• ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

تحقق ۸۵ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه

تحقق ۸۵ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

امیدواری برای تحقق صد درصدی بودجه سال 1401

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: تا پایان دی ماه 85 درصد از بودجه سال 1401 تحقق یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف اله فروزنده در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های حوزه معاونت و معاونین مالی آن‌ها، از رویکردهای حاکم بر یک سیستم اداری صحبت کرد و این رویکردها را شامل برپایی نظام ارزشی، تفکر و برنامه ریزی استراتژیک، تفکر سیستمی و نگاه اقتضائی که همان تصمیم گیری مناسب نسبت به اقتضائات است، برشمرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: برای آنکه تفکر استراتژیک حاکم شود، مدیر باید نگاهی فرصت جویانه به تمامی مسائل حوزه های کاری خود داشته باشد و برای پیشبرد امور، برنامه ریزی منسجم و مشخص با همفکری، همکاری و هم افزایی پرسنل و کارشناسان سازمان طراحی کند که قابلیت اجرایی داشته باشد. پس از مشخص شدن برنامه، تقسیم کار بین کارمندان صورت می گیرد و در این قسمت هم مدیر مجموعه با هماهنگی ها و ارتباطات خوبی که بین کارمندان و پرسنل ایجاد کرده، کارها را رو به سوی جلو، پیش می برد.

وی از لزوم پیگیری های ویژه درتمامی امور محوله سخن گفت و اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که اگر دستوری داده شود و پیگیری صورت نگیرد، کار به جایی نخواهد رسید، بر همین اساس و با پیگیری های خوبی که انجام شد تا پایان دی ماه ۸۵ درصد بودجه مصوب محقق شده که تمام تلاش ما این است که تا پایان سال، صد در صد بودجه را محقق کنیم.

فروزنده با اشاره به مهمترین برنامه های این معاونت و زیرمجموعه های آن گفت: مولدسازی اموال و دارایی ها، ارتقای نظام مالی و محاسباتی، نظام جامع مالی، حل اختلاف با نهادها، رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی، سازماندهی سازمان ها و شرکت ها، پیگیری اخذ مطالبات شهرداری از دولت، تسویه حساب بدهی بانک ها از مهم‌ترین برنامه های معاونت است که مدیران حوزه هم برنامه ریزی کاری خود را در جهت تحقق این موارد، قرار داده و امیدواریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، اقدامات شایسته ای در این حوزه ها صورت بگیرد.

در این نشست تمامی مدیران کل و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های حوزه معاونت به ارائه اقدامات و همچنین برنامه های آتی در ماه های پایانی سال پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2696946
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد