• ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

تحقق ۹۵ درصدی منابع عمومی بودجه تا پایان سال

تحقق ۹۵ درصدی منابع عمومی بودجه تا پایان سال

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بیش از 95 درصد منابع عمومی بودجه محقق خواهد شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا پایان سال جاری بیش از 95 درصد منابع عمومی بودجه محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرکاظمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عملکرد تبصره‌ها و بندهای هدفمندی یارانه‌ها در تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال جاری، گفت: ما باید در لایحه بودجه منابع را واقعی ببینیم مصارف که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد، اما اگر منابع واقعی دیده شود و کمترین مغایرت بین منابع و مصارف در بودجه وجود داشته باشد، دولت نیز کمترین دست‌اندازی را به سایر منابع از جمله بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی خواهد داشت.

وی بیان کرد: در بودجه سال جاری ۱۳۹۴ همت منابع عمومی دیده شده بود که در ۱۰ ماهه سال گذشته ۱۱۶۹ همت تحقق یافته و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۳۳۲ همت محقق شده است. عملکرد ۱۰ ماهه و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان سال منابع عمومی بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۹۵.۵ درصد مطابق با مصوبات مجلس و ۹۷ درصد مطابق با لایحه بودجه محقق خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: زمانی که دولت و مجلس منابع و مصارف بودجه را واقعی ببینند، کمترین فشار به مردم وارد می‌شود و کمترین مغایرت در بودجه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: امسال هم رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد، هم حق پرستاران پرداخت شد، هم پاداش بازنشستگان داده شد و هم ترمیم حقوق صورت گرفت و با وجود این دولت نیز از تنخواه بانک مرکزی برای تأمین منابع و مصارف کشور استفاده نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2700970
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد