رو اعصابتون و گیر بدن مثلا بگن این کار فیزیکیه و تو بهت نمیاد توانش رو داشتی باشه ، که اینجا باید با آرامش توجیه کنی که میتونی ، یا به معدلت گیر بدن که چرا معدل مثلا پایینه و این حرفا...من از چند نفر اونجا هم پرسیدم از هیشکی سوالات فیزیک و ریاضی و شیمی و اینا نپرسیدن تو مقطع دیپلم ، لیسانس ها هم مصاحبشون طبق گفتشون یه هفته ده روز دیگست.
نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۲۲ کد دیدگاه: ۴۰۶۹۸۹۹
سلام سوالات مصاحبه فقط روانشناسی وشخصیت شناسی وبرسی تشخیصی اختلالات شخصیتی وگفتاری ذهنی ادراکی می باشد
نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۲۰ کد دیدگاه: ۴۰۶۹۸۹۸
دوستان فقط سوالات روانشناسی میپرسن من سابقه کار نداشتم که در موردش سوال کنن ولی اگر شما دارید ازتون میپرسن

تجربیات متفرقه

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت فولاد خوزستان در سال 1400 از سایر مراحل مصاحبه گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: . (مشاهده تجربه)
نویسنده: . تاریخ ارسال: جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۰۸:۴۷ کد دیدگاه: ۴۰۷۴۷۳۲
سلام خدمت همکار های خوبم.
مهمترین دلیلی که باعث میشه افراد مصاحبه هارو خراب کنن و رد بشن اینه که افراد مصاحبه کننده رو خیییییلی بزرگ و ادم های خاص و عجیب غریب میدونن، در صورتی که همین افراد مصاحبه کننده رو اگر خارج از محیط کار همین سوالات رو از ما بپرسند همه ی ما بدون مکث و با لبخند سوالاتشون رو جواب میدیم.
حالا راهکار چیه!؟
من به شخصه از ایات قران برای آرامشم استفاده میکنم.
جایی که خدا تو قرآن میگه:
1/من با شما هستم هر جا که باشید
2/اگر دو نفر با هم صحبت کنند قطعا خداوند نفر سوم آنهاست، اگر سه نفر با هم صحبت کنند خداوند نفر چهارم انهاست و الی آخر
3/بدون اذن خداوند هیچ برگی از درخت نمی افتد
4/کیست که خداوند بخواهد او را بکشد پایین و بتواند بکشد بالا و کیست که خداوند بخواهد بکشد بالا، بتواند بکشد پایین
5/تنها با یاد خدا دلها ارام میگیرد
6/او از انچه که در سینه دارید اگاه است
7/او از رگ گردن به تو نزدیک تر است
8/ای محمد اگر از تو درباره ی من پرسیدند بگو:من نزدیکم، و اجابت میکنم درخواسته درخواست کننده را
9/خداوند هرگز زیر قولش نمیزند
10/آیا خداوند برای بنده ی خویش کافی نیست!؟
11/سرنوشت همه ی امور به دست خداست
12/خدایی جز او نیست پس از کنارش به کجا میروید
13/همه ی معجزه ها دست خداست
14/پروردگارت هرگز تو را رها نکرده
15/هرگز پناهی جز او نخواهی یافت
دوستان جملات بالا تماما آیات صریح قرآن هستند.
با نهایت احترام به عقاید همه ی دوستان، این کامنت رو فقط برای کمک به شما عزیزان گذاشتم.
وقتی این آیات رو می‌خونیم میبینم چقدر افراد مصاحبه کننده ضعیف، ناچیز و بی قدرت تر از اونی هستن که بخوان سرنوشت ما رو رقم بزنن.
پس اگه میخواید مصاحبه تون رو خوب بدید قدرت افراد مصاحبه کننده رو بسیار کوچیک کنید یعنی اقلا به حساب نیارید و به قدرتی توکل کنید که سرنوشت تمام امور به دست اوست.
ما 575 نفر از بین 20000 (بیست هزار نفر) شرکت کننده انتخاب شدیم
همینکه در این مرحله هستیم به خودی خود نشوو دهنده ی قدرت ماست چرا باید ارزش و توانایتو کوچیک بدونی!؟
شرکت فولاد باید از خداش باشه همچین افرادی داوطلب شدن که بیان واسش کار کنن!
به امید روزی که شماره پرسنلی همدیگه رو اینجا بفرستیم و بگیم کدوم واحد مشغول هستیم، چه شیفتی هستیم و رتبه ی شغلیمون چنده
نویسنده: پسر بختیاری (مشاهده تجربه)
نویسنده: پسر بختیاری تاریخ ارسال: پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۰۰:۰۱ کد دیدگاه: ۳۹۸۷۹۳۲
سلام به همه دوستان
من آزمون قبول نشدم ، ولی دوست دارم توصیه های خودمو که تو دوتا مصاحبه ای که قبلاً دادم رو به شما بگم ، شاید بدردتون بخوره:
مصاحبه رو سه قسمت کنید:
۱)تخصص و فن خودتون
۲)روانشناسی و ظاهر و رفتار
۱...
در بحث تخصص اصلا نیاز ندارید که مو شکافانه توضیح بدید ، مصاحبه کننده جوابی از شما میخواد که واضح ، مختصر و و بر برگیرنده کلیات باشه ، اگر سوالی از شما پرسیدند که نیاز داشتید وارد جزییات بشید اونوقت میتونید مفصل درباره اون موضوع صحبت کنید،
کلا از تکرر جملات خودداری کنید، چون وقتی تو صحبتاتون تکرار باشه مصاحبه شونده حوصله ش سر میره که اصلا جالب نیست!!!!!!
از عبارت هایی نظیر مثلاً ، قطعا ، به هیچ عنوان و ... زیاد و بیهوده استفاده نکنید چون ممکنه پیرو همون موضوع یه سوال ازتون بپرسن و گیرتون بندازن،
یه جایی ممکنه ازتون سوال کنن و جواب رو هم بهتون بدن و شما رو با یه سوال به چالش بکشن ،(از این تیپ سوالا تو مصاحبه زیاده مخصوصا برا لیسانسه که بفهمن داوطلب ایده و نظر یا طرح و برنامه ای برا کار داره یا نه)
اجازه بدید تا مصاحبه کننده سوالشو کامل بپرسه و شما با مکث سه ثانیه ای به سوالش جواب بدید.
خوب به سوال گوش بدید و دقیقا جواب مورد نظر رو بدید.
وقتی که دارید به سوال جواب میدید به چشم طرف مقابل نگاه کنید و محکم و شمرده جواب بدید.
۲...
در بحث روانشناسی و ظاهر و رفتار:
۱) اصلا به هیچ عنوان تظاهر نکنید
۲) لباس تمیز و مرتب بپوشید و ترجیحا تیپ اداری بزنید
۳) حتما یه ساعت مچی بندازید رو دستتون
۴)موقع ورود و راه رفتن حتما عادی باشید.
۵) قطعا شما باید بشینید رو‌صندلی و مصاحبه کنید، قبل از نشستن روی صندلی ، کنار صندلی بایستید تا به شما اجازه بدن که بشینید، حتما تشکر کنید
۶)ممکنه درمورد بد ترین اتفاق یا بهترین اتفاق زندگی شخصیتون و عکس العمل شما نسبت به اون اتفاق از شما سوال کنن پس خودتون رو آماده کنید.
۷) ممکنه از شما سوالی بپرسن و میزان قاطعیت شما در تصمیم گیری در مواقع سخت و دشوار بسنجن، خودتون رو آماده کنید.
«دوستانی که شغلشون جنبه عملیاتی داره روی مباحث ایمنی بیشتر تمرکز کنید»
دیدتون نسبت به مصاحبه مثبت باشه. مصاحبه کننده نه با شما دشمنی داره و نه هم شما رو میشناسه و یه فرد کاملا بی طرفه ، آنچه که نیستید رو به نمایش نزارید، و هر آنچه که هستید رو هم به نمایش نزارید.
اگه چیزی به ذهنم اومد دوباره میام واستون میگم، انشالله همتون قبول بشید و برا منم دعا کنید ، یک ماه دیگه مصاحبه دارم که رسمی بشم.
موفق و پیروز باشید.
نویسنده: فولاد جهان (مشاهده تجربه)
نویسنده: فولاد جهان تاریخ ارسال: چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۴۸ کد دیدگاه: ۳۹۸۷۲۱۲
ادامش خالی از لطف نیست. من همه‌ی مصاحبه ها رو با هم دارم میگم. جمع اعداد تک رقمی. جمع اعداد زوج تک رقمی. جمع اعدادفرد تک رقمی از حفظ. تعداد دکمه های پیرهنت یا مانتو خودت بدون نگاه کردن. جهت سنجش نکته بینی فرد. سخنان امام جمعه مربوط به همون هفته. سجده آخر زیارت عاشورا. آیت الکرسی. 3تا خصوصیت مثبت ومنفی از خودت.. این همیشه میپرسن تو مصاحبه ها. هر کدوم سه تا حفظ باش. اینو حتما حفظ باش همیشه میپرسن. اگر مافوق شما از شما کار خلاف قانون بخواد چه کار میکنی این سوال همیشه میاد جوابش، تو اینترنت هست. طبق ماده 96 قانون مدیریت.......... بیوگرافی کامل خودت به انگلیسی حفظ باش. نرم افزار های تخصصی رشتت آشنا باش مثلا من شیمی اسپن یا هایسیس آشنام. پروژه دانشگات. کارآموزیت. آمادگی داشته باش در مورد تولیدات شرکت میزان تولید مزایای شرکت اطلاعات داشته. فرماندار شهردار امام جمعه شهرت رو بشناس روسای شرکت رو بشناس همینا حالا اگر سوالی داشتی بپرس از من با تشکر. اگر پسری در مورد خدمت سربازیت وکارای اونجا هم بگو
نویسنده: فولاد جهان (مشاهده تجربه)
نویسنده: فولاد جهان تاریخ ارسال: چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۳:۳۳ کد دیدگاه: ۳۹۸۷۱۸۹
سلام دوستان من قبول شده فولاد جهان‌آرا خرمشهر هستم که هنوز بعد از 8 ماه وازمون کتبی ودومرحله مصاحبه تخصصی و روان‌شناسی دعوت به کار نشدم حدودا نزدیک 120 نفر هستیم. خواستم اطلاعاتم رو با شما به اشتراک بگذارم.
در مورد آزمون کتبی اینو بگم که امتیازش بسیار تاثیر گذاره. وقتی تو مصاحبه داره ازتون سوال تخصصی رشته میپرسه سعی کنید کتابی. جواب ندید واگر جواب رو بلد نبودی شروع کن بدون قطع شدن حرف از چیزای تخصصی که خوندی توضیح بده وکلامت رو قطع نکن. اخم نکن. چشم به چشم مصاحبه کننده باش. زمین یا آسمون رو نگاه نکن. صدات نلرزه. دستت نلرزه. گاردت باز باشه دستات گره کرده نباشه. مسیرت از منزل تامکان مصاحبه مثلامیگی 15 دقیقه. بعد از چند دقیقه میپرسه چند دقیقه ای رسیدی اینجا اگر یه عدد دیگه گفتی میفهمه آدم دروغ گویی هستی.تحت هیچ عنوان صحبت حقوق نکن. قبل مصاحبه روانشناسی حتما مراقبه ومدیتیش کن برای آرامشت تمرکز عالیه. اگر جایی شاغل رسمی نیستی. زیاد روش تاکید نکن. از بدی های شغل قبلیت نگو مثلا نگو حقوقم کم بود یا سخت بود و.... سابقه خیلی برای مصاحبه کننده مهم نیست فقط میخواد بدون تو کاری هستی یا نه. توی تست حقیقت سنجی کامپیوتری سعی کن راستشو بزنی ودروغ نگی وهیچ گزینه ای رو خالی نذاری. توی روانشناسی بالینی که معمولا یه خانوم وهمراه یه آقا نشستن سعی کن از روابط خانوادگیت بگی اما خیلی از مسائل شخصیت نگو که ردت میکنه. اول یه حس صمیمیتبرات درست میکنه بعد اگر از مسائل ریز شخصیت بگی رد شدی. تخصصی از من عمق استخر خرمشهر رو پرسید که جواب دادم ذهنی. زبان تخصصی رشتت حفظ باش. یادت باشه لغت تخصصی حفظ باشی لغت دانشگاهی بدرد نمیخوره. حتما آخرین کتاب غیر درسی که خوندی در موردش مطالعه داشته باش. حالا بازم اگر سوالی داشتی در خدمتم. من فقط محض ثوابش اینا رو گفتم یا حق
نویسنده: شاعر (مشاهده تجربه)
نویسنده: شاعر . تاریخ ارسال: سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۲۰:۴۸ کد دیدگاه: ۳۹۸۶۴۴۹
بنده در آزمون قبول نشدم ولی برای دوستانی که جهت مصاحبه استرس دارند چند نکته ذکر میکنم.
1_ در زمان مصاحبه خیلی ریلکس و متعادل بر صندلی که به شما تعارف میشه بنشینید.
2_ اکثرا گفته میشود که رنگ آبی برای لباس مناسبتر است.
3_ وقتی وارد اتاق مصاحبه میشوید ممکنه اتاق مسئول قسمت شرکت یا مدیر عامل بخش بزرگی از شرکت باشد. پس تبعا از تندیس ها و جوایز و افتخارات اتاق متعجب نشوید و به آنها خیره نشوید.
4_خواهشا پس از گوش دادن کامل یک سوال اندکی چند ثانیه فکر کنید سپس جواب دهید.
5_ درمورد مشاکل و مشکلات حاد خانوادگی و غیر چیزی اعلام نکنید.
6_مغرورانه حرف نزنید و رویا پردازی نکنید.اگر من بیام تو شرکت فلان میکنم و بهمان میکنم.
7_ به فردی که مصاحبه گر است احترام خاصی قائل شوید چون 10 یا 15 سال است در رشته تخصصی شما در شرکت مشغول بکار است.پس واقع بینانه میپرسد و انتظار جواب منطقی و صحیح را دارد.
8_ از واژه من کمتر استفاده کنید. از واژگانی همچون مشارکت _اتحاد _تلاش_هم فکری_ نیازمند به آموزش هستم_ استفاده از تجربه مدیران قبلی البته با دانش بروز _ تعهد و صداقت بیشتر استفاده کنید.
9_حتما گوشی خود را بیصدا یا خاموش کنید.
10_ در مورد بحث حقوق و مالی طوری حرف نزنید که پول برای شما مهمتر است.
البته رعایت این قوانین برای مصاحبه های چند برابر ظرفیت پیشنهاد میگردد.
نویسنده: بازرگانی (مشاهده تجربه)
نویسنده: بازرگانی تاریخ ارسال: چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ارسال: ۱۶:۲۳ کد دیدگاه: ۳۹۷۸۲۷۲
سلام دوستان من توی مصاحبه پالایشگاه یادآوران شرکت کردم و تجربیاتم رو اینجا براتون مینویسم امیدوارم که براتون کارایی داشته باشه.
اولا که درباره رفتار مناسب در جلسه مصاحبه خیلی تحقیق کنید
در ابتدای جلسه از من خواستن که خودم رو معرفی کنم که توی این زمان خیلی مهمه که از خودتون و کارهایی که تا الان انجام دادین و دوره هایی که گذراندین توضیح بدید نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی...
برای من که ۴ نفر توی اتاق مصاحبه حضور داشتن که بعد از معرفی کردن خودم هرکدام هم یه سری سوالات میپرسیدن
استاد دانشگاه که درس های تخصصی رشته رو می‌پرسید و کلمات تخصصی رشته به انگلیسی میپرسیدن....ازم خواستن که خودم رو به انگلیسی معرفی کنم....یه متن چاپ شده تخصصی انگلیسی دادن که بخونم و ترجمه کنم....سوالات روانشناس خیلی خیلی مهمه که خوب جواب بدین مثلا اینکه چطور بین کار و زندگی تعادل ایجاد میکنی....چرا ازدواج نکردی.‌‌‌..اگر که همکارت کار انجام نده و تو مجبور بشی کارش رو انجام بدی چکار میکنی.‌‌‌..چه دلیلی باعث میشه کار رو رها کنی.....ویژگی های مثبت و منفی تو از دیدگاه دوستانت چی هستن.....با همکارهای قبلی روابط صمیمی داری یا نه.... چرا شغل قبلی رو رها کردی.‌....نقاط قوت و ضعفت چی هستن....من این موارد یادم هست اما این رو میتونم بهتون بگم که داشتن اعتماد به نفس توی جلسه خیلی مهمه سعی کنید که با آمادگی و بدون استرس توی جلسه حضور پیدا کنید.من با مدرک کارشناسی بازرگانی شرکت کرده بودم و مصاحبه دیپلم نمیدونم که به چه صورت هست

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2571354
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k