• ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس سال ۱۴۰۰

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس سال 1400

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس در سال 1400 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله طب صنعتی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس در سال 1400 از مرحله طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: PETRO (مشاهده تجربه)
نویسنده: PETRO تاریخ ارسال: شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۹:۳۱ کد دیدگاه: ۳۷۶۶۱۲۰
اولین کاری که در طب صنعتی انجام میدن وارد یه اتاق میشید قد و وزنتون و فشار رو میگیرن و بهتون میگن سابقه بیماری یا عمل جراحی دارید یا خیر.دومین مرحله میرید تو اتاق آزمایش خون و ادرار،بعدی هم شنوایی سنجی،اتاق بعدی بینایی و کور رنگی،و در آخر اتاق نوار قلب چک میکنن و پرونده رو تحویل پذیرش میدید‌.و تو همون روز ما رو فرستادن یه درمانگاه خود ماهشهر عکس گرافی سینه هم گرفتیم همش دو دقیقه بود و میرید خونه بعد ۱۰ روز میفرستن دنبالتون همون طب صنعتی واسه دکتر متخصص برای چک کردن بدن و نتیجه ازمایشات. موفق باشید

مرحله معاینات پزشکی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس در سال 1400 از مرحله معاینات پزشکی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: محمد شیمیست (مشاهده تجربه)
نویسنده: محمد شیمیست تاریخ ارسال: شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۰:۱۲ کد دیدگاه: ۳۷۷۳۱۷۸
سلام
برای معاینات اینجوری بود که اول پذیرش می‌شید با کارت ورود به معاینه و پرونده تشکیل میدید بعدش ازتون نمونه خون و ادرار میگیرند و به ترتیب شنوایی سنجی و بینایی سنجی و قد و وزن و نوار قلب و پزشک رو باید برید, همشون خانم هستن و بینایی سنجی خیلی سختگیری می‌کنه
پزشک هم کامل بالا تنه رو نگاه می‌کنه که هم جراحی نداشته باشی و شاید هم برای خالکوبی چون بازو ها رو هم نگاه می‌کنه
ساعت ۱۲ هم گفتن میرسم برای عکس قفسه سینه

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس در سال 1400 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: Yasi (مشاهده تجربه)
نویسنده: Yasi تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۲:۵۷ کد دیدگاه: ۳۸۹۳۲۱۲
تجربه ی مصاحبه:
اول گفتن خودت رو معرفی کن
بعد گفتن میتونی این چیزایی که گفتی رو به انگلیسی بگی منم شروع کردم به گفتنشون چندتا جمله که گفتم گفتن کافیه.
بعدش گفتن کامپیوتر بلدی با کدوما بیشتر کار کردی و اینکه بنظرت کدوم مهارت توی صنعت بیشتر کاربرد داره، یه سوال اکسل هم پرسیدن، درباره مازلو و هرمش پرسیدن، چندتا کلمه ی تخصصی پرسیدن که باید معادل فارسیش رو میگفتم. marketing mix چیه درباره ش توضیح بده 4p رو به انگلیسی هم برامون بگو گفت سه تای دیگه بهشون اضافه شده اونا رو هم به انگلیسی بگو
Pricing strategies رو توضیح بده
Market segmentation چیه توضیح بده
Shipping order چیه
پرسید با اینکوترمز آشنایی داری. بگو چیه
CFR رو توضیح بده
CIF چه تفاوتی باهاش داره
بعدش گفتن مقالاتت توی چه حوزه ای هست؟ موضوعاتشون رو بگو.آیا B2B هم کار کردی؟ آیا با ژورنال های نفت آشنایی داری؟ و ...(بیشتر از اینا پرسیدن ولی فقط اینا یادم مونده)
روانشناس پرسید اگه رئیست یه کار غیر قانونی بخواد چیکار میکنی؟ چه رفتارهایی از رئیست ناراحتت میکنه؟ چطوری میخوای بین کار و زندگیت تعادل برقرار کنی؟ میدونی کجا میخوای مشغول بشی؟ گفتن مشکلی با مسافت زیاد محل زندگیت تا محل کارت نداری با توجه به اینکه انتقالی ای در کار نیست؟
استاد دانشگاه گفت یه متن انگلیسی هم آماده کرده بودیم که برامون بخونیدش و ترجمه ش کنید منم گفتم در خدمتم ولی گفتن با توجه به اینکه کتاب ترجمه کردی و سوالایه انگلیسی ای که ازت پرسیدیم و جواب دادید نیاز نیست
آخر سر دوباره گفتن اسم کتابات رو بگو. کدومش تالیف بود کدومش ترجمه که عنوان کتابا رو گفتم و گفتم اگه نیازی هست تا چکیده ی هر کدوم رو بهتون بگم که گفتن نه نیازی نیست.(چکیده ی مقالات، پایان نامه و .... رو از قبل بخونید که اگه ازتون پرسیدن بلدشون باشید)
اولش که شروع کردن به سوال تخصصی پرسیدن بخاطر ماسک بعضی از سوالاشون رو متوجه نمیشدم و میگفتم میشه دوباره تکرار کنید که لطف میکردن و دوباره میپرسیدن دو سه تا سوال دیگه رو بازم متوجه نشدم چی پرسیدن روم نشد بگم نشنیدم گفتم الان میگن مشکل شنوایی داره بهمین خاطر گفتم حضور ذهن ندارم آخرش دل رو زدم به دریا و ازشون معذرتخواهی کردم و گفتم بخاطر ماسکتون متوجه نمیشم اگه میشه بلندتر بپرسید که اونا هم بلندتر پرسیدن بقیه ی سوالا رو. پس اگه سوالی رو نشنیدید خجالت نکشید و ازشون بخواین که دوباره و سه باره تکرارش کنن.
نویسنده: Yasi (مشاهده تجربه)
نویسنده: Yasi تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۲:۲۱ کد دیدگاه: ۳۸۹۳۲۰۶
سوالات روانشناسی رو از سایت های مختلف دانلود کنید و مطالعه کنید تا هم با نمونه سوالات آشنا بشید و هم یه سری جواب قانع کننده براشون آماده کنید تا اونجا آمادگی کامل داشته باشید(چند تا از کلیپ هایه مربوط به سوالات مصاحبه ی استخدامی رو توی یوتیوب نگاه کنید تا متوجه بشید که هدف از پرسیدن بعضی سوالا چیه )
همون توضیحاتی که برای معرفی خودتون میگید رو به انگلیسی هم بلد باشید چون ممکنه بهتون بگن حالا همین توضیحات رو به انگلیسی بگو(نام و نام خانوادگی، رشته ی تحصیلی، معدل، کارهایه پژوهشی ای که انجام دادید، سوابق کاری و چند تا هم از خصوصیات اخلاقی بنظرم کافیه)
از من چندتا سوال مبانی، بازاریابی، اینکوترمز هم پرسیدن(معمولا سیستم هایه خرید و انبارداری هم میپرسن)
معمولا یه متن تخصصی هم میدن که باید روخوانی کنی و ترجمه ش رو هم بگی. از من این قسمت رو نپرسیدن ولی کلی کلمه ی تخصصی ازم پرسیدن و سوالات بازاریابی و اینکوترمز رو هم انگلیسی میگفتن و من معنیشون رو میگفتم و توضیحات رو میدادم
نویسنده: e.m (مشاهده تجربه)
نویسنده: e.m تاریخ ارسال: یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۴:۲۲ کد دیدگاه: ۳۸۷۹۰۸۰
سلام دوست عزیز. مصاحبه کننده های مکانیک یاداوران استاد دانشگاه بودن‌. من ارشد بودم فقط از پایان نامه پرسیدن.
دروس سیالاتی رو بلد باش.
ممکنه مصاحبه کننده از صنعت هم بیاد‌. پمپ کمپرسور توربین خط لوله رو بشناس.
در مورد روانشناسی زیاد یادم نیست ولی در اینترنت سرچ کن. مصاحبه ببشتر روحیه و روانشناسیه. استرس نباید داشته باشی. نباید اعصابتو بهم بریزن.
یک سوال روانشناسی این بود که در صورت بروز مشکل برای خانواده؛ کار رو ول میکنی بری؟ بگو اولیت اصلی خانواده است ولی کار هم مهمه. و ..
نویسنده: Yasi (مشاهده تجربه)
نویسنده: Yasi تاریخ ارسال: جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۹:۰۵ کد دیدگاه: ۳۷۹۸۷۲۹
سلام دوست عزیز
سوالات روانشناسی رو از سایت های مختلف دانلود کنید و مطالعه کنید تا هم با نمونه سوالات آشنا بشید و هم یه سری جواب قانع کننده براشون آماده کنید تا اونجا آمادگی کامل داشته باشید(چند تا از کلیپ هایه مربوط به سوالات مصاحبه ی استخدامی رو توی یوتیوب نگاه کنید تا متوجه بشید که هدف از پرسیدن بعضی سوالا چیه )
همون توضیحاتی که برای معرفی خودتون میگید رو به انگلیسی هم بلد باشید چون ممکنه بهتون بگن حالا همین توضیحات رو به انگلیسی بگو(نام و نام خانوادگی، رشته ی تحصیلی، معدل، کارهایه پژوهشی ای که انجام دادید، سوابق کاری و چند تا هم از خصوصیات اخلاقی بنظرم کافیه)
از من چندتا سوال مبانی، بازاریابی، اینکوترمز هم پرسیدن(معمولا سیستم هایه خرید و انبارداری هم میپرسن)
معمولا یه متن تخصصی هم میدن که باید روخوانی کنی و ترجمه ش رو هم بگی. از من این قسمت رو نپرسیدن ولی کلی کلمه ی تخصصی ازم پرسیدن و سوالات بازاریابی و اینکوترمز رو هم انگلیسی میگفتن و من معنیش رو میگفتم و توضیحات رو میدادم
نویسنده: Yasi (مشاهده تجربه)
نویسنده: e.m تاریخ ارسال: دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۲:۱۶ کد دیدگاه: ۳۷۷۵۲۸۰
مصاحبه خیلی منبعی نمیشه گفت چون بستگی داره به سوال کننده ها.
برای من فقط و فقط از پایان نامه پرسیدن. یه متن مکانیکی ساده رو خوندم و ترجمه کردم. سوالات روانشناسی هم قبلا بحث شده روش. مثل کار مهم تره یا خانواده که میشه خانواده. یا اگر پرسیدن یک نفر اتش گرفته و تجهیز گران قیمتی هم داره میسوزه چکار میکنی بگو اول جون افراد مهمه.
مصاحبه سخت نیست در مجموع. اطلاعات فنی از پمپ ها و... در اینترنت پیدا کن.
نویسنده: امید نهایی (مشاهده تجربه)
نویسنده: امید نهایی تاریخ ارسال: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۲:۱۵ کد دیدگاه: ۳۷۷۰۴۱۳
من ارشد مهندس شیمی غیربومی بدون سابقه کار قبول شدم .... سوالات تخصصی سخت نبود درباره نحوه عملکرد زودپز... سیالات نیوتونی و غیر نیوتونی ... پایان نامه .... کمپرسور سانتریفیوژ.... متن زبان انگلیسی از کتاب پدیده انتقال گفتن ترجمه کنم ... ی سال سابقه کار غیر مرتبط داشتم در مورد ویسکوزیته روغن موتور اینا پرسیدن ..... ارتفاع چه تاثیری رو جوشیدن آب داره ... ضدیخ چرا در تابستان استفاده میشه .... سوالات روانشناسی .... کار گروهی انجام دادی ... من فوتبال رو وسط کشیدم و چند سوال اینجوری پرسیدن ... چرا تو سن ۳۱ سالگی ازدواج نکردی ... اگه یادوران قبولت نکنه چی میشه ... ۵ سال دیگه واسه یاداوران چه نیرویی هستی و دیگه بقیش یادم نیس.... همینو بهتون بگم اگه آزمون کتبی رو خوب ندیدن انتظار نداشته باشین با دادن مصاحبه خوب قبول شین ... سری قبلی آزمون بندر امام رو کتبی بد تستاشو زدم ولی مصاحبه به نطرم خودم خوب بودم ولی قبول نشدم ... بچه های ارشد بخونیت و تو مصاحبه صداقت داشته باشین مصاحبه حله ... در ضمن پرسیدن واسه دکتری میخونی یا نه گفتم نه .... این بود کل چیزی که یادم بود ایشاا... شما هم تو آزمون های استخدامی با تلاش قبول بشین
نویسنده: پسر (مشاهده تجربه)
نویسنده: پسر تاریخ ارسال: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۰:۱۵ کد دیدگاه: ۳۷۷۰۳۸۲
مصاحبه من خیلی ساده بود
تخصصی:
اجزای برج تقطیر رو نام ببر (!)
جریان رفلاکس چیه تو برج؟
شیر گازی که تو خونتون دارید و باهاش جریان گاز شهری رو باز و بسته میکنین، چند درجه باز و بسته میشه و از چه مدل شیریه؟
ی کتاب زبان بود گفت بخون و معنی کن
کارآموزی کجا بودی؟ (همین!!!)
نرم افزار چی بلدی و کار کردی؟
روانشناس:
فرض کن قبول شدی، ما چهار سال دیگه اومدیم شمارو تو شرکت ببینیم، کجا زیارتتون کنیم؟
اگه چهار سال موندی و ترفیع نگرفتی، شرکتو مقصر میدونی؟ اگه ده سال شد چی؟
اولش گفتم طبع شعر دارم و گاهی شعر میگم، گفت یکی از شعراتو برامون بخون
مرده ی سوال پرسید، زنه برای سرکاری (که من متوجه شدم) به مرده گفت اقای فلانی داشتم با گوشی پیام میدادم متوجه نشدم چی پرسیدین ازشون، میشه بگید؟ مرده هم شروع کرد براش کامل دوباره توضیح دادن. میخواستن ببینن من میپرم تو حرفشون و سوالی که از من نشده رو جواب بدم یا نه. منم ساکت موندم تا حرفاشون با هم تمون شد
نویسنده: سامان (مشاهده تجربه)
نویسنده: سامان تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۷:۱۲ کد دیدگاه: ۳۷۶۳۰۲۱
کلا مختصر تجربیاتمو از بندر امام و یادآوران میگم.از نظر خودم مهمترین پارامتر راستگوییه.و راستگوییه شمارو همون تستای روانشناسی که توی سیستم هستن مشخص میکنن.سعی نکن خودتو خوب نشون بدی که باور کن میفهمن.اشتباهی ک توی بندر امام انجام دادم.تستارو با توجه به شخصیت خودم نزدم و وقتی وارد اتاق شدم از اونجایی که گفتن خودتو معرفی کن تا آخر مصاحبه کلا منو به چالش کشیدن.میخواسن بهم ثابت کنن من دروغگوهم و همینم شد.اما یادآوران نه.تصمیم گرفتم خودم باشم.تستارو درست زدم.وقتی وارد شدم اصن نگفتن خودتو معرفی کن و خیلی جا خوردم.ودوتا از مصاحبه کننده ها شروع به سوالات تخصصی کردن نه خیلی زیاد.بعدشم گفتن کدوم دستگاه های تجزیه دستگاهیو بلدی هر کدومو بلدی توضیح بده.مصاحبه کننده بعدی روانشناس بود.اصن منو به چالش نکشید.از حقوق و کار شروع کرد.کارت چیه؟اونجا چقدر میگیری؟گفت اینجا تا چند وقت حقوق پایینه مشکلی نداری؟مشکل نداری از یه شهر دیگه بیای اینجا؟؟؟؟و سوالات خانوادگی و شخصی هم پرسید.گفت عصبانی میشی؟گفتم آره؟کی عصبانی میشی؟چیکار میکنی؟ووو
بین مصاحبه ازم پرسید حس میکنم استرس داری.گفتم بله دارم.گفت آب بخور.اولش گفتم نه ممنون ولی چون اصرار کردن منم یه تعارف بشون کردمو خوردم.بچه ها باهاشون شوخی میکردم.سعی میکردم وقتی دارم جواب یکیشونو میدم به بقیه مصاحبه کننده هام نگاه چشمی بندازم و بقیه روهم مخاطب خودم قرار بدم.سعی کنید ادبیات خوبی داشته باشین.به عنوان مثال اگه گفتن برا چی کار میکنی نگین برای پول و درآمد بگو برای تامین هزینه های زندگیم.این دوتا یه معنیو میدن اما خیلی باهم فرق دارن.کلا دوتا سوال چالشی پرسیدن که یکیش همین خانواده و کار بود.ک من گفتم کار البته با توضیح.ولی قانع نشد.و حس کردم میخواد منو عصبانی کنه.یکی از مصاحبه کننده هام یه سوال پرسید که اونم هدفش عصبانی کردن من بود.بهم گفت الان ک میری بیرون به بقیه میگی چ سوالایی ازت پرسیدن.منم گفتم آره.ک غیر مستقیم گفت اینکارت تقلبه.ولی بازم عصبانی نشدم و براش با خونسردی توضیح دادم این کمکه نه تقلب.یه انتقادی هم کردم که اگه بگم ادمین کامنتو تایید نمیکنه☺بهشون گفتم به ضررمه اما میگم.گفتن بگو و منم گفتم.که دیدم همون روانشناسی که اصن صحبت نمیکرد و فقط نگام میکرد ک گفت من بازرس شرکتم.پا به میدون گذاشتو گفت این مسئولیت پذیریتو نشون میده و باهم صحبت کردیم.در کل توی مصاحبه استرس یه مقدار داشتم اما دروغ نگفتم شوخی میکردم ازشونم نترسیدم.هر سوالیو بلد نبودم میگفتم نمیدونم.دیگه زیاد پیچش نمیدادم.اونام بیخیال میشدن.ولی زبان تخصصی و دستگاه کروماتوگرافی و دستگاه های نوری و طیف سنجی رزونانس مغناطیس هسته ای در بخونین کلا دستگاه هارو بخونین.تا جایی که یادم بود گفتم.یا علی
نویسنده: e.m (مشاهده تجربه)
نویسنده: e.m تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۲۰:۲۴ کد دیدگاه: ۳۷۶۲۶۴۸
جواب "مج" که گفته بود چه کتاب هایی خوندم.
باکس سیالات راهیان ارشد چاپ 93
ارتعاشات راهیان ارشد چاپ 93
استاتیک دینامیک مقاومت مصالح پوران پژوهش.
کتاب 10 سال کنکور مکانیک مدرسان از سال 78 تا 89
نکته مهم برای باکس سیالات بنظرم خوندن سوالات کنکور شیمی از سال 92 تا 1400 هست. چرا این بازه؟ چون جواب تشریحیش در اینترنت هست.
اگر مکانیکی حتما سوالات دهه 60 و 70 و تا حدودی دهه 80 رو تسلط بیشتری داشته باش. بخصوص سال 67 تا 78.
خلاصه نوشتم چون یکبار طولانی نوشتم هرگز تایید نشد.
نویسنده: برق قدرت (مشاهده تجربه)
نویسنده: برق قدرت تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۶:۵۵ کد دیدگاه: ۳۷۶۲۴۰۹
تخصصی روش وارد لئونارد،انواع نمره سیم، انواع کلید قدرت، تفاوت قفس سنجابی با رتور سیم پیچی،کدوم بهتره و چرا؟ انواع کنتاکتور، روش راه اندازی لامپ های دارای گاز، mccbچیه؟ رسم مدار ستاره مثلث، مقادیر فیوز تاسیسات
نویسنده: سامان (مشاهده تجربه)
نویسنده: سامان تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۳:۴۸ کد دیدگاه: ۳۷۶۲۱۲۸
خداروشکر من قبول شدم.قبل از این سوال ازم پرسید بین عشق و تفریح و پیشرفت اولویت بندی کن که من گفتم عشق پیشرفت تفریح.بعدش سوال کرد اگ سر کار باشی خانمت زنگ بزنه بیای چیکار میکنی؟که من بهش گفتم مرخصی یا کسیو جا خودم میزارمو میرم گفت نه مرخصی ندن و کسی هم نتونی جا خودت بزاری.گفتم نمیرم پیش خانومم و سر کارم میمونم.گفت مگه نگفتی عشق مهتر از پیشرفته پس باید بری خونه پیش خانومت فوقش توبیخت میکنن و خونواده مهمتره.خواسم بش بگم عجب رکبی خوردم. ولی خداروشکر خودمو جمعو جور وردمو بهش گفتم بله ولی زمانی این کارو میکنم بحث مرگ و زندگی باشه نه این سر هر موضوعی من بخوام برم خونه و اینکه من دارم به خاطر خانوادم کار میکنم اگه خانوادم نباشن مسلما کار من ارزشی نداره ولی باید موضوع خیلی مهمی باشه که بخوام برم پیش خانومم.آخر مصاحبمم بم گفت سوالی یا درخواستی داری که منم یه انتقاد خفن ازشون کردمو گفتم شاید به ضررم باشه اما میگم گفتن بگو و منم گفتم.
نویسنده: Aref jome (مشاهده تجربه)
نویسنده: Aref jome تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۰:۱۲ کد دیدگاه: ۳۷۵۲۶۳۵
برادر عزیز بزرگترین اشکال بچه ها در زمینه روانشناسی اینه که میخوان جواب سوال رو بدن یعنی بین گزینه یک و دو یکی رو انتخاب کنند در صورتی که روانشناس قالبا جواب واسش مهم نیست فقط میخواد بدونه آیا صادق هستی یا اینکه استرسی هستی و نحوه تکلم طرف مقابل چطوره! حالا واسه این سوال انتخاب بین همسر و شرکت ، همه می‌دونیم خانواده در الویت هست ولی قرار نیست بگی خانواده! در جواب مثلا توضیح میدین که سوال شما مثل این میمونه که من بین خانمم و مادرم یکی رو انتخاب کنم که هر کدوم جایگاه خاص خودش رو داره پس خانمم و شرکت هر کدوم جایگاه خاص خودشون رو دارن و اولویت ها در شرایط مختلف متفاوت هستن و بنده قبل ازدواج شرایط کاری خودم را به همسرم توضیح دادم و میدونه که من شیفت هستم و حقوق این مقدار هست و.. و از اون طرف کارم شخصیت اجتماعی منو تشکیل میده و از این توضیحات! نیاز نیست گزینه ای انتخاب کنی!
حالا بعد این جواب روانشناس شروع میکنه به فشار اوردن که این دقیقا سوال دوم روانشناس هست که به صورت غیر مستقیم میپرسه! بهت فشار میاره که یکی رو انتخاب کنی میخواد ببینه چقدر سر حرفت میتونی بمونی و با فشار و تشر و آیا عصبانی میشی؟میترسی؟ بخاطر رضایت طرف مقابل کوتاه میای وغيره که با رفتارت واسه روانشناس مشخص میشه.
نویسنده: Aref jome (مشاهده تجربه)
نویسنده: Aref jome تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۹:۲۳ کد دیدگاه: ۳۷۵۲۵۸۵
سلام دوست عزیز من سابقه بهره برداری بالای شش سال دارم ولی نمیدونم چه تاثیری داره فقط میدونم وقتی تویه مصاحبه اینو گفتم فقط ازم پرسیدن چطور پمپ رو استارت میکنی منم خیلی راحت واسش کامل توضیح دادم و فرق گیت ولو و گلاب ولو رو بگو که خیلی ساده بودن دیگه هیچ سوالی از من نپرسید فقط خواست بدونه واقعا سابقه دارم یا نه ، زبان انگلیسی پرسید بهش گفتم دانشجو زبان انگلیسی هستم و زبان روسی بلدم بودم که پنل ۲ استاد دانشگاه هم مسلط به زبان روسی بود و کل مصاحبه من یک سوال روانشناسی بود که بین خانمت و شرکت کدوم رو انتخاب میکنی که واسه این سوال خواستی واست توضیح میدم چون من قبلش در مورد این سوال تحقیق کردم.
نویسنده: مهندسی شیمی (مشاهده تجربه)
نویسنده: مهندسی شیمی تاریخ ارسال: چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۱:۰۷ کد دیدگاه: ۳۷۴۵۶۱۵
من پنل یک بودم
راجب اعداد بدون بعد جذب گاز دفع گاز پمپ توربین کمپرسور پدیده ی سرج تو کمپرسورهای گریز از مرکز شرایط استفاده از معادله برنولی
یه متن زبان دادن گفتن ترجمه کن
گفتن خودتو معرفی کن به انگلیسی
خانم روانشناس یه سری چیزا پرسید ازم
منم در حد توان جواب دادم دیگه بقیش با خداست برادر
نویسنده: Aref jome (مشاهده تجربه)
نویسنده: Aref jome تاریخ ارسال: جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۳:۰۹ کد دیدگاه: ۳۷۳۹۷۳۴
سلام دوستان عزیز از من هیچ سوال تخصصی نپرسیدن هیچ فقط پرسید چطور پمپ رو استارت میکنی و فرق گیت ولو و گلاو ولو رو بگو خواست ببینه ۷ سال سابقه کار بهره برداری دارم آیا درست میگم یا نه بعدش یک سوال روانشناسی از من پرسیدن که اگه شرکت آتیش بگیره و خانمت بیمارستان باشه کدوم رو انتخاب میکنی و منم گفتم هیچ کدوم رو انتخاب نمیکنم چون مثل این میمونه که بین مادر و خانمم یکی رو انتخاب کنم که هر کدومشون جایگاه خاص خودشو داره!
آقا نیم ساعت بهم فشار آوردن دعوا و سر وصدا که یکیشون رو انتخاب کنم منم کوتاه نیامدم گفتم نظرم همونه که گفتم و تمام
البته من خیلی آرامش داشتم و راحت و عالی حرف زدم و خودمو معرفی کردم.
نویسنده: رحمان (مشاهده تجربه)
نویسنده: رحمان تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۳:۴۱ کد دیدگاه: ۳۷۳۸۷۲۷
سلام دوستان وقت بخیر
من امروز ازمایشگاه مصاحبه داشتم.
رفتار مصاحبه کننده ها بسبار عالی بود و صبور بودن.
تعداد سوالاتی ک میپرسن زیاد بود. از من بالای ۳۰ سوال پرسیدن.
در مورد انواع محلولها، ازیوتروپ ها، gc، انواع دستگاها و مقایسه اونها با همدیگه، محلول سازی، ایمنی در ازمایشگاه، معرقی به انگلیسی، یه پاراگراف گفت بخون انگلیسی و معنی کن، بنزن چه خواصی داره، قانون بیر لامبرت و پایان نامه، طیفایی ک گرفتم، تست ها و ....
اینا تو ذهنم موند
روانسناسی هم چیزای کلی ک دوستان توضیح دادن.
حدود ۷۰ درصد جواب دادم .....
خدا بزرگه دیگه
نویسنده: Sadegh (مشاهده تجربه)
نویسنده: Sadegh تاریخ ارسال: سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۳:۳۱ کد دیدگاه: ۳۷۳۶۲۳۷
ضمن عرض ادب و احترام خدمت دوستان گلم
من م شیمی هستم امروز ساعت ۹ صب مصاحبه داشتم..
ابتدا اینو بگم ک پنل ها برا م بهره برداری سایت کلا ۲ تا بودن و خیلی معطل میشید..من ۹ ربع کم رفتم داخل مسجد برا کنترل مدارک .ساعت ۱۱و نیم رفتم داخل پنل مصاحبه
من پنل ۱ افتادم..
ابتدا خودمو معرفی کردم و مصاحبه کننده درمورد دانشگاه و معدل ازم پرسید و چیزای دیگ
بعدش شدو کرد تخصصی پرسیدن.. هرچی ک فکرشو بکنید تخصصی میپرسن..فوگاسیته..فشار قانون رائولت اعداد بدون بعد راکتور و چیزای دیگ ینی هرچی ک فکرشو بکنید ممکنه ازتون بپرسن
بعدش درمورد سابقه کار توضیح دادم درمورد پالایشگاه ازم پرسیدن
بهره بردار کارش چیه و ...
روانشناس اصلی ی خانمی بود ک فقط ابتدای مصاحبه موقعی داشتن از تخصصی میپرسیدن نشسته بود بعدش دیگ بلند شد رف...روانشناس دومی هم سوالای روتینی میپرسه..برا چی اومدی و این چیزا و اینک هرچی ب بقیه جواب میدی روانشناس از دل همین سوالا ی سوالایی ازت میپرسه...
خلاصه اینک فقط خودتون باشید و هیچ استرس نداشته باشید اگ قسمت باشه اینجا قبول بشیم قبول میشیم اگرم ن هرکاری بکنیم نمیشه
ب خودمم قول داده بودم بعد مصاحبه هرچی شد بیام اینجا توضیح بدم امیدوارم تونسته باشم ذره ای بهتون کمک کرده باشم
اگ سوالی داشتید ک در توانم بود راهنمایی کنم حتما این کارو میکنم...
نویسنده: ادمیلسون (مشاهده تجربه)
نویسنده: ادمیلسون تاریخ ارسال: سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۰۶:۴۲ کد دیدگاه: ۳۷۳۵۸۵۷
سلام
من دیروز مصاحبه دادم
3مصاحبم بود 6نیم رفتم داخل اتاقf
واقعا خسته کننده بود اینقد کُند خب این چه وضعشه اخه 3 ساعت و نیم معطلی 
تازه حراستم ننیزاشت داخل بری تا 10دقیقه قبل ساعت مصاحبت مثلا 10دقیقه مانده به 3 زیر آفتاب ایستاده دم در
دوستان گفتنی ها رو گفتن دیگه منم بگم
توی مسجد میرید و کارت مصاحبه رو میدین و میرید منتظر میمونید تا صداتون کنن که برای من بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا صدام بزنن
بعد اصل و کپی مدارک تحویل میدیم بهشون امضا و تطبیق مدارک ها بعد دوباره میشینیم منتظر تا صدا کنن و گوی قرعه کشی را برداریم
بعد گوی را برداشتیم و روی پرونده شماره پنل رو مینویسند
سپس دوباره میرویم و مینشینیم تا صدامون بزنن
سپس صدا میزنن و میرویم یه سالنی ک پیاده روی دارد به نسبت دورتر است و میرویم طبقه بالا پشت سیستم و 70ساوال روانشناسی انجام میدهیم.. سپس پایین می آییم و داخل اتاق انتظار می نشینیم 
ک حدودا دوساعت منتظر تا اسممان را میخاند و گوشی را تحویل میدهیم و سپس پشت اتاق مورد نظر می مانیم تا نوبت مصاحبه مان فرا برسد پشت در بسته ی پنل مورد نظر دوباره نیم ساعت منتظر می مانیم تا نفر قبلی خروج کند و اسممان را بخاند و وارد اتاق مصاحبه شویم
و سپس میرویم داخل مصاخبه انجام میگیرد
و بر میگردیم منزلمان
نویسنده: بهره برداری سایت (مشاهده تجربه)
نویسنده: بهره برداری سایت تاریخ ارسال: دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۵:۴۴ کد دیدگاه: ۳۷۳۵۲۰۵
عزیزان مهندسی شیمی انواع شیرها، تعریف کمپرسور کارش انواعش ،برج تقطیر ،واحد الفین سوالات تخصصی من بیشتر درس حرارت بود،متن زبان گفتن بخون و ترجمه کن،و سوالات روانشناسی ،استرس نداشته باشین و توکل کنین به خود خدا
نویسنده: Yasi (مشاهده تجربه)
نویسنده: Yasi تاریخ ارسال: دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۰:۴۸ کد دیدگاه: ۳۷۳۴۷۴۶
#مصاحبه ی استخدامی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی(یادآوران خلیج فارس)
اول گفتن خودت رو معرفی کن
چون لیسانسم زبان بود گفتن میتونی این چیزایی که گفتی رو به انگلیسی بگی منم شروع کردم به گفتنشون چندتا جمله که گفتم گفتن کافیه خیلی سلیس صحبت میکنی.
بعدش گفتن کامپیوتر بلدی گفتم مدرک icdl دارم، گفت با کدوما بیشتر کار کردی و اینکه بنظرت کدوم مهارت توی صنعت بیشتر کاربرد داره، یه سوال اکسل هم پرسیدن، درباره مازلو و هرمش پرسیدن، چندتا کلمه ی تخصصی پرسیدن که باید معادل فارسیش رو میگفتم. marketing mix چیه درباره ش توضیح بده 4p رو به انگلیسی هم برامون بگو گفت سه تای دیگه بهشون اضافه شده اونا رو هم به انگلیسی بگو
Pricing strategies رو توضیح بده
Market segmentation چیه توضیح بده
Shipping order چیه
پرسید با اینکوترمز آشنایی داری. بگو چیه
CFR رو توضیح بده
CIF چه تفاوتی باهاش داره
بعدش گفتن مقالاتت توی چه حوزه ای هست؟ موضوعاتشون رو بگو.آیا B2B هم کار کردی؟ آیا با ژورنال های نفت آشنایی داری؟ و ...(بیشتر از اینا پرسیدن ولی فقط اینا یادم مونده)
روانشناس پرسید اگه رئیست یه کار غیر قانونی بخواد چیکار میکنی؟ چه رفتارهایی از رئیست ناراحتت میکنه؟ چطوری میخوای بین کار و زندگیت تعادل برقرار کنی؟ میدونی کجا میخوای مشغول بشی؟ گفتن مشکلی با مسافت زیاد محل زندگیت تا محل کارت نداری با توجه به اینکه انتقالی ای در کار نیست؟
استاد دانشگاه گفت یه متن انگلیسی هم آماده کرده بودیم که برامون بخونیدش و ترجمه ش کنید منم گفتم در خدمتم ولی گفتن با توجه به اینکه کتاب ترجمه کردی و سوالایه انگلیسی ای که ازت پرسیدیم و جواب دادید نیاز نیست
آخر سر دوباره گفتن اسم کتابات رو بگو. کدومش تالیف بود کدومش ترجمه که عنوان کتابا رو گفتم و گفتم اگه نیازی هست تا چکیده ی هر کدوم رو بهتون بگم که گفتن نه نیازی نیست.(چکیده ی مقالات، پایان نامه و .... رو از قبل بخونید که اگه ازتون پرسیدن بلدشون باشید)
اولش که شروع کردن به سوال تخصصی پرسیدن بخاطر ماسک بعضی از سوالاشون رو متوجه نمیشدم و میگفتم میشه دوباره تکرار کنید که لطف میکردن و دوباره میپرسیدن دو سه تا سوال دیگه رو بازم متوجه نشدم چی پرسیدن روم نشد بگم نشنیدم گفتم الان میگن مشکل شنوایی داره بهمین خاطر گفتم حضور ذهن ندارم آخرش دل رو زدم به دریا و ازشون معذرتخواهی کردم و گفتم بخاطر ماسکتون متوجه نمیشم اگه میشه بلندتر بپرسید که اونا هم بلندتر پرسیدن بقیه ی سوالا رو. پس اگه سوالی رو نشنیدید خجالت نکشید و ازشون بخواین که دوباره و سه باره تکرارش کنن.
خلاصه اخلاق و برخورد خیلی خوب مصاحبه کننده ها باعث شد که بتونم سوالا رو خوب جواب بدم و راضی باشم.
نتیجه ی کار رو هم سپردم دست خدا. اگه قبول شدم که خدا رو شکر اگه هم نه مطمئنم خدا یه جایه بهتر از اینجا رو برام در نظر گرفته
نویسنده: بدون نام (مشاهده تجربه)
نویسنده: بدون نام تاریخ ارسال: دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۰:۲۴ کد دیدگاه: ۳۷۳۴۷۱۰
سلام دوستان من سوالات رو نمیگم ولی نحوه و مراحل مصاحبه و میگم
از اتاق که میرید داخل چهار نفر هستن یکی روانشناس زن سه تا مرد توی اتاق من بودن
شروع میکنن اول احوال پرسی که کی هستی چی هستی از کحا اومدی چیکار میکنی خودتو معرفی کن
بعدش با لحن شوخی و این چیزا باهات حرف میزنن
یکی از نفرات سوالات تخصصی رو میپرسه و بقیه گوش میدن و روانشناسم کلا حواسش به نحوه سوال و جوابت هست
یکیشون سوالاتی میپرسه شبیه روانشناسیه و همه میتونن جوابی چیزی بدن بهش،و روانشناسم اخر سر ازت سوال میپرسه
دراصل تخصصیا رو یک نفر یا نهایتا دونفر میپرسه
من رو اون فرد تخصصی خیلی سوال پرسید نفر دوم گفت من سوالی ندارم و چیزی ازم نپرسید
نویسنده: کیانا (مشاهده تجربه)
نویسنده: کیانا تاریخ ارسال: یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۷:۱۸ کد دیدگاه: ۳۷۳۳۹۴۸
منابع انسانی هستم
سوالات روانشناسی هم
نقاط قوت و ضعف
۵ سال آینده خودت رو کجا میبینی
اگه قبول نشی چکار میکنی
اگه رئیست بخواد یه کار اشتباه انجام بدی چکار میکنی
چطور میتونی با شرایط آب و هوایی اینجا کنار بیای
بعدشم اینکه در یه سوال دیگه در مورد پتروشیمی و پالایشگاه پرسیدن که از کار در این صنعت خبر داری
رییس منابع انسانی پالایشگاه یادواران کی هست
کار پالایشگاه یادواران چی هست
نویسنده: Yasi (مشاهده تجربه)
نویسنده: Yasi تاریخ ارسال: یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۵:۲۲ کد دیدگاه: ۳۷۳۳۷۸۷
پرسیدن چطوری میخوای بین زندگی خانوادگی و کارت تعادل برقرار کنی؟
اگه رئیست ازت بخواد که یه کار غیرقانونی انجام بدی چکار میکنی؟
برات سخت نیست که بخوای بیای اینجا کار کنی؟ رئیست چه رفتاری نشون بده ناراحت میشی؟
این چندتا یادمه ی
نویسنده: نفت ی (مشاهده تجربه)
نویسنده: نفت ي تاریخ ارسال: جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۵:۳۹ کد دیدگاه: ۳۷۳۱۴۷۳
سلام
دوست عزيز خيلي وقت از مصاحبه گذشته همه رو يادم نمياد ضمن اينكه كسايي كه تو اون جلسه بودن ممكنه الان برا شما نيان و سوالات جديد باشن ولي تا جايي كه يادمه ميگم
رفتم داخل جو خيلي خوب و دوستانه اي بود
اول خودمو معرفي كردم كجايي ام رشته تحصيلي سوابق
بعد من از يه شهر خوش اب و هوام و تو شهر خودم به صورت قرار دادي مشغول بودم قبل مصاحبه گفتن دليلت چيه ميخوايي اونجا رو ول كني بيايي ماهشهر؟
ايا بندر امام ميموني يا كار بهتر گيرت بياد ميري؟ استاد دانشگاه از حرارت يادمه سوال كرد از جرم چندتا سوال پرسيد از كمپرسور پرسيد از برج تقطير و جريان برگشتي سوال كرد
تقريبا از بيشتر درسا اختصاصي از چندتا مبحث سوال كرد
من سابقه پايپينگ و مكانيك داشتم نفر صنعت در مورد چند نوع از ولو ها و عملكردشون سوال كرد از فلنج ها و انواعش پرسيد از اتصالات
متن كه من ترجمه كردم متن تخصصي مهندسي شيمي بود در مورد گرانروي نسبي بود
روانشناس هم پرسيد چرا تا حالا ازدواج نكردي
اگه ازدواج كني انتخاب تعداد بچه با كيه ادم عصبي هستي يا نه عصبي بشي چكار ميكني
پنج تا كلمه داد گفت اينارو اولويت بندي كن برام پيشرفت عشق پول تفريح خونواده
همين سوالا رو يادمه
اصلا استرس نداشته باشين بنظر خودم اين از همه مهمتره چون همه شما كه ميرين مصاحبه مطمىنا اينقد معلومات داشتين كه رسيدين به اين مرحله
خودتون باشين هرچي ام بلد نبودين بگين اينو الان حضور ذهن ندارم يا خاطرم نيس
موفق باشيد

تجربیات متفرقه

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس در سال 1400 از سایر مراحل مصاحبه گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: قبولی پترو بندر (مشاهده تجربه)
نویسنده: قبولی پترو بندر(مهندسی شیمی) تاریخ ارسال: جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۴:۱۹ کد دیدگاه: ۳۷۳۱۳۸۶
عزیزان حال همتون کاملا درک میکنم، فقطو فقط این بهتون بگم به هیچ وجه استرس نداشته باشین با پوشش مناسب برین برا مصاحبه و خود واقیعیتون باشین،دوستان روال مصاحبه بنده به اینصورت بود اول استاد دانشگاه گفتن خلاصه خودتو معرفی کن گفتن اهل کجاییو ......
بعد رفت سراغ سوالات درمورد پایان نامه ارشدم مقالات متن زبان گفتن خوندم و ترجمه کردم درمورد پروژه لیسانسم،بعد سوالات صنعتی انواع کمپرسور کار کمپرسور تعریف کمپرسور در مورد برج تقطیر در مورد واحد الفین(ک گفتم بلد نیستم)،بعد روانشناسی ک گفت شغل پدر مادر و تمام اعضای خانواده،گفتن ک هدفت از کار تو پتروشیمی ،دلیل علاقت به کار تو پتروشیمی،نقاط قوت و ضعفت،تو خانواده کدوم صفتت بارزه و بهمون تورو میشناسن،متاهلی یا مجرد چندساله ازدواج کردی چندتا بچه داری ،خانومت از اومدن به ماهشهر و زندگی دائم اینجا مشکلی نداره،دوری از خانواده اذیتتون نمیکنه،اگ ی پتروشیمی کنار دست بندر امام بزنن و حقوقش بیشتر باشه اینجارو ترک میکنی بری اون شرکت،دلیل ترک کار قبلیت چی بوده،حقوق برات مهمه،کار گروهی موافقی یا تکی،اگ همکارت حین کار آتیش سوزی بشه و آتش بگیره فقطم تو در اون محل باشی میری نجاتش بدی یا ن،دلیل اینکه اینجا میخوای بیای سرکار چیه،گرمای ماهشهر و شرجی بودنش ممکنه آزارت بده و نتونی تحمل کنی چیکار میکنی،
آخر کارم گفتن خسته نباشی ک اومدم بیرون واقعا نفسگیر بود برام اما پاسخ سوالات روانشناسی رو خیلی خوب جواب میدادم ک قانع بشن و نخوان اذیت کنن،
امیدوارم هرکسی ک واقعا تلاش کرده قبول بشه،
التماس دعا حق نگهدارتون
نویسنده: ابزار دقیق (مدعی) (مشاهده تجربه)
نویسنده: ابزاردقیق(مدعی) تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۱۷:۱۷ کد دیدگاه: ۳۷۲۶۰۸۷
یه مصاحبه ی روانشناسی کامل باید تمام جوانب روانی یک فرد یعنی حافظه، هوش بصری و منطقی، بعد رفتاری، میزان اضطراب و استرس، میزان رضایت از زندگی فعلی، میزان افسردگی یا خطر ابتلا در اینده به اون رو بسنجه.
بررسی هوش منطقی:
از 459 هفتا هفتا کم کن برو عقب
بررسی هوش اجتماعی:
مطرح شدن ضربالمثل و تحلیل آن
بررسی شدت استرس:
نگاه، لحن، نحوه ی نشستن داوطلب
بررسی حافظه و یادگیری:
اسم پنج کشور در ابتدای مصاحبه ذکر می شود و در انتها از شما می خواهد.
بررسی....

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2420881
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k